مطابق با لایحه داد و بیداد خدشه دار بسیار مهم مینه سوتا سد تعمیرات

آن را ارائه می دهد, اردو زدن, قایقرانی و پیاده روی فرصت های به عنوان به خوبی به عنوان یک نظر از آنچه ممکن است

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399

آن را ارائه می دهد, اردو زدن, قایقرانی و پیاده روی فرصت های به عنوان به خوبی به عنوان یک نظر از آنچه ممکن است فراموش شده ترین سد در دولت است. و تا زمانی که قانونگذاران ایالت مینه سوتا توافق می تواند در پیوند لایحه 18 میلیون دلار طرح برای بازسازی آن است که به طور موثر در خود نگه دارد.

مینه سوتا مقننه است که میله میله به reconvene در اواسط ماه جولای برای یک جلسه ویژه که در آن آنها خواهد شد تا صورتحساب که موفق به عبور از دوره قبلی جلسه ویژه در ماه ژوئن و قانونی به طور منظم جلسه قبل از آن است. در میان صورتحساب برای در نظر گرفتن پیوند لایحه برای سال 2020 و 2021 یکی از مهم ترین منابع مالی برای پروژه های زیربنایی که محلی و شهرستان دولت نمی تواند در غیر این صورت استطاعت.

اما جمهوری خواه و دموکرات به قانونگذاران هنوز هم هنوز به توافق بر سر یک مقدار دلار برای اتصال لایحه با سابق امتناع از قبول یکی برای بیش از 1.3 میلیارد دلار و دومی خواستار دو برابر. یک بیماری همه گیر که غرق سوتا یک بار گلگون بودجه پیش بینی برای دوساله و به جای آن آورده کسری تنها تشدید شکاف.

"من نمی باید ثابت در زمانی که مطابق لایحه در حال رفتن به جلو آمده و گفت:" دولت تشکر. دن Fabian که منطقه به دریاچه Bronson سد. "من نسبتا مطمئن است که خواهد شد وجود دارد. من فکر می کنم من حتی اعتماد به نفس بیشتری که هنگامی که و اگر وجود دارد یک اتصال لایحه که دریاچه Bronson پروژه سد را در پیوند لایحه است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در سال 2020 مطابق لایحه پیشنهاد رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به نام برای 20 میلیون دلار تخصیص به وزارت امور خارجه از منابع طبیعی برای تعمیر و بازسازی و یا حذف سدها در مینه سوتا — به اندازه کافی به صندوق دریاچه Bronson پروژه به همراه پروژه سد در Pelican رپیدز یکی دیگر از DNR بالا بودجه اولویت است. تنظیم کننده باید دارای هر دو در وضعیت بدی و در نظر گرفتن آنها را به "بالا" خطر بالقوه به معنی شکست خود می تواند منجر به مرگ و آسیب یا تخریب اموال.

در مجموع 149 از مینه سوتا را 1,150 سدهای در حال امتیاز از فقیر و یا در شرایط نامطلوب با توجه به بررسی دولت داده و چهار مطرح در سطح بالا و خطرات ایمنی: این سد در دریاچه Bronson, Pelican, رپیدز, نروژ دریاچه و Lanesboro. این Lanesboro سد متعلق به این شهر به همین نام است که در حال حاضر تنها یک دست تعمیر در حالی که کمک های مالی از دولت بیرون, صندوق میراث امن شد برای نروژ دریاچه سد در سال 2018 در پیش بینی از یک 2021 پروژه تاریخ شروع.

مانند سد در Lanesboro دریاچه Bronson سد است که در فهرست ملی ثبت اماکن تاریخی. و مانند برخی دیگر 400 سد در مینه سوتا جدید مقابله دوران ساختار در درجه اول وجود دارد برای کنترل سیل اهداف است.

در حالی که DNR دولت سد ایمنی مهندس Jason بویل گفت: سد "به عنوان امن به عنوان آن می تواند" عواقب ناشی از آن تا کنون شکست می تواند شدید برای شهرستان از دریاچه Bronson جمعیت 300 فقط چند مایل دور. کلی Bengtson که به تازگی بازنشسته پس از 23 سال به عنوان مهندس برای Kittson شهرستان که در آن سد واقع شده است به نام چشم انداز یک شکست "یک نگرانی بسیار واقعی" نه تنها برای دریاچه Bronson اما در این نزدیکی هست و به همین اندازه شهر Hallock, 12 مایل پایین دست و 200 فوت پایین تر در ارتفاع.

"اگر شرایط خاصی غالب نیمی از Hallock خواهد بود آب گرفتگی. علاوه بر غنی Red River Valley زمین های کشاورزی می تواند به شدت آسیب دیده از سد شکست به عنوان آبهای عجله راه خود را به غرب" Bengtson گفت: در یک ایمیل.

یک پرونده درخواست برای نسخه هایی از دریاچه Bronson سد های اخیر سالانه بازرسی کشور پاسخ داده شد توسط مطبوعات زمان. نظرات چپ در آن ورود دولت در سد موجودی اما توجه داشته باشید حضور "بدتر بتن ترک spalling و نشت."

'ما مهم نیست به این دولت'

دولت و مقامات محلی شده اند آگاه از دریاچه Bronson سد ساختاری مسائل برای تقریبا دو دهه است. مراحل ذکر شده در سد اضطراری راهکار خود گرفته اند و سه بار از سال 1998 به دلیل سنگین, بارش Bengtson گفت: باعث بسته شدن جاده و سرریز ساخت و ساز.
DNR که صاحب این سد نیز انجام دو مطالعه مربوط به آن را تعمیر و یا جایگزینی از سال 2000 و بلند رتبه آن را در نزدیکی یا بالای آن سد بودجه اولویت های لیست. در عین حال کوچک دیگری انجام شد برای این سد در سال است که به دنبال صرفه جویی برای کار تعمیر و نگهداری انجام شده در آن مکانیکی دروازه.

مقامات محلی در ضمن باید "منتظر DNR برای انجام کاری است و از آن نوع را نگه می دارد گرفتن لگد پایین جاده" شهرستان Kittson کمیسر و کشاورز Theresia Gillie گفت. و تا زمانی که به تازگی تلاش های خود را برای افزایش حمایت از توانبخشی شکست خورده برای به دست آوردن نفع با مینه سوتا قوه مقننه است که به طور معمول در تصویب بودجه به صورت عمده DNR پروژه ها از طریق پیوند.

هزینه های ballooned در حالی که همه و از آنجا که یک آژانس دولتی صاحب سد دولت در قلاب برای همه آن.

در حال حاضر بودجه برای این پروژه در اولویت DNR را پس از سال 2018 بار دیگر برگزار می شود تا به عنوان یک نتیجه از قانون گذاری بست. داد و بیداد نیز برگ کمتر از گران قیمت مرغ سقا رپیدز پروژه در برزخ است.

واقع در قلب پرنده رپیدز شهر 2,400 در غرب و مرکز, مینه سوتا, پیری سد نیز می تواند قرار داده و زندگی انسان در خطر است اگر آن را به شکست هر چند شهرستان مدیر همین Solga گفت که بعید است که اتفاق می افتد هر زمان به زودی.

"هیچ احتمالی برای دیوار سد فرو می ریزد. است که حتی در یک موضوع به دلیل راه آن را ساخته شده," او گفت: در مصاحبه اخیر است.

اما Solga گفت: این سد برای اولین بار ساخته شده برای مقاصد تفریحی می کند محدود کردن جنبش از برخی از 15 گونه از ماهی ها و جلوگیری از آنها را از سفر بالادست. حرکت خود را ترمیم می تواند با از بین بردن آن و چند تن دیگر در نزدیکی سد به طور کامل.

در حالی که هزینه تعمیر یک جامعه متعلق به سد مانند یک پرنده رپیدز معمولا این شهر به خرس DNR در حال حاضر برای پوشش تمام حدود 1 میلیون دلار مورد نیاز برای حذف آن در انتظار پیوند لایحه را تصویب. استان ها و شهرداری ها معمولا باید به سهم 50 ٪ از هزینه های پروژه به منظور دریافت کمک های مالی دولت هر چند که نیاز می تواند چشم پوشی است.

چنین موردی نه تنها برای پرنده رپیدز سد بلکه این شهر متعلق به سد برق آبی در Lanesboro که 4 میلیون دلار-تعمیر و دولت توافق کردند در سال 2018 به انتخاب کنید تا در تمامیت آن. سدهای که مطرح بیشتر خطرات فوری به زندگی و اموال مانند Lanesboro را که واقع شده است در وسط و جنوب شرقی مینه سوتا شهر — به طور معمول قبل از تعمیر آنهایی که نمی.

و در حالی که کشورهای تمایل به اولویت بندی سد ایمنی پروژه های سطح خود را از خطر بالقوه به اندازه و هزینه یک پروژه نیز می تواند بر زنده ماندن خود را. هنوز مقامات دیدگاه متفاوت که چرا پروژه بودجه برای دریاچه Bronson سد — که جوامع محلی را بدون صلاحیت این دادگاه ها بیش از آن خطر برای ایمنی خود را — تایید شد دیر هنگام تعمیرات اند کمتر گسترده و کم هزینه است.

"این بخشی از فرایند است که ما در برخورد با" Fabian, R-روسو گفت. "من می خواهم به می گویند که وجود یک درخت در خارج از پایتخت است که انواع پول بر روی آن. اما واقعیت این است که وجود ندارد. و اگر وجود دارد در یک زمان ما در بر داشت که درخت یک درخت برگریز و درختان درخت و برگ کاهش یافته است."

Fabian گفت که در این سال, اما مجلس طرح را به اطمینان حاصل شود که دریاچه Bronson پروژه تامین می شود به صراحت نامگذاری آن در پیوند لایحه قانونی زبان. اما بویل DNR دولت سد ایمنی مهندس گفت که حتی زمانی که بودجه برای این پروژه تصویب شده است, آن را هنوز هم چند سال برای تکمیل.

Bengtson, سابق, شهرستان Kittson مهندس مظنون است که منطقه نسبتا کوچک جمعیت تا حدودی ممکن است توضیح دهد که سال های طولانی منتظر بودجه است. Gillie سهام است که نظر هر چند او هنوز هم امیدوار است که بودجه را از طریق آمده است.

"من می دانم که ما یک جمعیت کم شهرستان اما این بدان معنا نیست که ما هستیم مهم نیست به این حالت" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب