حداقل 19 میلیون کودک در خطر قریب الوقوع به دلیل طوفان Amphan در هند و بنگلادش: یونیسف

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:08:15 pm این جمعیت در حال حاضر به

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:08:15 pm
At least 19 million children at imminent risk due to Cyclone Amphan in India, Bangladesh:UNICEF این جمعیت در حال حاضر به شدت آسیب پذیر و موارد COVID-19 اخیرا تایید کرد در اردوگاه ها و جوامع میزبان. (جهان بینی ناسا, زمین, مشاهده سیستم های اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی (EOSDIS) از طریق AP)

حداقل 19 میلیون کودک در بخش هایی از بنگلادش و هند در "خطر قریب الوقوع" از جاری شدن سیل و بارش شدید باران و به عنوان طوفان Amphan باعث ریزش زمین و ایالت بنگال غربی است که انتظار می رود به یک ضربه مستقیم از طوفان قدرتمند, سازمان ملل متحد, کودکان, آژانس هشدار داده است.

بسیار شدید و طوفان بهداشت حرفه ای Amphan ساخته ریزش زمین در Digha در غرب بنگال و بنگلادش در روز شنبه ترک یک دنباله از تخریب. حداقل سه نفر کشته شدند در هند و هفت در بنگلادش است. یونیسف گفت که حداقل 19 میلیون کودک در بخش هایی از بنگلادش و هند در "خطر قریب الوقوع از جاری شدن سیل, طوفان و موج و باران سنگین به عنوان طوفان Amphan باعث ریزش زمین."

بنگال غربی "خانه به بیش از 50 میلیون نفر از جمله بیش از 16 میلیون کودک انتظار می رود را به یک ضربه مستقیم از طوفان قدرتمند" این آژانس سازمان ملل متحد در بیانیه ای گفت: در روز چهارشنبه.

یونیسف گفت: از آن نیز بسیار نگران آن است که COVID-19 می تواند در تعمیق بشردوستانه عواقب ناشی از طوفان Amphan در هر دو کشور. Evacuees که باید نقل مکان کرد به شلوغ اسکان موقت خواهد بود به خصوص در معرض خطر گسترش بیماری های تنفسی مانند COVID-19 و همچنین به عنوان عفونت های دیگر.

"ما همچنان به نظارت بر وضعیت از نزدیک گفت:" مدیر منطقه ای یونیسف در جنوب آسیا ژان گاف.

'ایمنی کودکان و خانواده های آنها در این مناطق خواهد شد که نهفته در اولویت است و آن را خوب است برای دیدن است که مقامات برنامه ریزی شده خود را پاسخ فوری مقاطعه در رفتن COVID-19 بیماری همه گیر."

در سراسر منطقه یونیسف "همکاری نزدیک با دولت های بنگلادش و هند و آمادگی خود را برای پشتیبانی از عملیات بشردوستانه برای رسیدن به کودکان و خانواده های آسیب دیده توسط طوفان Amphan."

بر اساس این طوفان زمان مسیر کخس بازار در بنگلادش —در حال حاضر پناه بیش از 850,000 Rohingya پناهندگان — است به احتمال زیاد به تجربه بالا و بادها و باران های سنگین که ممکن است باعث خسارت به خانه ها و پناهگاه ها در اردوگاه های پناهندگان و بنگلادش جوامع است.

این جمعیت در حال حاضر به شدت آسیب پذیر و موارد COVID-19 اخیرا تایید کرد در اردوگاه ها و جوامع میزبان. یونیسف گفته است که کار با معاون کمیساریای در کخس بازار دفتر پناهندگان امداد و بازگشت کمیسر و شرکای بشردوستانه برای کمک به اطمینان از بنگلادش و Rohingya کودکان و خانواده ها باقی می ماند محافظت می شود.

این تلاش ها شامل بالا بردن آگاهی در میان Rohingya و بنگلادش جوامع در طوفان آمادگی و prepositioning اضطراری زندگی-صرفه جویی در مصرف آب و بهداشت و, بهداشت و تجهیزات پزشکی برای دیدار فوری بشردوستانه نیاز دارد.

در همین حال دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ' سخنگوی استفان نواز گفت که روزانه در نشست خبری که در سازمان ملل متحد تیم در زمین به ادامه کار با دولت بنگلادش برای آماده سازی و حمایت از کسانی که نیاز دارند در پی طوفان.

"با توجه به همه گیر این حمایت شامل توزیع حفاظت فردی, تجهیزات ضد عفونی کننده و مواد دیگر برای تخلیه پناهگاه است. برای کاهش فرد-به-فرد تماس در حین انتقال کمک e-نقدی توزیع خواهد شد استفاده می شود," او گفت:, و اضافه کرد که سازمان ملل متحد همراه با شرکای خود است و بسیج بیش از 1700 صحی و آماده شدن برای شرایط اضطراری مواد غذایی تحویل.

"سوپر گردباد است که مصرف یک غربی مسیر به سمت هند اما نزدیک به 8 میلیون نفر در بنگلادش باقی می ماند در معرض خطر" او گفت:, و اضافه کرد که دولت بنگلادش به تخلیه بیش از 2 میلیون نفر در مناطق پر خطر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن