آیتالله سیستانی از مینه سوتا فایل طرح دعوی در دادگاه ادعا پلیس را هدف قرار داده اند روزنامه نگاران

خبرنگاران را تحت پوشش روزانه تظاهرات برخی مسالمت آمیز و برخی نه در شهرهای دوقلو و بیشتر در مینه سوتا پس از ساب

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

خبرنگاران را تحت پوشش روزانه تظاهرات برخی مسالمت آمیز و برخی نه در شهرهای دوقلو و بیشتر در مینه سوتا پس از سابق-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین گزارش زانو در Floyd گردن آخرین چهار شنبه, مارس 25. آیتالله سیستانی-MN ادعا می کند در آن کت و شلوار است که مأموران اجرای قانون باید "اشک با گاز کشته, اسپری فلفل و گلوله روزنامه نگاران در مواجهه با گلوله های لاستیکی" آنها به عنوان سند این تظاهرات حتی پس از آنها شناسایی خود را به عنوان فشار دهید.

آیتالله سیستانی-MN, نام شهر, مینیاپولیس, مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo مینیاپولیس پلیس رئیس فدراسیون باب Kroll, مینه سوتا وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون و ایالتی مینه سوتا گشت سرهنگ متی لانگر به عنوان متهمان این پرونده است. مورد ثبت شده در چهار شنبه, ژوئن 3 در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در مینه سوتا است.

"در طول هفته گذشته مینیاپولیس پلیس و گشت ایالتی مینه سوتا را درگیر در یک فوق العاده تشدید غیر قانونی نیروی عمدا هدف قرار دادن روزنامه نگاران" آیتالله سیستانی-MN گفت: در چهارشنبه انتشار اخبار. "آنها را بازداشت روزنامه نگاران بدون علت و تهدید کرد آنها را با زور اسلحه — حتی اگر این روزنامه نگاران خود را شناسایی و به وضوح در وسط گزارش."

کلاس اقدام کت و شلوار به دنبال خسارت موقت ضابط سفارش و دستور دائم در افسران از هدف قرار دادن روزنامه نگاران و ادعا کردند که نقض اول و چهارم و چهاردهم اصلاحات از قانون اساسی ایالات متحده. ACLU-منگنز نیز گفت: مینیاپولیس پلیس "تاریخچه ای از اقدامات خلاف قانون اساسی در برابر روزنامه نگاران است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینیاپولیس-بر اساس قانون شرکت های Fredrikson & بایرون P. A. و آپولو قانون LLC نیز در این مورد.

ACLU-MN حقوقی مدیر ترزا نلسون گفت که روزنامه نگاران نگه داشتن مقامات دولتی پاسخگو و این که خشونت علیه خبرنگاران خسارت اعتماد عمومی از پلیس و دولت است.

روزنامه نگار مستقل Jared Goyette است منجر شاکی در کلاس اقدام کت و شلوار. با توجه به ACLU-MN پلیس اخراج کمتر-از-کشنده پرتابه در چهره اش. Goyette گفت: روزنامه نگاران "نه تنها قربانیان است."

"اقدامات مانند این را در تظاهرات مردم در تلاش برای حمایت تغییر, بیشتر در معرض, چرا روزنامه نگاران ارائه شاهد و پلیس آگاه هستند که" Goyette گفت. "بدون نگاران وجود دارد و پلیس یا افراد دیگر در قدرت می تواند احساس مصونیت از مجازات که هیچ کس را ببینید چه چیزی اتفاق می افتد به هر حال."

ACLU-MN همچنین گفت: "آنها به دنبال گزینه های قانونی برای جلوگیری از خشونت پلیس علیه معترضان و (مردم رنگ) سازمان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب