به عنوان ویروس موج در برخی از ایالات آمریکا اضطراری اتاق غرق

توسط: AP | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 9:48:57 am ثبت نام پرستاران ارتش ستوان سرهنگ Oswaldo مارتینز

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: AP | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 9:48:57 am
As virus surges in some US states, emergency rooms swamped ثبت نام پرستاران ارتش ستوان سرهنگ Oswaldo مارتینز چپ و مسلح ، اندرو Wieher حق با شهری تقویت پزشکی وظیفه نیروی کار برای راه اندازی یک ایستگاه پرستاران در داخل یک بال در ایالات یادبود مرکز پزشکی در هوستون. (AP/فایل)

سریع-افزایش جزر و مد جدید کروناویروس موارد جاری شدن سیل در اتاق های اورژانس در بخش هایی از ایالات متحده با برخی از بیماران منتقل شده به راهروها و پرستاران شاغل شیفت اضافی برای نگه دارید تا با خروش.

بیماران تلاش برای نفس کشیدن قرار داده شده در هواکش در اورژانس بيمارستان از بخش های مراقبت ويژه هستند, مقامات می گویند و نزدیک به مراقبت مداوم نیاز به آنها است overtaxing کارگران را نیز که درمان معمول تر ER موارد مانند درد قفسه سینه, عفونت و شکستگی.

در تگزاس دکتر آلیسون ماهی از کالج پزشکی بیلور گفت: وضعیت کنونی بدتر از بعد از طوفان هاروی که غرق هوستون با سیلاب ها در سال 2017. دولت گزارش جدید رکورد روزانه برای ویروس مرگ و میر جمعه و بیش از 10 ، 000 مورد تأیید برای چهارمین روز متوالی.

"من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این COVID خروش گفت:" ماهی که مشغول به کار در اتاق های اورژانس پس از سال 2007. "ما در حال انجام بهترین های ما, اما ما نه یک ICU."

As virus surges in some US states, emergency rooms swamped در این 16 جولای سال 2020 عکس فایل شهری تقویت پزشکی وظیفه اعضای نیروی ارتش مسلح ، کتی Bessler راست و بیماری های عفونی پزشک مسلح ، Gadiel آلوارادو را وارد کنید یک بال در ایالات یادبود مرکز پزشکی در هوستون. (AP/فایل)

بیماران در حال انتظار "ساعت ها و ساعت" برای گرفتن اعتراف کرد, او گفت:, و حداقل افراد بیمار در حال دروغ گفتن در تخت در سالن به اتاق را برای بسیاری به طور جدی بیمار است.

در اطراف سیاتل بود که این کشور اولین نقطه داغ برای این ویروس است که باعث COVID-19 موج جدیدی از بيماران در بخش اورژانس گفت: پرستار مایک هیستینگز.

"آنچه واقعا خسته کننده از طرف من از آن است که زمانی که یک بیمار به بخش اورژانس است و نه واقعا داشتن علائم COVID اما آنها احساس می کنند نیاز است که آزمایش" گفت: Hastings, که با این نسخهها کار در یک منطقه بیمارستان و رئيس جمهور از انجمن پرستاران اورژانس. "گاهی اوقات ما قادر به تست آنها را از آنجا که ما لازم نیست به اندازه کافی تست لوازم, بنابراین ما فقط تست یک مجموعه خاص از بیماران است."

در فلوریدا ایالت دیگری که شاهد افزایش تعداد مورد بیمارستان ها می گویند آنها در نیاز ناامید از remdesivir — یک دارو است که نشان داده شده است به کوتاه شدن میانگین بستری بار — برای درمان coronavirus بیمارانی که در حال پر کردن تخت.

در پاسخ به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد 30,000 ویال از این دارو شدند و در حال حمل به دولت — به اندازه کافی برای درمان حدود 5000 بیماران.

روز شنبه, فلوریدا گزارش شده بیش از 10,200 موارد جدید از ویروس و 90 اضافی مرگ و میر در حالی که میسوری ثبت یک بیماری همه گیر-بالا 958 موارد جدید در یک روز. آریزونا که انجام بررسی دوره ای از گواهی مرگ طبقهبندی 106 مرگ و میر به عنوان شده از COVID-19 آوردن تعداد تلفات گزارش شده شنبه به 147.

تایید coronavirus موارد در سراسر جهان پیشی گرفته اند 14 میلیون و مرگ و میر با افزایش از 600,000 با توجه به شمارش از دانشگاه جانز هاپکینز. روز شنبه سازمان بهداشت جهانی, که همچنین آهنگ این ویروس گزارش یک روز سابقه ای از عفونت های جدید — بیش از 259,000 در سراسر جهان — برای روز دوم در یک ردیف. واقعی تلفات این بیماری همه گیر است که تصور می شود و حتی بالاتر در بخشی به دلیل کمبود در تست و کاستی در جمع آوری داده ها.

ایالات متحده و برزیل و هند بالا لیست موارد و آفریقای جنوبی با بیش از 350 ، 000 موارد تقریبا نیمی از تایید عفونت در آفریقا — وارد صفحه پنج این آخر هفته.

در ایالات متحده, که در آن عفونت های سر به فلک کشیده در بسیاری از Sunbelt متحده مگان Jehn دانشیار اپیدمیولوژی در دانشگاه ایالتی آریزونا در تمپه گفت: این مهم است برای نظارت بر اتاق اورژانس پس از افزایش وجود دارد می تواند سیگنال که این ویروس در حال گسترش است به سرعت بیشتر.

اما آن را دشوار است برای گرفتن یک تصویر کامل از چگونگی اتاق های اورژانس هستند مراتب در بسیاری از مکان ها. در آریزونا یکی از معدود کشورهای است که گزارش داده در بازدید از اورژانس توسط مردم با تایید و یا مشکوک COVID-19 علائم و اعداد شروع به سنبله در اوایل ماه ژوئن به اوج خود رسید و در اوایل این ماه. بیش از 2000 نفر رفت به یک ER با کروناویروس علائم در یک روز, جولای 7.

روز جمعه COVID-19-مربوط به بستری شدن در بیمارستان و ارقام برای آریزونا نزدیک بودند اما زیر اخیر پرونده های تعیین شده پس از دولت شد ملی نقطه داغ.

دکتر رابرت, Hancock, که با این نسخهها کار در چندین بیمارستان در تگزاس و اوکلاهما و به عنوان رئیس جمهور از تگزاس کالج پزشکان اورژانس گفت: برخی از تگزاس اضطراری اتاق ها رو به پشتیبان گیری از بیماران در انتظار تخت ICU. و بسیاری از آنها در هواکش معنی آنها نیاز به توجه بیشتر از دیگر بیماران است.

"متاسفانه به دلیل افزایش تقاضا برای پرسنل وجود دارد به طور معمول نیست کسی رایگان برای پایین آمدن به ER برای کمک به بسیاری از اوقات از یک پرستاری, نظر," او گفت:.

فرسودگی شغلی می تواند در انتظار این سلامت کارگران به عنوان آن را در شهر نیویورک بود که آن را کانون کشور شیوع در بهار.

پزشکان اورژانس و پرستاران بودند غافلگیر شده توسط بی امان جریان به شدت بیمار بیماران در طول شیفت که اغلب 12 ساعت به طول انجامید گفت: دکتر برنارد P. چانگ نیویورک-پروتستان/مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا.

"شما در آماده باش کامل تغییر" چانگ گفت. "این یک پایدار نبرد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب