استرالیا استقبال ویروس استعلام اما محکوم چین تعرفه

توسط: AP | کانبرا | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:58:09 pm استرالیا دیده می شود به عنوان یک

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: AP | کانبرا | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:58:09 pm
coronavirus news, coronavirus global update, australia coronavirus cases, australia pm scott morrison, world news, indian express استرالیا دیده می شود به عنوان یک رهبر در صف آرایی پشتیبانی جهانی برای پرس و جو, جذب, چینی, انتقاد آن است که تکرار طوطی وار ایالات متحده و دعوت از یک چینی تحریم صادرات و خدمات است. (فایل)

استرالیا روز سه شنبه با استقبال حمایت بین المللی مستقل coronavirus همه گیر بررسی به چین ratcheted تا تجارت دو جانبه نشستی با قرار دادن تعرفه های استرالیا جو.

سازمان بهداشت جهانی متمایل به تماس های دوشنبه از بسیاری از کشورهای عضو آن برای راه اندازی مستقل پروب به آن چگونه موفق بین المللی در پاسخ به کوروناویروس.

جامع ارزیابی به دنبال یک ائتلاف از آفریقا و اروپا و سایر کشورها از جمله استرالیا در نظر گرفته شده است به نقد و بررسی "درس های آموخته شده" از چه کسی هماهنگی جهانی در پاسخ به COVID-19 اما توقف کوتاه از نگاه کردن به مسائل از جمله ریشه های تنفسی ویروس.

استرالیا وزیر خارجه Marise Payne قبلا استقبال ظاهری حمایت اکثریت برای حرکت کرد و گفت دولت او می خواستم پرس و جو به "بی طرف و مستقل و جامع است."

استرالیا دیده می شود به عنوان یک رهبر در صف آرایی پشتیبانی جهانی برای پرس و جو, جذب, چینی, انتقاد آن است که تکرار طوطی وار ایالات متحده و دعوت از یک چینی تحریم صادرات و خدمات است.

دولت استرالیا منتقدان استدلال کرده اند که نخست وزیر اسکات موریسون محافظه کار دولت باید جمع متحدان قبل از antagonising استرالیا مهم ترین شریک تجاری.

تجارت اختلاف اولین بار است که پکن استفاده کرده است تا دسترسی به بازارهای بزرگ به عنوان یک اهرم در مبارزات انتخاباتی خود را برای منحرف کردن مقصر برای شیوع. اما آن را با استفاده از این تاکتیک به طور منظم در برابر دولت از نروژ به کانادا در منازعات سیاسی بیش از دهه گذشته است.

چین وزارت تجارت اعلام کرد تعرفه ها در حدود 80% در استرالیا جو از روز سه شنبه یک محصول چینی ها استدلال می کنند که یارانه توسط دولت استرالیا.

چین ممنوع واردات گوشت گاو از استرالیا چهار بانک کشتارگاهها در هفته پیش بیش از برچسب زدن به مسائل.

بسیاری از ناظران می گویند که اختلافات تجاری در حال مجازات برای استرالیا تقاضا برای شفافیت بیش از همه گیر.

تجارت وزیر سیمون بیرمنگام در روز سه شنبه توصیف تعرفه تصمیم به عنوان "عمیقا ناامید" اما استقبال حمایت از coronavirus پرس و جو توسط سازمان بهداشت جهانی تصمیم گیری بدن از سازمان بهداشت جهانی در ژنو است.

"دولت ما از همکاری و پشتیبانی از کشورها حق در سراسر جهان" بیرمنگام گفت: نه شبکه های تلویزیونی.

استرالیا جو کشاورز اندرو Weidemann گفت: تعرفه مانع "توقف تجارت کاملا" با استرالیا بزرگترین مشتری.

Weidemann برآورد تعرفه هزینه اقتصاد استرالیا بیش از 500 میلیون دلار استرالیا ($326 میلیون).

"این واقعا یک قرص تلخ به بلع" Weidemann گفت. "این یک دندانه در اقتصاد ما و آن را به یک اثر بزرگ."

در پکن سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: چین به دنبال مسائل تجاری بین دو طرف "مطابق با قوانين مرتبط و سازمان تجارت جهانی قوانین است."

او گفت: اجماع بین المللی است که "ضد اپیدمی همکاری همچنان یک اولویت است و آن است که زمان به سرعت فعال بررسی و رسیدگی به ریشه های این ویروس است."

بیرمنگام گفت: استرالیا آماده است به چین به سازمان تجارت جهانی بیش از هر دو گوشت گاو و جو مسائل.

مقامات چینی به طور معمول حاضر به تایید یک تجارت اختلال مربوط به سیاسی برخورد اما آن را روشن پکن می خواهد سازش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن