پس از سال ها خشونت کنیا ایجاد کرد لذت می برد ارزشمند صلح

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 7:32:39 pm Kokoi Namojong', 59, از تورکانا قبیله به

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 7:32:39 pm
Kokoi Namojong', 59, از تورکانا قبیله به شمار برای یک تصویر در روستای Lorengippi در نزدیکی شهر لدور, تورکانا county, کنیا, در تاریخ 3 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

بسیاری از مردان در روستای Lorengippi در شمال غربی کنیا زخم خورده هستند.

تقریبا هر کس یک داستان از بستگان کشته در چرخه خشونت در طول سال. اما این تغییر در حال حاضر.

ایجاد سنت خواستار هر پسر بیش از سن 11 آموزش برای مبارزه با. 16 آنها را حمل سلاح برای حفاظت از دام – با ارزش کالاها در تورکانا در کنیا فقیرترین منطقه است.

"ما مبارزه با بیش دام ما جنگ بر سر زمین چرا ما جنگ بر سر آب" گفت: Kokoi Namojong, 59. خواهر بزرگتر خود را در میان کسانی که کشته شدند.

پوشیدن Esinyen, 72, و همسرش Namosi Esinyen, 50, از تورکانا قبیله ژست برای عکس در روستای Lorengippi در نزدیکی شهر لدور, تورکانا county, کنیا, در تاریخ 3 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

پس از آن درگیری میان Lorengippi را تورکانا ساکنان و همسایه Pokot به کشته شدن 23 نفر در سال 2013 گفت: Nathan Ekal روستای ارشد. بدن خود را در حال دفن شده در یک گور جمعی در حومه Lorengippi.

خونریزی شوکه مقامات دولتی با وجود این منطقه سابقه طولانی مرگبار گاو حملات و بین خشونت های قومی.

پلیس سوار یک عملیات برای جمع آوری سلاح تاسیس یک پایه ساخته شده و یک ایستگاه بازرسی در مرز با وست پکت. مهمتر از همه گفت: Ekal جوامع تشکیل کمیته صلح برای حل و فصل اختلافات از سمت راست پس از سال 2013 رسید ،

یک خانواده از تورکانا قبیله ژست برای عکس در روستای Lorengippi در نزدیکی شهر لدور, تورکانا county, کنیا 2 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

امنیتی جدید طلیعه در برخی از توسعه یک مدرسه و یک درمانگاه کوچک و یک راه جدید اتصال روستا به شهرستان پایتخت از لدور, 90 متر (55 کیلومتر) به دور است.

مرزی حملات هنوز هم می گیرد اما در حال حاضر این کمیته در حال حل و فصل مسائل. دام در حال بازگشت و شده اند وجود دارد هیچ کشتار جمعی در سال های اخیر است.

کنیا پلیس نیز در حال حاضر وجود دارد در نیروی

"در حال حاضر وجود دارد این است که صلح پایدار" گفت: Namojong که رئیس یکی از کمیته صلح. "ما انجام کسب و کار با Pokot و اینتر-ازدواج با Pokot."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن