استرالیا اعزام پلیس و ارتش برای اجرای بسته شدن مرز میان Covid-19 شیوع

توسط: رویترز | سیدنی/ملبورن | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 12:45:03 pm پلیس توقف رانندگان در یک ایست بازر

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: رویترز | سیدنی/ملبورن | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 12:45:03 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide پلیس توقف رانندگان در یک ایست بازرسی در پاسخ به ایالت ویکتوریا افزایش coronavirus بیماری است. (منبع: رویترز)

صدها نفر از افسران پلیس و نیروهای ارتش در حال اعزام به اجرای بسته شدن مشغول مرز بین استرالیا دو پرجمعیت ترین ایالت به عنوان مقامات دست به گریبان شامل یک تازه شیوع کروناویروس.

دولت خط بین نیو ساوت ولز (NSW) و ویکتوریا است که بسیار متخلخل و امتداد صدها کیلومتر برنامه ریزی شده است که در 11.59 بعد از ظهر روز سه شنبه برای اولین بار در 100 سال است.

تأکید بر نیاز به اقدام قاطع, Victoria, دولت گزارش تعداد رکورد جدید COVID-19 عفونت در پنج شنبه, گرفتن ملی شمارش در سه ماه اخیر.

"وجود خواهد داشت قابل توجه ارتش و پلیس عملیات در حال رفتن به نظارت بر تمام مرزی فعالیت" NSW Police وزیر دیوید الیوت هشدار داد. "انگار جدی جریمه و در واقع یک حکم زندان برای هر کسی که می خواهد به فشار پاکت."

مردم با عبور از مرز بدون اجازه طریق هر یک از 55 جاده ها هستند که به شدت مورد استفاده توسط مسافران مدرسه کودکان و حمل و نقل جاده ای و یا چند رودخانه و بیابان عبور را مجازات از جمله جریمه نقدی از یک$11,000 ($7,700) و شش ماه حبس.

سفر روزانه اجازه داده خواهد شد به افرادی که زندگی در شهرهای مرزی و شهرهای اما با بسته شدن تنها چند ساعت دور, نرم افزار سیستم هنوز در حال توسعه.

کوین مک شهردار آلبری یک شهر مرزی در NSW طرف گفت با برآورد 50,000 جنبش های خودرو در سراسر کشور خط هر روز "از آن خواهد شد یک کابوس برای همه است."

مرز بسته شدن در روز دوشنبه اعلام شد در پاسخ به افزایش COVID-19 موارد در ملبورن, ویکتوریا پایتخت که باعث شد مقامات این هفته برای بازگرداندن سخت اجتماعی-فاصله سفارشات در بیش از 30 حومه قرار داده و نه مسکن عمومی برج به کامل مستند. [L8N2EE06H]

ویکتوریا مسئول 191 از 199 مورد جدید گزارش شده در سراسر کشور در روز سه شنبه بزرگترین افزایش روزانه از اوایل ماه آوریل به استثنای هفته گذشته علاوه بر داده های تاریخی از کشتی های کروز.

استرالیا در حال حاضر ثبت شده تقریبا 8,800 موارد و 106 مرگ و میر بسیار پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر اما ملبورن شیوع نگران است مقامات. برخی از رسانه های استرالیا گزارش داد که روز سه شنبه ویکتوریا برتر Daniel Andrews بود با توجه به reimposing برخی از گسترده تر مستند اقدامات در سراسر کشور.

بسته شدن مرز یک ضربه به استرالیا امیدوار است از ثبات پاییز به عنوان کشور سر به اول آن رکود اقتصادی در نزدیک به سه دهه با تشکر اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت هایی که اعمال شده در مارس شده اند و تا حد زیادی برداشته.

مرز هرج و مرج

برای کسب و کار در مرز که آخرین بسته در طول اسپانیایی آنفولانزای همه گیر در سال 1919 آن نیز به شمار فوری تدارکات سردرد.

"حدود یک چهارم از کارکنان من مثل من زندگی می کنند در NSW و عبور از آن مرز هر روز برای رسیدن به محل کار" گفت: پل آرمسترانگ اجرا می شود که یک پمپ بنزین در Wodonga یک شهر مرزی در ویکتوریا طرف. "من نمی دانم اگر آنها در حال رفتن به قادر به دریافت کنید."

این بسته نیز می آید در طول تعطیلات مدرسه در هر دو کشور یک اوج سفر در زمان برای بسیاری از خانواده ها.

ری بل صاحب دو قسم خلیج Motor Inn در عدن یک شهر ساحلی در NSW طرف مرز گفت که او با دریافت 37 لغو یک شبه از جمله پنج مهمانان که مجبور به ترک زود هنگام آن را در بازگشت به خانه.

خارج از مرز شهرها ساکنان ویکتوریا قادر خواهید بود به درخواست برای مجوز اما نیاز به اثبات خاص نیاز برای سفر خود را. حمل و نقل حمل و نقل رایگان خواهد بود برای عبور از مرز بدون مجوز اما قرار خواهد شد به طور تصادفی متوقف می شود.

در همین حال فدراسیون فوتبال استرالیا (FFA) مجبور خواهد شد برای درخواست معافیت اجازه می دهد تا ملبورن سه-باشگاه های لیگ به, New South Wales, پس از برنامه های خود برای خروج ویکتوریا با هواپیما در دوشنبه شب بودند scuppered توسط مه که بسته فرودگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن