افغان تجارت حمل و نقل از طریق پاکستان به بندر گوادر آغاز می شود

توسط: PTI | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 2:12:28 pm به حمل کالا به افغانستان از ط

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: PTI | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 2:12:28 pm
china balochistan, china cargo ship, chinese cargo ship, balochistan port, gwadar port, gwadar china, world news, balochistan news به حمل کالا به افغانستان از طریق بندر گوادر که ارائه می دهد بسیار کوتاه زمینی لینک به ویژه به مناطق جنوب جنگ زده کشور فرض اهمیت آن را به عنوان واقع شده است و نزدیک به چابهار (عکس از آسوشیتدپرس/Anjum نوید)

افغان تجارت حمل و نقل از طریق پاکستان استراتژیک واقع در بندر گوادر عملیاتی شد روز جمعه با اولین کشتی باری پهلوگیری در این بندر در تجارت دریایی بین دو کشور.

مشاور نخست وزیر تجارت و سرمایه گذاری Abdul Razak داوود اعلام کرد که توسعه در رسانه های اجتماعی.

"محموله کشتی SIBULK سنت پهلو در گوادر, حمل از 16 ، 000 تن اوره به صورت ترانزیت به افغانستان است. این اولین و نشانه آغاز یک دوره جدید در پاکستان تجارت از طریق دریا" او هنوز توییتی.

به حمل کالا به افغانستان از طریق بندر گوادر که ارائه می دهد بسیار کوتاه زمینی لینک به ویژه به مناطق جنوب جنگ زده کشور فرض اهمیت آن را به عنوان واقع شده است و نزدیک به چابهار ایران و بندر در حال توسعه توسط هند به کشتی محموله خود را به افغانستان است.

مشاور گفت که "برای اولین بار کيسه انجام خواهد شد به صورت محلی به جای خارجی در بنادر است. اوره خواهد بود صعود و حمل بر روی کامیون ها به افغانستان در گوادر که ایجاد اشتغال برای مردم محلی".

داوود در ادامه گفت که "دستورالعمل در حال حاضر تصویب شده است به تخصیص همه کار شغل برای مردم محلی" از بلوچستان.

مقامات گفت که افغانستان خواهد بود اعطا مجوز برای حمل و نقل تجارت شکر و گندم از گوادر در حالی که کامیون های حامل به طور کامل مهر و موم شده محموله تنها مجاز به رفتن به کشور همسایه.

تجارت شروع افغانستان-پاکستان حمل و نقل توافقنامه تجارت-2010.

استراتژیک واقع در بندر گوادر است که توسعه یافته توسط چین به عنوان بخشی از چین-پاکستان به کریدور اقتصادی (CPEC).

این CPEC اتصال چین به منابع غنی استان سین کیانگ با بندر گوادر است که به عنوان گل سرسبد پروژه کمربند و جاده ابتکار است که با هدف پیشبرد پکن نفوذ در خارج از کشور با زیرساخت های پروژه های تامین مالی سرمایه گذاری های چین در سراسر جهان است.

افغانستان متکی به پاکستان مسیرهای زمینی و کراچی و بندر قاسم پورت برای تجارت بین المللی تحت دو جانبه در مقابله با اسلام آباد است.

به عنوان پاکستان بسته شده است زمین مسیر برای کالاهای هند به حمل و نقل به افغانستان از طریق مرز Wagah هند آغاز شده است در حال توسعه بندر چابهار در همکاری با ایران برای حمل و نقل به و از افغانستان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب