استرالیا به تشدید سرمایه گذاری خارجی با استناد به قوانین امنیت ملی

توسط: رویترز | سیدنی | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 1:39:21 pm این حرکت به طور موثر را دائم و موق

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: رویترز | سیدنی | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 1:39:21 pm
price of sydney opera house in australia این حرکت به طور موثر را دائم و موقت محکم از سرمایه گذاری خارجی مقررات اعلام کرد در اواخر ماه مارس برای جلوگیری از آتش فروش دارایی های مضطرب در طول coronavirus بحران است. (بلومبرگ)

استرالیا را تشدید قوانین خود را در اطراف سرمایه گذاری خارجی از جمله قدرت های اضافی به تغییر شرایط کسب یک در خارج از کشور نهاد اگر آن را تهدید امنیت ملی خزانه دار جاش Frydenberg اعلام خواهد شد در روز جمعه.

قوانین جدید در حال راه اندازی در زمان افزایش نگرانی استرالیایی است که شرکت های آسیب پذیر هستند برای تصاحب فرصت طلب به عنوان coronavirus بحران بازدید استرالیا سهم بازار است.

تحت قوانین جدید سرمایه گذاری خارجی نقد و بررسی هیئت مدیره (FIRB) روی صفحه نمایش خواهد شد در تمام معاملات است که در آن یک سرمایه گذار خارجی اقدام به خرید علاقه به یک "حساس امنیت ملی کسب و کار" بدون در نظر گرفتن ارزش خرید با توجه به خزانه سند دیده می شود خبر داد.

تحت قوانین فعلی بسیاری از سرمایه گذاری های خصوصی تحت$275 میلیون دلار ($190.8 میلیون) هستند به نمایش در حالی که در آستانه یک$1.2 میلیارد دلار برای شرکت هایی از کشورهایی مانند چین که در موافقت نامه های تجارت آزاد با استرالیا. آستانه صفر است برای شرکت های دولتی.

دولت مشخص نیست بخش هایی که در زیر خواهد آمد تعریف خود از "حساس امنیت ملی کسب و کار" با توجه به خزانه سند است.

"این بسیار حیاتی است که دولت توانایی به 'تماس' سرمایه گذاری قبل در طول و یا پس از خرید برای بررسی اگر آن را افزایش می دهد نگرانی های امنیت ملی," Frydenberg می گویند در یک سخنرانی بعد از آن در روز جمعه با توجه به آماده سخنان با دیده خبر داد.

این حرکت به طور موثر را دائم و موقت محکم از سرمایه گذاری خارجی مقررات اعلام کرد در اواخر ماه مارس برای جلوگیری از آتش فروش دارایی های مضطرب در طول coronavirus بحران است.

استرالیا معیار شاخص سهام از دست داده است در مورد$270 میلیارد دلار یا 16 درصد در ارزش از مستند اقدامات تحمیل شده بود برای جلوگیری از گسترش ویروس در اواخر ماه مارس است.

کانبرا با هدف انتشار پیش نویس قوانین جدید در ماه جولای. انتظار می رود آنها را به اثر از Jan. 1, 2021. ($1 = 1.4415 دلار استرالیا)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن