آن را به عنوان سبك هزینه های مجوز East Grand Forks شروع به نگرانی در مورد کوروناویروس بودجه آمار

اعضای شورای شهر روز سه شنبه به اتفاق آرا توافق کردند که به 25 ٪ کاهش هزینه مجوز برای کسب و کار که نیست قادر به

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

اعضای شورای شهر روز سه شنبه به اتفاق آرا توافق کردند که به 25 ٪ کاهش هزینه مجوز برای کسب و کار که نیست قادر به آوردن پول از طریق این مجوز در طول بیماری همه گیر از جمله ماساژ, کسب و کار و فروش مشروب موسسات. کسانی که کسب و کار خواهد پرداخت هزینه پایین تر زمانی که آنها درخواست برای مجوز جدید.

آن را تا حد زیادی نمادین حرکت در این شهر بخشی: در فروش مجوز هزینه 4000 دلار در سال, اما دیگران هزینه 150 دلار یا کمتر است. این شهر که در آن مجموعه ای از $11.5 میلیون دلار بودجه برای سال 2020 به ارمغان می آورد در مورد $60 ، 000 از این هزینه ها در سال 2019 -- کاهش این رقم 25 درصد بازده $45,000. شهردار استیو نگاه هفته گذشته گفت: کاهش یک "حسن نیت حرکت."

اعضای شورای تصویب کاهش سرعت و بدون هیاهو اما وجود برخی ضعف rumblings در مورد دیگر قطعات از بودجه شهرستان را به عنوان همه گیر در ادامه به آن تلفات مالی.

اعضای شورا نیز به اتفاق آرا تأیید می خواهم یک $297,000 درخواست از East Grand Forks عمومی آثار بخش جدید خرید لودر و دیگر جاده تجهیزات و عضو شورای شهر دیل هلمز گفت: یکی از ساکنان خود را در بخش نگران بود در مورد هزینه های که پول به عنوان سوتا چهره دولت یک بودجه عظیم ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

چند ساعت قبل از جلسه شورای کارکنان در مینه سوتا را مدیریت و بودجه دفتر اعلام کرد که دولت با آن مواجه است پیش بینی 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه باقی مانده از زمان دوساله است که در پایان ماه ژوئن 2021. این یک تغییر عظیم از ماه فوریه زمانی که مدیران دولت پیش بینی 1.5 میلیارد دلار مازاد.

"این رفتن به تحت تاثیر قرار زمانی که این کسری بازدید?" هلمز پرسید: از لودر و کامیون خرید.

شهرستان مدیر دیوید مورفی گفت: خرید نمی خواهد تحت تاثیر قرار کمک East Grand Forks دریافت از دولت است. پول شهر مجموعه کنار برای خرید های بزرگ مقیاس مانند لودر می تواند پر کردن چاله ها در جای دیگر در بودجه.

"این امر می تواند چیزی است که ما به طور معمول انجام نمی, و یا ما نمی انجام می شود" مورفی گفت: اعضای شورای. رهبران شهر می تواند با استفاده از آن "سرمایه" پول در شرایط اضطراری اما مورفی گفت هرالد که East Grand Forks است که از آن نقطه. این شهر به طور پیوسته ساخته شده مازاد بیش از چند سال گذشته.

شورای اسلامی و عضو تیم Riopelle خواست مدیران شهرستان برای شروع کار در شرق چنگال' 2021 بودجه. کارکنان شهرستان به طور معمول شروع به انجام هنگامی که آنها شنیدن نتایج حاصل از ممیزی در, ممکن است, اما مورفی گفت: موانع لجستیکی ارائه شده توسط این ویروس را تحت فشار قرار دادند که به پایان ماه.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به به ببینید (یک) بسیار عمیق برش 10-15% احتمالا از آنچه که من از دیدن از همه دولت اطلاعات" Riopelle گفت. "من می خواهم آنها را به شروع به آماده شدن برای آن به دلیل آن را برای رفتن به یک کمی عمیق تر از ما قطع شد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب