خطوط هوایی حرکت به سوی بهبود رشد بیشتری در چین, هنگ کنگ

توسط: تابناک | به روز شده: مارس 12 سال 2020 2:36:30 pm هواپیما توسط Cathay Pacific Airways Ltd. هنگ

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | به روز شده: مارس 12 سال 2020 2:36:30 pm
Coronavirus, Coronavirus boeing, Coronavirus impact on airlines, Coronavirus airbus, Coronavirus latest news  هواپیما توسط Cathay Pacific Airways Ltd. هنگ کنگ هواپیمایی Ltd. و هنگ کنگ اکسپرس هوایی با مسئولیت محدود. نشستن پارک شده در جاده اسفالته دارای سنگفرش در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ در هنگ کنگ, چین روز پنج شنبه 5 مارس سال 2020 است. عکاس: جاستین چانه/ایسنا

شرکت های هواپیمایی اضافه شدن صندلی عقب به پرواز خود برنامه این هفته رهبری حامل های چین و هنگ کنگ نشان می دهد این صنعت شروع به بهبود یافتن از تاثیر مخرب این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به OAG حمل و نقل هوایی در سراسر جهان است.

حامل در سطح جهان افزوده خالص 600,000 صندلی برای رسیدن به مجموع حدود 30 میلیون دلار تا حدود 2% از قبلی هفته OAG تحلیلگر ارشد جان گرانت نوشت: در گزارش. که هنوز هم یک راه طولانی کردن هفتگی ظرفیت حدود 110 میلیون صندلی این زمان در سال گذشته است اما یک نشانه امیدوار با این وجود.

جنوب شرق آسیا است یک نقطه روشن. چین وهله اول برخورد با این ویروس اضافه شده 1 میلیون صندلی برای برنامه این هفته از جمله 800,000 در مسیرهای داخلی است و در حال حاضر عامل دو بار به عنوان بسیاری از صندلی به عنوان ایالات متحده آمریکا به عنوان اقتصاد خود را بازسازی و بازگشایی شد. در ضمن هنگ کنگ Cathay Pacific Airways Ltd. اضافه شده 40,000 صندلی و افزایش فرکانس توسط برخی از 120 پرواز اعطای گفت.

بخوانید| چین تلاش برای احیای اقتصاد, اما مصرف کننده موتور sputters

"داخلی چین ظرفیت می ایستد در 75 درصد از ژانویه سطح ایالات متحده در 27 درصد و روسیه در 49 درصد از پیش Covid-19 سطوح," او گفت:. "برای هر کسی که علاقه مند به انگلستان سطح در حال حاضر برخی از 4 درصد."برخی از بازارها هنوز در روند نزولی به عنوان محدودیت های مسافرتی در حال نگهداری در محل برای مهار این ویروس نیز آلوده کرده است که بیش از 4 میلیون نفر و کشته شدن نزدیک به 290,000.

صندلی ظرفیت در جنوب آسیا خطوط هوایی کاهش یافته است و 14 درصد در این هفته است و 72 درصد کمتر از در ماه ژانویه اما آن می تواند گزاف گویی به عنوان هند در نظر راه اندازی مجدد پروازهای زیر را در سراسر کشور مستند اعطای گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب