پلیس استرالیا پراکنده Black Lives Matter تجمع

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 3:09:00 pm از شش نفر بازداشت پنج نفر در هر جریمه یک 000 هجو

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 3:09:00 pm
Video that shows officer with knee on man's neck sparks fury از شش نفر بازداشت پنج نفر در هر جریمه یک 000 هجوم حکم دادگاه مبنی بر ممنوعیت جمع آوری است. (تیم Dornin/AAP تصویر از طریق AP)

پلیس استرالیا روز سه شنبه بازداشت شش نفر و دستور داد در حدود 50 دیگران برای متفرق کردن آنها پس از جمع آوری در سیدنی برای یک زندگی ماده با وجود اعتراض رسمی بان کی مون به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

افسران پلیس موضوع استناد بلیط به تظاهرکنندگان بعد از پلیس تعطیل رالی بود که غیر قانونی تلقی می در سیدنی استرالیا, ژوئیه 28 سال 2020 است. رویترز/لورن الیوت
ماه مارس برنامه ریزی شده بود به برجسته مرگ و میر مردم بومی در بازداشت ساختمان در شتاب از تظاهرات جهانی برای عدالت نژادی و علیه خشونت پلیس.

پلیس گفته بود جمع آوری شد و غیرمجاز و نقض coronavirus اقدامات پیشگیری و موقعیت حمایت توسط یک دادگاه در روز دوشنبه به استرالیا می پردازد سنبله در COVID-19 موارد است.

پلیس گفت که آنها بازداشت شش نفر قبل از شروع برنامه ریزی شده از ماه مارس در یک پارک عمومی و دستور دیگران به ترک منطقه گفت: مردم داده شده بود به اندازه کافی هشدار به دور ماندن.

"بیش از 24 ساعت گذشته گفته ایم در وقت و زمان دوباره روشن نکنید تا" نیو ساوت ولز دستیار کمیسر پلیس میک مایل به خبرنگاران گفت: در سیدنی. "ما در میانه یک بیماری همه گیر."

از شش نفر بازداشت پنج نفر در هر جریمه$1,000 برای هجوم به دستور دادگاه مبنی بر ممنوعیت جمع آوری است. ششم جریمه شد برای استفاده از زبان توهین آمیز.

رویترز تخمین زده می شود حدود 50 نفر وجود دارد جمع آوری شده در یک روز بارانی در شهر به خوبی از 500 نفر است که برگزارکنندگان انتظار داشتند برای حضور در.

استرالیا روز دوشنبه گزارش داد که بالاترین تا کنون تنها روز افزایش موارد پس از عود عفونت در ویکتوریا دولت است. همسایه NSW که سیدنی پایتخت نیز مبارزه با ویروس چندین خوشه.

فدرال وزیر بهداشت گرگ شکار ساخته شده بود درخواست مردم برای حضور در این تجمع ترغیب آنها به جای استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی و یا ترتیب silent vigil در خارج از خانه های خود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب