بازگشت به سنگ چاقو تیز کنی برای 'مونا لیزا" در پست-مستند موزه لوور

توسط: AP | پاریس | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 9:53:16 am جهان معروف ترین پرتره باید به سنگ چاقو تیز

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: AP | پاریس | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 9:53:16 am
Mona Lisa, Mona Lisa painting, Mona Lisa painting Paris, World news, Indian Express جهان معروف ترین پرتره باید به سنگ چاقو تیز کنی پس از چهار ماه از ویروس-عدم تحمیل.

"مونا لیزا" خودش را همه به تنهایی. Coronavirus حال تخلیه اتاق در موزه لوور از آن معمول کثیری از تحسین است.

در یک سکوت شایسته یک کلیسای او می تواند نگاه دست نخورده در این بوم بر روی دیوار مقابل, جشن عروسی در قانای نشان می دهد که مسیح احاطه شده توسط 130 جشن را برانگیخت نقاشی قرن قبل از اجتماعی فاصله شد یک چیزی.

اما در حال حاضر آه جهان معروف ترین پرتره باید به سنگ چاقو تیز کنی پس از چهار ماه از ویروس-عدم تحمیل.

حتی با این که معروف مبهم لبخند از برگشتاندن بازگشت جمعیت به ترین در جهان-بازدید از موزه وعده داده می شود دشوار است.

قبل از گردشگری انبوه به توقف screeching آمد با این بیماری همه گیر کوروناویروس موزه لوور درو از 30 ، 000 به 50 ، 000 بازدید کننده در روز در فصل تابستان مشغول است. اما زمانی که آن را بازگشایی جولای 6, موزه مدیر انتظار دارد که تعداد کسانی که به خشک شدن.

"اگر ما از 10 ، 000 هر روز من می شود بسیار شگفت زده می گوید:" ژان-لوک مارتینز.

که بدان معنی است که برای کسانی که که می تواند مدیریت یک سفر به پاریس, یک فرصت طلایی برای نادر جمعیت-اجرای رایگان از موزه لوور غول, گالری عکس و گسترده راه پله سنگ مرمر و شاید حتی برخی بدون وقفه صورت وقت با مونا لیزا خودش.

حدود 70 درصد از غول موزه مورد 45000 متر مربع (484,000 فوت مربع) از فضا و یا معادل 230 تنیس باز خواهد شد مسکن 30,000 موزه لوور گسترده ای از آثار. مقدار زیادی به بازدید کنندگان پا درد.

برای لوور کارکنان که در طول مستند نگهداری می شود که به طور ناگهانی خالی ساختمان و گنجینه های خود را امن تحت قفل و کلید بازگشایی نشانه پایان خود دیگر دنیوی تجربه داشتن کاخ سلطنتی سابق, تمام خود را به.

"این کاملا جادویی" گفت: لیلا Cherif-Hadria که تا به حال هرگز دیده می شود در این موزه خالی در 20 سال کار وجود دارد.

"یک لحظه به حالت تعلیق در زمان. این بسیار لذت بخش بود. ما نمی بینم هر گونه ارواح. اما ما به تنهایی برای مدت زمان طولانی بدون هیچ برای تلفن های موبایل. این کاملا عجیب و غریب میخواهد ناشناخته برای ما است. ما می دانستیم که ما چیزی را تجربه منحصر به فرد و که امیدوارم هرگز تکرار نخواهد شد اما که ما آن را چشیده است."

این مستند از دست دادن بلیط و فروش سوغات و دیگر درآمد پانچ 40 میلیون یورو (تومان 45 میلیون) در موزه درآمد. مارتینز مدیر موزه نمی توانید می گویند که تعداد بازدید کننده ممکن است بهبود می یابند.

تقریبا سه چهارم از موزه لوور را 9.6 میلیون بازدید کننده در سال گذشته از خارج از کشور بسیاری از آنها از کشور به رهبری ایالات متحده و چین است که پس از قطع شده است از اتحادیه اروپا در طول این بیماری همه گیر.

تعداد بازدید کننده نیز سقوط با 40 درصد پس از 11 سپتامبر 2001 حملات در ایالات متحده و در زمان سه سال به بازگشت مارتینز اشاره کرد.

بنابراین به شما مونا لیزا. دیگر سرد و تنها کار دوست داشتنی از هنر است که Nat King Cole خواند در مورد او این است که در شمارش به کار خود جذب می کند سحر و جادو در حال حاضر که مستند است و بیش در فرانسه.

موزه لوور می گوید بازدید کنندگان به طور معمول صرف 54 ثانیه به طور متوسط به مراتب بیشتر از دیگر آثار زل زده بود لئوناردو داوینچی پرتره لیزا Gherardini همسر ثروتمند تاجر ابریشم در فلورانس ایتالیا در قرن 16. (رنسانس نابغه هرگز به پایان رسید کار سقز آن را در اطراف با او از جمله در آخر سفر در 1516 به فرانسه که در آن پادشاه فرانسوا من آن را خریدم).

طرفداران او را نگه داشته بود از هم جدا شده توسط نقطه بر روی زمین به عنوان آنها در صف انتظار برای مخاطبان اگر وجود دارد یک خط است.

نشانه یادآوری dawdlers که "مونا لیزا بسیاری از تحسین است. لطفا به خاطر داشته باشید سفر خود را کوتاه و شیرین را به همه این شانس را به او را ملاقات کند.

موزه را برانگیخت نیاز به ذخیره یک شکاف زمان برای سفر خود را که می تواند به صورت آنلاین انجام می شود. حدود 400-500 بازدید کنندگان اجازه خواهد داشت به موزه لوور در هر نیم ساعت. در داخل این موزه همچنین تنظیم جریان بازدید کننده با نشانه هایی است که خواندن حس سفر" در انگلیسی تا حدودی عجیب و غریب ترجمه اما همه بخشی از تلاش ها برای متوقف کردن مردم از گرفتن بیش از حد نزدیک در حالی که coronavirus هنوز هم به گردش و طول می کشد زندگی می کند.

ماسک خواهد بود واجب برای همه بازدید کنندگان از سن 11.

اما نه البته برای مونا لیزا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن