هوایی نرم افزار توسط هلیکوپتر: 5 پرسش و پاسخ با جسی مورتون

برای 5 سوال این هفته هرالد صحبت می کند با جسی مورتون که اجرا می شود خود را متعلق به خانواده هوایی نرم افزار,

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

برای 5 سوال این هفته هرالد صحبت می کند با جسی مورتون که اجرا می شود خود را متعلق به خانواده هوایی نرم افزار, کسب و کار, Morton, هلیکوپتر در Larimore N. D.

س: چه مدت شما شده است پرواز, و چگونه شما به خود این کسب و کار ؟

یک: من پدر و عموی من آغاز شده و این در من فکر می کنم آن را سال 1958 پس از من به انجام این کار. من شروع به یادگیری به پرواز زمانی که من 12 سال درس گرفتن. شما نمی تواند, تک, تا زمانی که شما 16 و من فکر می کنم من تا به حال فقط حدود 150 ساعت که من soloed و من هنوز عصبی است. من شروع به پاشش خود ما محصولات زمانی که من 17 در یک سوپر توله. و سپس وقتی که من 18. من یک مجوز تجاری و پس از آن من شروع به سم پاشی برای افراد دیگر.

س: وقتی که شرکت خود را در شلوغ ترین زمان برای هوایی برنامه ؟

یک: در حال حاضر تا زمانی که کار در روز. هوایی برنامه واقعا تغییر کرده است. ما استفاده می شود برای اجرای پنج هواپیما و دو هلیکوپتر ثابت پشت در '60s, 70s و 80s در. در '90s بزرگ سم پاش شروع به در آمده و همه کشاورزان آنها را خریده و این کار را واقعا آهسته. آنچه ما در حال حاضر ما می توانید با یک یا دو هواپیما و یک هلیکوپتر. بنابراین مگر اینکه شما به چیزی شبیه به این, شما می توانید یک باران و سپس به زمین نازل نمی تواند به در و سپس شما مشغول هستید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سوال: بهترین شرایط برای پاشش?

یک: معمولا در صبح است. این بستگی دارد به آنچه که شما در حال سمپاشی است. اگر شما در حال سم پاشی قارچ کش و حشره کش شما می توانید بیرون بروید در صبح و اسپری هنگامی که شما یک وارونگی دمای. اما زمانی که شما در حال انجام علف کش, سپس شما باید صبر کنید تا زمانی که وارونگی دمای بین می رود و این که معمولا حدود نه یا 10 صبح است. سپس شما می توانید بروید و علف کش ها.

س: آیا هلیکوپتر هوایی غیر معمول برای نرم افزار ؟

یک: از اینجا در Larimore که در آن تمام این shelterbelts هستند پدرم و عمو فکر در مورد اواسط '60s یک هلیکوپتر به خوبی کار می کند در اینجا. آنها هر دو رفت و برگشت به پنسیلوانیا به یک مدرسه و آنها متوجه شدند برای پرواز هلیکوپتر و به طوری که آنها خریدم و شروع به سمپاشی با آن است. هلیکوپتر بدست می تواند بسیار گران قیمت به کار گیرند. آنها هم زندگی اجزای اصلی روتور پره. در واقع آنهایی که در پرواز بودند در حال حاضر آنها برای 3,600 ساعت و آنها در مورد 100 ، 000 دلار برای یک مجموعه ای از تیغه. ما رفت و برگشت به استفاده از هواپیما برای سمپاشی محصولات زراعی و ما با استفاده از هلیکوپتر برای تخصص نوع پاشش. ما اسپری برای آبخيز مناطق ما انجام cattails در تخلیه و آن نوع از چیزی. چیزی که هواپیما نمی تواند انجام دهد, پس از آن ما می توانید آن را با هلیکوپتر.

س: چه خطرناک است این نوع کار می کند ؟

یک: این که خطرناک است. من از خداوند به سوار شدن با من هر روز و او هرگز به من اجازه پایین است. هنگامی که شما به آن استفاده می شود آن را واقعا نمی که خطرناک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن