مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک انتشار نامه سرگشاده در نژادپرستی و تبعیض

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:23:25 pm "برای ایجاد تغییر ما را به بازبینی خود ما

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:23:25 pm
Tim Cook, Tim Cook open letter, open letter by Tim Cook, Tim Cook on racism, World news, Indian Express "برای ایجاد تغییر ما را به بازبینی خود ما دیدگاه ها و اقدامات در نور از یک درد است که عمیقا احساس می شود اما بیش از حد اغلب نادیده گرفته میشوند" کوک گفت: در نامه ای.

Apple Inc. مدیر اجرایی تیم کوک به نام شرکت خود را به "بیشتر" برای مبارزه با سیستمیک بی عدالتی و نابرابری نژادی در یک نامه سرگشاده در پاسخ به اعتراضات گسترده ما در این هفته است.

"برای ایجاد تغییر ما را به بازبینی خود ما دیدگاه ها و اقدامات در نور از یک درد است که عمیقا احساس می شود اما بیش از حد اغلب نادیده گرفته میشوند" کوک گفت: در نامه ای نوشته شده بر روی آی فون ساز در سایت. "مسائل کرامت انسانی را رعایت نمی شود ایستاده در حاشیه. به جامعه ما دیدن شما. شما ماده و زندگی خود را مهم است."

طبخ ساخته شده و از نظر تظاهرات علیه خشونت پلیس گریبانگیر ما پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مردی که در مینیاپولیس پس از یک دفتر پلیس kneeled در گردن او.

در اوایل این هفته طبخ فرستاده بود نامه ای به کارکنان به عنوان یک داخلی در یادداشتی که در آن او همچنین قول داد که این شرکت کمک خواهد به تعدادی از گروه ها از جمله برابر عدالت ابتکار, یک سازمان غیر انتفاعی با تمرکز بر نژادی و بی عدالتی است. آی فون ساز نیز ارائه دو-برای-یک بازی برای کارمند کمک های مالی در ماه ژوئن.

کوک گفت که اپل را "متعهد به ادامه کار ما را بحرانی منابع و تکنولوژی محروم سیستم مدرسه" و همچنین "مبارزه با نیروهای بی عدالتی زیست محیطی مانند تغییرات آب و هوایی — که به طور نامتناسبی آسیب سیاه جوامع و جوامع دیگر از رنگ است." برای حمایت از مردم "هنوز جهانی اعمال می شود" را به عنوان او در مورد تبعیض و نابرابری در آمریکا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن