آنتی بادی آزمايشات مورد ستایش قرار داد به عنوان راهی برای پایان دادن به مستندات. در عوض آنها باعث سردرگمی

بنابراین در زمانی که پیتکین شهرستان عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد که تا به حال به دست آمده 1,000 COVID-19 تست آ

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

بنابراین در زمانی که پیتکین شهرستان عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد که تا به حال به دست آمده 1,000 COVID-19 تست آنتی بادی است که آن را ارائه می دهد ساکنان بدون پرداخت هزینه به نظر می رسید مانند یک فرصت هیجان انگیز به بررسی تلاش های در جریان برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"این تست به ما اجازه خواهد داد برای دریافت اپیدمیولوژیک داده ایم که به دنبال" اسپن آمبولانس منطقه مدیر گیب Muething گفت: در طول یک مارس 9 جلسه جامعه برگزار می شود آنلاین.

این طرح به زودی سقوط از هم جدا در میان سوال در مورد قابلیت اطمینان از تست از Aytu علوم زیستی. دیگر اسکی شهرها مانند تلورید کلرادو و جکسون وایومینگ و همچنین کمتر ثروتمند مرز جامعه لاردو, تگزاس نیز کشیده شده به آنتی بادی آزمایش برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری در مورد نحوه خروج مستند. اما آنها بیش از حد تعیین شده آزمون نیست زندگی می کنند تا به وعده خود را.

جذبه از آنتی بادی آزمایش قابل درک است. اگر چه آنها نمی تواند پیدا کردن فعال موارد COVID-19 آنها می تواند به شناسایی افرادی که قبلا آلوده شده اند با کروناویروس که باعث بیماری است که می تواند به مقامات بهداشتی مهم اپیدمیولوژیک اطلاعات در مورد چگونه به طور گسترده ای از آن گسترش یافته است در یک جامعه و میزان موارد بدون علامت. در تئوری حداقل آنتی بادی خواهد بود در حال حاضر در چنین افراد و اینکه آیا آنها تا به حال یک مورد شدید کمی بیشتر از یک سرفه خشک یا هیچ شکایتی در همه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

حتی فریبنده: این آزمون بودند صورتحساب به عنوان یک مسیر به راه اندازی مجدد اقتصاد محلی با شناسایی افرادی که ممکن است سیستم ایمنی بدن به ویروس و در نتیجه می تواند با خیال راحت بازگشت به حوزه عمومی.

اما در این و دیگر جوامع تست برنامه ابتدا میله میله برای تست صدها یا هزاران نفر شده اند مدرج به عقب و یا قرار دادن در خود نگه دارد.

"من فکر نمی کنم این آزمون آماده برای استفاده بالینی در عین حال گفت:" دانشگاه کالیفرنیا-سان فرانسیسکو immunologist دکتر الکساندر Marson که به بررسی قابلیت اطمینان است. او و تیم خود را بررسی 12 های مختلف آنتی بادی آزمایش و پیدا کردم اما یکی رو تا مثبت کاذب — بنحوی که کسی تا به حال آنتی بادی زمانی که آنها نمی ― با مثبت کاذب نرخ رسیدن به عنوان بالا که 16 درصد است. (مطالعه مقدماتی است و نه کارشناسی نشده است.)

بیش از 100 تست آنتی بادی در حال حاضر در دسترس در ایالات متحده از جمله عرضه تجاری آزمایشگاه های مراکز علمی و کارآفرینی و سرمایه گذاری. به عنوان پرسش های جدی پدید آمده در اوایل این ماه در مورد دقت و صحت آزمون و سودمندی نتایج سازمان غذا و دارو گفت: این نیاز شرکت ها برای ارسال اعتبار سنجی داده ها در محصولات خود و درخواست برای اورژانس-استفاده از مجوز برای محصولات خود را. (قبلا شرکت ها اجازه داده شد خود را به فروش آزمون و بدون بررسی از FDA به عنوان طولانی به عنوان آنها خود را اعتبار سنجی و شامل یک سلب مسئولیت.) و انجمن پزشکی آمریکا گفت: در 14 ماه مه که آزمون باید استفاده نمی شود برای ارزیابی یک فرد ایمنی و یا زمانی که به پایان جسمی فاصله.

و در این هفته مراکز کنترل بیماری و پیشگیری منتشر شد دستورالعمل جدید هشدار داد که آنتی بادی, نتایج آزمون می باید بالا مثبت کاذب نرخ ها و نباید مورد استفاده قرار گیرد برای تصمیم گیری در مورد بازگشت افراد به محل کار و مدارس و خوابگاه ها و یا مکان های دیگر که در آن مردم جمع.

هنگامی که مورد ستایش قرار داد به عنوان یک راه حل فعلی محصول تست شده و کاملا مورد تایید شده توسط هر نظارتی آژانس در حال حاضر به نظر می رسد به احتمال زیاد برای اضافه کردن به هرج و مرج و عدم اطمینان به یک وضعیت در حال حاضر مملو از اضطراب. "مردم به یک از امنیت کاذب بسیاری از خطر در حال حاضر," دکتر گفت: Travis Riddell سلامت افسر Teton County, که شامل جکسون, Wyoming.

دقت سوال مطرح شده

استاندارد طلا برای تایید فعال COVID-19 عفونت است به یک سواب از نازوفارنکس و آزمون را برای حضور RNA ویروسی. این آنتی بادی آزمایش به جای تجزیه و تحلیل خون برای آنتی بادی در برابر COVID-19 ویروس. در آن طول می کشد زمان برای یک فرد آلوده به تولید آنتی بادی پس از این تست نمی تواند تشخیص مداوم عفونت تنها نشان می دهد که یک فرد مواجه ویروس.

در Aspen مسئولان شهرستان دانست FDA را هنوز تایید نکرده Aytu علوم زیستی آزمون که در کلرادو بر اساس شرکت در واردات از چین. به طوری که آنها برای اولین بار انجام شده خود را اعتبار سنجی آزمون گفت: لایحه Linn سخنگوی پیتکین شهرستان حادثه تیم مدیریت. "ما نبود اطمینان کافی توسط خود ما تست به احساس می کنم مثل ما باید به جلو حرکت می کند."

در لردو مقامات گفته شده بود توسط یکی از اعضای جامعه کمک به ترتیب خرید 20,000 آزمون از شرکت چینی آنهویی DeepBlue فناوری پزشکی که آنها FDA تایید شده اما این شهر خود اعتبار آزمایشات نشان داد تنها در حدود 20 درصد میزان دقت گفت لاردو سخنگوی رافائل Benavides. قبل از لاردو می تواند برای پرداخت آزمون Benavides گفت: دست از ایالات متحده مهاجرت و گمرک کشف و ضبط آنها و راه اندازی یک بررسی.

نه آنهویی DeepBlue تکنولوژی پزشکی و نه Aytu بازگشت و درخواست برای نظر.

در ماه مارس Covaxx یک شرکت به رهبری دو پاره وقت تلورید ساکنان ارائه شده به آزمون ساکنان این شهر و اطراف آن شهرستان با یک آزمایش پادتن آن توسعه یافته بود. اما این پروژه به طور نامحدود به حالت تعلیق در زمانی که این شرکت در مرکز آزمایش سقوط کرد پشت در پردازش آنها.

شهرستان متعهد به انجام دور دوم آزمایش است اما ارزیابی چگونگی ادامه گفت: San Miguel County سخنگوی سوزان لیلی. "سوال این است که چگونه شما هدف قرار دادن آن را به مناسب ترین بالینی و بهداشت عمومی تیم تصمیم گیری حرکت رو به جلو؟"

مقامات پشت کردن

در مه 4, FDA خود را به روز رسانی آنتی بادی آزمون سیاست نیاز است که تولید کنندگان ارائه اعتبار سنجی داده اما هنوز هم اجازه می دهد آزمون به فروش می رسد بدون عادی طولانی بررسی و تصویب فرایند که شامل نشان دادن ایمنی و اثربخشی.

در برخی از مناطق ثروتمند مقامات دولتی بوده است ارائه رایگان تست و راه اندازی با سرمایه گذاران محلی. در جکسون برای مثال یک سرمایه گذار با سرمایه گذاری در Covaxx آزمون مورد استفاده در تلورید ارائه شده برای کمک به این شهر به دست آوردن 1000 تا تست. اما پس از بررسی پیشنهاد Teton County کاهش یافته است بیش از نگرانی در مورد آزمون دقت. "اگر یک فرد آزمایش مثبت چه معنا است ؟ و این است که اطلاعات مفید? ما فقط نمی دانم هنوز" Riddell گفت.

Covaxx سخنگوی جان شافر در بیانیه ای گفت که این آزمون تا به حال تایید شده در بیش از 900 نمونه خون است و در حال بررسی توسط FDA.

پس از Teton County مقامات تصمیم گرفت در برابر جامعه آنتی بادی, تست های خصوصی غیر انتفاعی در آزمون تتون در حال حاضر فنر به ارائه رایگان COVID-19 آنتی بادی آزمایش با استفاده از Covaxx تست برای حدود 8,000 مردم حدود یک سوم از شهرستان ساکنان. به عنوان از آوریل 22, آنها می خواهم مطرح $396,000 و تست شده 843 نمونه. این گروه "انجام می شود مقدار زیادی" به منظور بررسی Covaxx آزمون گفت: آزمون تتون در حال حاضر رئیس جمهور شان Andrikopoulos. "من نمی خواهم به آن تماس بگیرید, اعتبار سنجی را از طریق یک بررسی مستقل هیئت مدیره, اما ما فرستاده اند ما نمونه ها را به آزمایشگاه."

برگزارکنندگان آزمون تتون در حال حاضر به اشتراک نگذارید دیگران نگرانی در مورد آزمون سودمند است. "ما نمی تشویق مردم به هر گونه تصمیم گیری در مورد آنچه که آنها در حال رفتن به انجام و یا چگونه آنها در حال رفتن به رفتار بر اساس نتایج گفت:" غیر انتفاعی را, سخنگوی, جنیفر فورد.

چه خوب است که یک آزمون است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد عملی? "ما فکر می کنیم دانش قدرت است و داده ها ابتدا از دانش" فورد گفت. اما غیر قابل اعتماد داده ها نمی دهد, دانش, آن را می دهد یک توهم دانش است.

بسیاری از ناشناخته باقی می ماند و نادرست داده ها ممکن است بدتر از هیچ است. حتی بسیار دقیق تست تولید خواهد شد تعداد زیادی از مثبت کاذب استفاده می شود که در یک جمعیت که در آن چند نفر آلوده شده اند. اگر تنها 4 درصد از مردم در واقع آلوده شده است, یک تست با 95 درصد دقت را تولید کند نه نتایج مثبت برای هر 100 تست پنج که مثبت کاذب.

و است که باعث ایجاد یک خطر است که آزمون می تواند منجر می شود مردم به اشتباه فکر می کنم که آنها آنتی بادی است که آنها را به سیستم ایمنی بدن است که می تواند عواقب فاجعه اگر آنها تغییر رفتار خود را به عنوان یک نتیجه. در نظر بگیرید برای مثال یک فرد به دروغ گفت: او تا به حال آنتی بادی رفتن به محل کار در خانه سالمندان اعتقاد داشتند او نمی تواند گرفتن و یا گسترش این ویروس به هر کسی.

آن را حتی شناخته شده برای اطمینان حاصل کنید که داشتن آنتی بادی می سازد کسی که ایمنی بدن. محققان امیدوار هستند که در معرض می تواند مشورت برخی از سطح ایمنی, اما چگونه قوی است که ایمنی ممکن است و چگونه آن را ممکن است آخرین ناشناخته باقی می ماند گفت: اپیدمیولوژی دانشگاه هاروارد مارک Lipsitch.

بنابراین, داشتن شده است سوخته یک بار آسپن قرار داده و آنتی بادی آزمایش بر روی نگه دارید و به جای تمرکز بر شناسایی و جداسازی افراد بیمار یا در معرض خطر تبدیل شدن به. "این در واقع یک گام به عقب به جایی که ما آغاز شده است" Linn گفت.

با توجه به باقی مانده گمنام در مورد ایمنی و COVID-19 بهترین روش برای مقابله با این بیماری همه گیر در جوامع ممکن است بیشتر زمان آزمایش آنهایی که Linn گفت. "قرار دادن افراد بیمار در مکان های که در آن آنها می توانید هر کس دیگری بیمار است. این نان و کره اپیدمیولوژی ایران."

قیصر سلامت نیوز (KHN) یک طرح ملی سلامت و سیاست اخبار سرویس. این یک سرمقاله مستقل برنامه هنری بنیاد خانواده کایزر جواد که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب