تشویق به عنوان یک شکل اجتماعی فاصله

در سراسر جهان مردم را ساخته اند آن را به بالکن یا درب خانه برای غلبه بر محدودیت های جدید خود را-پیدا شده است.

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

در سراسر جهان مردم را ساخته اند آن را به بالکن یا درب خانه برای غلبه بر محدودیت های جدید خود را-پیدا شده است. چه آغاز شده در ایتالیا برای اولین بار با خود آواز در حال حاضر در بر داشت آن غالب بیان رسمی به عنوان تشویق برای پرسنل بهداشت و درمان در بسیاری از کشورها است. این مورد ستایش قرار داد به عنوان یک حرکت زیبا به پرداخت ادای احترام به تلاش های خود را بر روی زمین. با وجود خوش آمدید, من استدلال می کنند که ظهور این ورزش منظم است که بهترین درک به عنوان یک شکل اجتماعی فاصله.

دیدن تصاویر از مردم کف زدن دست خود را از بالکن تداعی تصاویر از مخاطبان تئاتر تصویب از بازیگران اجراهای خود را از loges. در واقع تشویق به آن خانه تئاتر قصد بازگشت به دوران باستان است و بسیار استاندارد اروپا در دوره کلاسیک به شایع ترین علامت پایان یک عملکرد. مشابه تشویق به افتخار دستاوردهای در جهان ورزش است. در اینجا ما در حال حاضر یک کلیدی: تشویق ریشه در فوق العاده, داستان های انجام شده, دنیای بازی. فقط به عنوان ما تحسین ما بازیگران, ستاره های ورزشی, سخنرانان و هنرمندان انجام, ما افتخار ما کارگران بهداشت و درمان – با یک تفاوت مهم ،

در منی خود را همجنسگرا ludensبررسی ماهیت بازی و, بازی Johan Vlieland اشاره می کند که "اولین و مهمترین ... همه بازی فعالیت های داوطلبانه است." در حالی که وجود دارد برخی از داوطلبان در سیستم بهداشت و درمان اینها در اقلیت و به طور کلی آن خواهد بود دشوار است به استدلال می کنند که سلامت کارگران به طور داوطلبانه انجام کار خود را در یک محیط خطرناک. کاملا مخالف بوده است اتفاق می افتند. در کشورهای متعدد کارگران بهداشت برای اولین بار بود ممنوع از مسافرت های بین المللی. به عنوان کارگران ضروری آنها تا به حال به تعویق انداختن تعطیلات کار اضافی-ساعت بوده و تحت فشار به کار هنگامی که بیمار می شود و یا ترس از بیمار شدن برگ. و نه پس از آن ما کف پهلوان از جان گذشته وارد عرصه مبارزه با شیر ؟

جنگ شده است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک مدل برای اقدامات در برابر این بیماری همه گیر. در واقع این حمله به عنوان یک خیلی بهتر قیاس. فقط به عنوان ما خواهد کف زدن سربازان ما به جنگ, خطر زندگی خود ما آن را در حال حاضر با ما کارکنان مراقبت های بهداشتی. تشویق نوعی شناخت از خود گذشتگی از طرف ما. اما سربازان نه مبارزه با جنگ داوطلبانه یا نه. در نظر بگیرید این واقعیت است که تا همین اواخر بسیاری از کشورها داشته اند به طور کلی خدمت و امروز s حرفه ای ارتش تمرکز خود را پیش نویس فعالیت های کم درآمد و حتی مهاجر محلات (ارائه امنیت اقتصادی و سریع naturalisations). نیز درصد بالایی از کارگران مهاجر در مراقبت و بخش دیگر کار ضروری آشکار است.

بنابراین به جای مارک دستاورد و یا کیفیت در دنیای سرگرمی ما تحسین این واقعیت است که آنها به نمایندگی از ما در تهدید کننده زندگی شرایط. آن است که در ذهن ما است که برخی از مهارت های منحصر به فرد خواهد شایستگی این تمایز است. هیچ درمان برای ویروس یافت شده است. توجه داشته باشید به عنوان مثال پرستاران فارغ شده اند در اوایل برای مبارزه با این بیماری همه گیر. در اصل تقریبا هر کسی می توانست اجباری به ارائه چنین خدمات به عنوان واقع شده است این مورد در ارتش. فقط به عنوان بلومبرگ معتقد است که او می تواند هر کسی را به یک کشاورز تشویق است و در نهایت به سمت ما در امان بودن از نیاز به انجام این کار.

در مصاحبه با روزنامه آلمانی FAZ اوایل این سال musicologist Jutta Toelle از موسسه ماکس پلانک برای تجربی زیبایی شناسی است که به بررسی پدیده تشویق باعث می شود این نقطه بسیار مهم: تشویق جدا بین فعال و غیر فعال اعضای یک جامعه آن است که انجام و کسانی که به تماشای. در فرهنگ که در آن مشارکت یک عنصر مرکزی است که در آن آن را به عنوان همه در این مرحله تشویق نقش یک نقش جزئی.

به عبارت دیگر تشویق علائم اجتماعی تمایز است. به عنوان ما را در مبارزه با تحقق ما آشکار بی فایده برای جامعه ما در سلول های نهادینه جدایی از فعال و غیر فعال اعضا تصویب شده در کف به طور ناگهانی ما را فراهم می کند با معنی. با در نظر گرفتن نقش مخاطب ما در بر داشت جایی که حساب و naturalises ما انفعال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب