حیاط خلوت 'کنسرت' لذت بخش برای سالمندان دیگران گیر در خانه برای ماه

Bloomquist به توافق رسیدند. آن را شروع چند دلپذیر شب "کنسرت" که توسط کلمه از دهان جذب بیشتر بازنشستگان بسیاری

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

Bloomquist به توافق رسیدند.

آن را شروع چند دلپذیر شب "کنسرت" که توسط کلمه از دهان جذب بیشتر بازنشستگان بسیاری از آنها را بدست دارند از خانه های خود را برای ماه می باشد.

یک بعدی برای مجموعه 6:30 p. m. روز شنبه 23 ژوئن در Bloomquist خانه در 1119 غروب درایو -- این زمان های بیتلز و دیگر آهنگ های محبوب از جمله عروسی کلاسیک, موسیقی انجام شده احتمالا توسط یک کوارتت زهی برترام گفت. هر کس خوش آمدید.

برترام یک UND دانشجوی دکتری در موسیقی شده است در جمع گروه کوچکی از چهار به شش رشته بازیکنان -- برخی از دانش آموزان خود را به دیگران اساتید موسیقی و یا سمفونی اعضای -- به بازی در خارج از منزل به صورت رایگان در خانه های ساکنان مایل به میزبان آنها است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این چنین هدیه ای به این موسیقی که هیچ یک از ما می توانید از" Bloomquist گفت.

تا کنون نوازندگان اند و بازی, موسیقی کلاسیک, در این گردهمایی, او گفت:.

"آنها نوع تمرین به طوری که آنها را متوقف و دوباره انجام دهید و ما خیلی با بهره گیری از آن است. آن را به عنوان اگر ما درگیر در ایجاد روند چرا که آنها نتوانسته اند به تمرین -- و شما می خواهم فکر می کنم که نمی توان برای یک کنسرت, اما آن را سرگرم کننده به آنها را ببینید. آنها با بهره گیری از هر یک از دیگر اشتباهات و خنده."

"آنها معمولا نمی انجام این کار" Bloomquist گفت: "اما آنها به دلیل این که آنها شده اند قادر به تمرین در حالی که برای."

در جمعه, ژوئن 19, برترام و سه نفر دیگر از بازیکنان رشته -- در ویولن ویولا و ویولن سل -- بازی ملودی توسط باخ بتهوون و شومان از مطرح عرشه حدود سه ده توجه شنوندگان نشسته در صندلی چمن اجتماعی فاصله گرفته.

"آیا این سرگرم کننده ؟" گفت: Devera Warcup به عنوان او ریخت و خودش یک فنجان قهوه در داخل گاراژ که در آن Bloomquist نیز قرار داده شده, آب, کیک های شکلاتی و میله را برای مهمانان. "و آب و هوا مناسب است هیچ باد."

حیاط خلوت سرگرمی بود بیشتر خوش آمدید Warcup گفت: چون او شده است cooped در خانه برای بیشتر قسمت ها-و نه حتی خرید مواد غذایی بزرگسالان او "بچه ها" انتخاب کنید تا اقلام خود را.

Warcup لذت فرصتی برای شنیدن استعداد زنده نوازندگان در فرد است.

"موسیقی صحنه شده است تا اندکی در این تابستان" او گفت:. "(این جمع) است بنابراین گاه به گاه بسیار آرامش بخش-حتی اگر شما به مردم, شما هنوز هم می توانید ببینید وجود دارد مردم است."

چه چیزی باعث این رویداد به طوری سرگرم کننده است که هنرمندان خود را, او گفت:.

"آن را سرگرم کننده است چرا که آنها با داشتن سرگرم کننده," او گفت:.

یکی دیگر از رویداد برگزار شد به تازگی در صفحه اصلی از گوئن Skjold, زندگی می کند که در یک خانه شهری در کول د ساس در جنوب چنگال بزرگ. مردم آورده صندلی چمن و تمرین های اجتماعی فاصله.

"ما دعوت همسایگان و چند نفر که می دانیم" Bloomquist گفت. "ما تا به حال حدود 20 (مخاطب) آن شب."

"مردم واقعا لذت بردم بیرون گفت:" Bloomquist اشاره کرد که یکی از دوستان او که در مبارزه با سرطان حضور داشتند. او گفت: "این خیلی خوب برای او; این اولین بار بود او خارج شده است."

Quarantining در صفحه اصلی-و انزوای اجتماعی است که در نتیجه -- دشوار است برای بسیاری از سالمندان, او گفت:, اما او آن را به کار گرفته بهتر از او انتظار می رود.

"من فکر کردم من می خواهم از دست دادن ذهن من" Bloomquist گفت. "من از طریق یک سری از کتاب من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم به عنوان خوانده شده."

یکی دیگر از حیاط خلوت کنسرت های موسیقی محلی برنامه ریزی شده است و احتمالا در ماه جولای در خانه هری و اموزش Leichtner, Bloomquist گفت: اما تاریخ هنوز رتبهدهی نشده است تعیین می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب