ارمنستان 'زیر فشار' از انگلستان و آمریکا بیش معدن اختلاف می گوید اتحادیه اروپا گزارش

پس از انتشار یک دولت-دستور حسابرسی مستقل از این پروژه در ماه اوت 2019, Pashinyan یک سیاستمدار مخالف که رهبری ت

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

پس از انتشار یک دولت-دستور حسابرسی مستقل از این پروژه در ماه اوت 2019, Pashinyan یک سیاستمدار مخالف که رهبری تظاهرات توده ای علیه رییس سابق رژیم آغاز شد دعوت از معترضان برای پایان دادن به معدن محاصره. او اظهار داشت که وجود دارد هیچ پایه و اساس قانونی برای مخالفت با Amulsar و معدن باید بازگشایی شده است.

لیدی بین المللی آمده است که وجود دارد هیچ پایه و اساسی برای دولت-دستور حسابرسی مستقل در ارمنستان قانون است که این شرکت موفق شده در جلسه و یا حداکثر دقیق و پیشرو جهانی استانداردهای حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار'.

"نخست وزیر است و در یک وضعیت بسیار دشوار است, به اعتقاد من," گفت, سونا, Ayvazyan مدیر اجرایی شفافیت بین المللی ارمنستان.

"او ارزش های خود را مانند دموکراسی و مراقبت از محیط زیست خود وعده داده است که صدای شهروندان ارمنی ماده و آنها هستند که کارشناسی ارشد خود را از زندگی است که دولت خود را متفاوت از قبل فاسد رژیم ، اما Pashinyan چهره عمومی قوی فشار و افزایش انتظارات از افرادی که به حمایت از 2018 انقلاب و در عین حال اقدامات خود را در خط با ارزش خود را و وعده.

"ظاهرا او شده است تحت فشار قابل توجهی از جامعه بین المللی و به طور خاص انگلستان و سفارتخانه های آمریکا, خطر بر آینده سرمایه گذاری های خارجی در کشور است. بدیهی است که از آن شده است بسیار سخت برای نخست وزیر برای تصمیم گیری در این وضعیت است."

یک وزارت امور خارجه آمریکا سخنگوی گفت: "ما امیدواریم که دولت ارمنستان و لیدی بین المللی ادامه خواهد داد به کار با هم به بحث در مورد تمام گزینه های ممکن برای دو طرف مطلوب و بی طرفانه و سریع قطعنامه در مورد Amulsar.

"ما مایل به دیدن منظم حل این مشکل در مطابق با قانون است. قابل پیش بینی و شفاف و یکنواخت استفاده از قانون برای همه سرمایه گذاران اطمینان ذینفعان فراهم می کند و اعتماد به نفس به موجود و سرمایه گذاران بالقوه."

ارمنی وزارت خارجه نیست, پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در دسامبر 2019, لیدی برای ثبت یک دادگاه محافظت روند بازسازی در کانادا. دادگاه براده برای این شرکت بود که delisted از تورنتو بورس در ماه ژانویه سال جاری دولت است که در حال حاضر 'پیشبرد بحث با یک خریدار بالقوه' به صورت معدن و در ادامه گفت و گو با دولت ارمنستان 'برای دیدن اینکه آیا یک توافق را می توان با توجه به دسترسی به Amulsar پروژه'.

این مقاله تولید شد با حمایت از Journalismfund.اتحادیه اروپا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب