آنچه همه باید درباره استخر پیش ساخته بدانند

بصورتی که در زمین مسطح یک حلقه از جنس بلوک به اندازه قطر استخر ایجاد شده و فضای داخل حلقه را توسط سیمان جهت ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بصورتی که در زمین مسطح یک حلقه از جنس بلوک به اندازه قطر استخر ایجاد شده و فضای داخل حلقه را توسط سیمان جهت شیب بندی و نصب لوله خروجی پر میکنیم.قبل از نصب استخر باید زیر سازی متناسب با ابعاد استخر بر روی سطح زمین، زیرسازی و نصب لوله ی خروجی و کانال خروجی طبق نقشه های از قبل مشخص شده توسط کارفرما انجام می گیرد. بحث دیگر نظافت خود استخر است. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس روکار از دیگر استخرهایی است که در ابتدا نیاز به مکان یابی و جانمایی داشته و سپس نیاز است که سازه های فلزی ایجاد شوند. استخر و جکوزی فایبرگلاس هانا جدیدترین تولید گروه مهندسین مدرن استخر با ویژگی های زیر ارائه می شود. ساخت استخر پرورش ماهی و استخر به منظور جمع آوری آب باران برای آبیاری از دیگر کاربردهای استخرهای پیش ساخته هستند. استخر پیش ساخته اینتکس از دسته محصولاتی است که بسیار پر مصرف و کار آمد بوده و در زمینه های استخر شنا و تفریحات آبی , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر ذخیره آب در گلخانه ها و زمین های کشاورزی و کاربرد های دیگر که در زمان بسیار کم و بدون نیاز به حفاری و کندن زمین قابلیت نصب و راه اندازی را دارد . Post w᠎as created ​with G​SA C on te᠎nt᠎ Gener​ator D​emov ersion !

در این قسمت مزایای استخر پیش ساخته را نسبت به استخرهای بادی بیان میکنیم. جنس بدنه استخر پیش ساخته مقاوم تر از استخرهای بادی است. یکی دیگر از معایب آسترهای استخر وینیل این است که تمایل به حباب، چروک و سست شدن دارند. این استخرها معمولاً بسیار سریعتر از استخرهایی که باید در محل ساخته شوند، نصب میشوند، مانند استخرهای شاتکریت و استخرهای آستر وینیل. 4- تراز روی سطح بتن باید به نحوی باشد که وقتی استخر روی آن قرار گیرد، تراز روی لبه استخر با تراز نازک کاری نما یکی شود. به طور کلی یکی از بزرگترین عیب های استخر های بتنی داشتن منافذ متعدد است. به طور کلی، فرآیند نصب استخرهای بتنی پیش ساخته نسبتاً ساده است. مدت زمان نصب و راه اندازی کوتاه در مقایسه با استخر های بتنی و سنتی بصورتی که از زمان شروع نصب تا راه اندازی بین 4 تا 7 روز زمان لازم است. ولی از اینجا به بعد میخواهیم به طور تخصصی تفاوت بین استخرهای پیش ساخته با استخرهای بتنی و سیمانی را کامل توضیح دهید. به طور کلی دو نوع استخرهای پیش ساخته برتر و دائمی وجود دارند، این دو گروه استخرهای پیش ساخته شامل استخرهای فایبرگلاس و استخرهای بتنی پیش ساخته هستند.

استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته در بالاترین سطح ممکن توقعات هر کسی در مورد استخر را برآورده مینماید. این ساختمان هفت خوابه که ۹ سرویس بهداشتی و حمام دارد، دارای استخر سرپوشیده و روباز است که رونالدو همیشه در آنها تمرین میکرد. مزایای این نوع استخرها نسبت به استخرهای سنتی، انواع و اشکال متنوع آنها نیز از جمله ویژگیهای ترغیب کننده برای خرید هستند. این استخرها پس از ریختن بتن و خشک شدن کامل، برای نصب به محل حمل می شود. با این حال، برخی از سازندگان استخر ممکن است چند طرح آزاد را نیز ارائه دهند، اما انتخاب ها محدود خواهند بود زیرا استخرهای پیش ساخته دارای محدودیت حمل و نقل هستند. البته برند ایرانی برتر در زمینه ساخت استخرهای پیش ساخته نیز کم نیست که از بهترین و باکیفیتترین آنها میتوان به محصولات شرکت مدرن استخر اشاره کرد. علاوه بر این از استخرهای پیش ساخته میتوان در صنعت و کشاورزی نیز بهره برد. دو راهپله عریض از شمال و جنوب مخزن به سمت کف آن ایجاد میکردند، در لبهٔ پلهها نردههایی چوبی نصب میکردند و در پایین پلهها نیز یک فضای مسطح به اندازه عرض کل استخر میساختند به گونهای که افراد بتوانند از پلهها پایین آمده و در عرض استخر بدون اینکه به فضای اصلی استخر وارد شوند حرکت کنند.

علاوه بر اینکه فرایند تمیزکاری استخرهای بتنی نیازمند صرف زمان بیشتر است، این استخرها با نمک موجود در آب سازگاری ندارند. آب بندی تخصصی استخر با سایر مواد نیازمند تجربه کافی در این امر است ولی با توجه به راحتی کار با پلیمر در حال حاضر پرمصرفترین مواد آب بندی استخر قابل عرضه است . او دو خانه خیره کننده در محل تولدش در مادیرا دارد، یک خانه در تورین که مشرف به شهر است، یکی در چشایر به ارزش ۳ میلیون پوند، یک خانه تعطیلات ۱.۴ میلیون پوندی در ماربلا و در حال حاضر خانه دیگری در Quinta da Marinha در ریویرای پرتغالی درست خارج از لیسبون دارد. مهاجم پرتغالی در حال حاضر پس از نقل مکان از سوئیت پادشاهی در هتل چهار فصل، با خانوادهاش در خانه جدید خود در ریاض در یک مجتمع انحصاری با امنیت بالا زندگی میکند. اثاثیه سفارشی این منزل شامل تخت خوابها و مبلها نیز بهطور خاص برای این ستاره پرتغالی ساخته شده بود؛ اگرچه جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو، پیشتر بسیاری از آنها را به صورت آنلاین فروخت. این خانه همچنین شامل یک باشگاه ورزشی پیشرفته، مجهز به تردمیل، بخش کار با وزنه و منطقه کششی بود تا این ستاره افسانهای مطمئن شود که میتواند در خانه خوش فرم بماند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن