در سن 35, Jean-Philippe Lamoureux فوق العاده است پرونده در اتریش

او به خوبی آگاه است در آن سن و سال ترین بازیکنان هاکی کاهش دید در مهارت های خود را. اثبات است که در این شماره:

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

او به خوبی آگاه است در آن سن و سال ترین بازیکنان هاکی کاهش دید در مهارت های خود را.

اثبات است که در این شماره: او قدیمی ترین بازیکن در تیم خود را یکی از 10 قدیمی ترین در اتریش کل برتر لیگ هاکی. او مسن تر از خود تیم سر مربی و بیش از دو دستیاران.

اما چنگال بزرگ بومی و سابق UND ستاره نبود گرفتن بیش از حد در آن است.

او مجموعه ای از یک هدف را 2019-20 بهترین نرم افزار های نجومی و در عین حال پس از امضای رایگان-عامل مقابله با سالزبورگ Red Bulls.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من قطعا با توجه به صرفه جویی درصد" Lamoureux گفت. "من همیشه در پشت سر من که .930 واقعا بالا پایان شماره. هدف من در این فصل بود در .935 ballpark. این بستگی دارد که چه نوع عکس شما-آن را گسترده و بر اساس آمار -- اما که بود ballpark هدف است. آن را بیش از زندگی حرفه ای من در لیگ یک درصد بهتر از بهترین پایان من تا به حال در لیگ است."

این یک هدف بلند پروازانه اما Lamoureux حتی بهتر از آن.

در سن 35 سالگی, او تا به حال بهترین فصل هر goaltender تا به حال قرار داده و با هم در Erste بانک Eishockey Liga, اتریش به لیگ برتر.

او شکست EBEL تک-فصل صرفه جویی در صد رکورد با ارسال یک .946 دمیدن توسط دو قبلی بهترینها از .940 و .937 مجموعه توسط هم تیمی های اندرو Verner و دن Cloutier در 2004-05 -- NHL تحریم سال اجازه می دهد Cloutier به بیش از ونکوور کناکز.

او مجموعه ای از لیگ تک-فصل اهداف-برابر میانگین رکورد با ارسال یک 1.75 لبه قبلی با سه امتیاز است.

و او برنده ران کندی جایزه به عنوان لیگ MVP شدن فقط دوم goaltender تا کنون به انجام این کار و برای اولین بار در یک دهه.

"چگونه من حتی او را توصیف فصل ؟" گفت: سابق UND کاپیتان مت Smaby که در خدمت به عنوان سالزبورگ دستیار مربی است. "صادقانه او باور نکردنی بود. به دنبال ما در تیم ما ترکیبی از تعداد زیادی از بچه های جوان و بسیاری از بچه های با تجربه. ما به معرفی یک سیستم جدید برای بچه ها که وجود دارد و وجود یک منحنی یادگیری است که همراه با آن است. این یک سیستم تهاجمی. زمانی که کار بزرگ خیلی عالی بود. اما در فرایند یادگیری کسانی که ضعف تمایل به بزرگ. از سمت راست رفتن فیل یک سنگ بود برای تیم ما است."

اگر چه سالزبورگ به پایان رسید با این لیگ بهترین رکورد Red Bulls نمی آن را آسان در Lamoureux. او در مواجهه 40-به همراه عکس پنج بار و 50 به علاوه یک بار.

او در دو بازی که در آن او را متوقف 41 42 عکس. او تا به حال یکی دیگر که در آن او را متوقف 46 47. و او تا به حال یکی که در آن او را متوقف 54 55 در 2-1 برنده.

"این بازی نیست لزوما layups برای او اجازه دهید آن را قرار داده است که راه" Smaby گفت. "ما تا به حال یک تمایل در زمان در مجازات مشکل است. ما تا به حال یک تمایل در زمان برای دریافت یک کمی شل با بازی ما. که به نوبه خود باعث بسیاری از کار خود را در بازی. من می دانم که بخشی از او را دوست دارد از دیدن تعداد زیادی از عکس اما در مربیگری طرف شما گاهی اوقات می خواهید به جلو و موهای خود را. ما خیلی خدا را شکر به او در شبکه, چرا که او واقعا واقعا واقعا خوب در این سال است."

Grand Forks native and former UND star goalie Jean-Philippe Lamoureux celebrates a victory with Salzburg Red Bulls captain Thomas Raffl. Submitted photo.

Grand Forks بومی و سابق UND ستاره دروازه بان Jean-Philippe Lamoureux جشن پیروزی با سالزبورگ Red Bulls کاپیتان توماس Raffl. ارسال عکس.

تعجب امضای

Lamoureux همواره یک بازیکن ستاره در اتریش پس از او پیوست لیگ در سال 2011.

در یک دهه خود را صرفه جویی در صد تنها غوطه ور در زیر .920 یک بار -- و به سختی در آن است. او در .916 که در آن سال. سه تا از بالا نه صرفه جویی درصدی در لیگ, تاریخچه متعلق به Lamoureux. سال های سال مختصر و مفید خود را صرفه جویی در صد را نشان می دهد قابل توجه ثبات: .922, .926, .920, .934, .929, .923, .932, .916 و .946.

اما او هرگز انتظار می رود به ثبت نام در سالزبورگ شد که او یک عامل آزاد در بهار سال 2019.

به عنوان یک همسر در آمریکای شمالی بازیکنی که تا به حال مدت طولانی است که در لیگ, او نمی متناسب با قالب معمولی دروازه بان امضای برای Red Bulls که قبلا سابق NHLers مانند مارتی Turco, Alex Auld و Arturs Irbe یا بازیکنان جوان است.

که پس از تغییر Lamoureux زدم Red Bulls از 2019 پلی آف در مرحله نیمه نهایی به عنوان یک عضو از وین پایتخت. آن را یک حماسه هفت بازی از سری بازی های. پنج رفت و به اضافه کاری. زمانی که جدید Red Bulls مربی مت McIlvane متوجه شدم که Lamoureux شد و آزادی او به دنبال او.

Lamoureux گفت که او flattered به هدف قرار سالزبورگ و شروع به پریدن کرد در این شانس را به بازی وجود دارد.

"این بود انتظارات" Lamoureux گفت. "این بازی برای داکوتای شمالی. ما انتظار داریم در وهله اول. ما انتظار داریم به واجد شرایط برای لیگ قهرمانان. ما انتظار داریم که به پیروزی برگشتی."

آنها نزدیک به همه که.

قرمز گاو لیگ را به طور منظم فصل قهرمان شد تا 2-1 در یک چهارم حذفی سریال که فصل نامیده می شد با توجه به شیوع کروناویروس. Lamoureux گذشته شروع شد 37-ذخیره shutout. او در پایان سال با یک 27-5-2 رکورد.

"ما برای اولین بار تیم را به واجد شرایط برای لیگ قهرمانان در, لیگ" Lamoureux گفت. "ما برنده فصل به طور منظم. ما تا به حال بهترین راه رکورد در تاریخ لیگ. ما تا به حال بهترین فصل به طور منظم در Red Bulls تاریخ است. ما تا 2-1 در دور اول و در ما احساس خوبی در مورد شانس ما."

Grand Forks native and former UND goalie Jean-Philippe Lamoureux stands in net for the Salzburg Red Bulls this season. Lamoureux was named the league's MVP, smashing the save percentage record. Submitted photo.

Grand Forks بومی و سابق UND دروازه بان Jean-Philippe Lamoureux می ایستد در خالص برای سالزبورگ Red Bulls در این فصل است. Lamoureux شد نام لیگ MVP فوق العاده صرفه جویی در صد رکورد. ارسال عکس.

تغییر در سبک

Lamoureux گفت: تغییر او ساخته شده خود را در کالج های روز ساخته شده است که یک تفاوت بزرگ.

در طول تابستان سال 2007 قبل از ارشد خود را در فصل Lamoureux مشغول به کار به عنوان یک متصدی بار به صرفه جویی در پول برای آموزش با ونکوور کناکز دروازه بان مربی یان کلارک.

"در نسل من از goalies وجود دارد هیچ کس برای کار با در طول فصل" Lamoureux گفت: از روز به کالج. "وجود دارد هیچ کس در مدیریت روانی سمت یا سمت های فنی. دستیار مربیان انجام بهترین خود را, اما آن را متفاوت است. اگر کسی مثل کارل (Goehring) وجود دارد من نمی خواهد که احساس نیاز به آموزش در خود من در تابستان. من به شدت می خواستم که."

کلارک خواسته Lamoureux به ارسال تصویری از سه بازی. Lamoureux برداشت shutout واقعا بد بازی middle-of-the-road بازی. سپس او پرواز به ونکوور به ملاقات با کلارک.

"چه گیر با من" Lamoureux به یاد می آورد, "است که او گفت:" آیا شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه به را موجب صرفه جویی 30 از 32 عکس یا تسلیم چهار گل و 36 از 40 و اضافی هشت عکس از آنجا که شما در حال قرار دادن ریباند شما نباید?'"

Lamoureux شروع به کار در عمق مدیریت خود را احساس می کنید برای قرار دادن ریباند در حال توسعه هماهنگی بیشتر در مرده-عکس های زاویه و داشتن یک رویکرد متفاوت به خواندن بازی.

"ما بازسازی چگونه من خواندن بازی" Lamoureux گفت. "آن بود. من رفتم که فصل را با اعتماد به نفس زیادی.

"اگر مردم نیست, توجه نزدیک, آنها ممکن است در نگاه من ارشد سال به عنوان یک اتفاق است. اما وجود دارد هیچ اشتباه در پرش من از لحاظ فنی. این به من اجازه بازی در یک اجرای بالاتر رای بیشتر به طور مداوم. من تا به حال ساختار بود که من به شدت ولع مصرف به عنوان یک دروازه بان. من سه سال اول من تا به حال خوب غرایز و خواندن نمایشنامه به طور طبیعی اما من فاقد بسیاری از ساختار است."

پس از ارسال ذخیره درصد از .914, .911 و .913 اول خود را سه سال Lamoureux ارسال شده .932 به عنوان یک ارشد شد و نام Hobey بیکر جایزه فینالیست.

"این همه چیز را تغییر داد برای من به عنوان یک بازیکن -- ویژگی های ساختار آن را به من نشان داد که راه های مختلفی برای ارزیابی عملکرد" Lamoureux گفت. "من استفاده می شود که مدل به طور مستمر از طریق سال در اروپا است. من می خواهم بگویم اگر شما به تماشای من بازی در حال حاضر شما می بینید کسی که از لحاظ فنی واقعا گرفته شده. شما می دانید آنچه شما در حال رفتن به دریافت به طور شبانه: رقابت ورزشکاری, ویژگی های ساختار و واقعا سطح بالایی از ثبات و صاف کردن اعدام است."

برگزاری بر روی یک رویا

Lamoureux نورد شده است که موفقیت را به یک نرم افزار حرفه ای است که با شروع سال 13 در پاییز coronavirus اجازه با سالزبورگ.

او به زودی خواهد بود 36. او قدیمی ترین دروازه بان در حال حاضر به امضا رسید و در لیگ و دوم-قدیمی ترین بازیکن به طور کلی. اما Lamoureux احساس می کند به عنوان شدید به عنوان همیشه.

"من که همان فوریت من تا به حال از کالج" Lamoureux گفت. "هی, من هنوز هم نگه داشتن بر روی آن NHL رویا. شاید کسی را ببینید آنچه من انجام می دهند در اینجا و به من این فرصت است. من می دانم که ما در حال صحبت کردن در مورد یک .01 درصد شانس که رفتن به اتفاق می افتد برای یک کوچکتر از دروازه بان از اتریش, اما من هنوز هم رانندگی کنید. من بسیار روشنفکر است.

"من تا به حال برخی از واقعا خوب دروازه بان مربیان در اروپا است. من فکر می کنم که کمک کرد با توسعه است. من احساس می کنم واقعا خوب در مورد تمرین برنامه. من احساس می کنم مثل من در یک مکان واقعا خوب بازی کردن برای یک سازمان مانند سالزبورگ. آنها انتظار می رود را به نفع خود. من احاطه شده توسط مردم بزرگ و بازیکنان. من احساس می کنم ما در این فصل در یک ماموریت. من می خواستم بدون شک بهترین دروازه بان های سنگ بنای این تیم است که می افزاید: ثبات آنها فاقد برای برخی از سال, و من می دانستم که من که قرار بود برای دریافت پشتیبانی ادبانه."

با Lamoureux در شبکه سالزبورگ بود فقط خوب دفاعی بیش از حد.

"من همیشه یک چشم بر آنچه بچه ها من بازی در حال انجام در جوانب مثبت" Smaby گفت. "من می دانستم که چقدر خوب از یک دروازه بان او بود. من به دنبال همراه و تسلط خود را. در این سال آن را سرگرم کننده برای دیدن.

"او کمال حرفه ای. او روال و او با چوب به آن. او آماده است و آماده برای هر تمرین برای هر بازی. او یک اسب بارکش. او از من بزرگتر بود و او هنوز هم بازی و بازی یک موقعیت دشوار که سخت در بدن است. و او به بازی تا زمانی که او می خواهد بعد از تعداد انگشت شماری از سال در اینجا."

Lamoureux گفت که هدف خود را.

"هدف این است که برای رسیدن به 40 و در بازی واقعا خوب هاکی در آن سن و سال," او گفت:. "من فکر می کنم که واقعا قابل دسترسی در حال حاضر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن