بالاتر هزینه های آلوده از آمدن به انگلستان پس از Brexit

توسط: تابناک | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 6:39:16 pm اتحادیه اروپا کربن قیمت هرگز بالاتر از 31 یورو

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 6:39:16 pm
green frontier, india gdp, indian economy, liberalisation, globalisation, indian express اتحادیه اروپا کربن قیمت هرگز بالاتر از 31 یورو یک تن از آنجایی که بازار شروع به تجارت در سال 2005. قرارداد معامله شده به عنوان بالا به عنوان 22.11 یورو یک تن در روز سه شنبه. (AP)

دولت بریتانیا برنامه ریزی خود را برای ایجاد بازار کربن پس از آن برگ اتحادیه اروپا خواهد شد به احتمال زیاد آن را گران تر به سوزاندن سوخت های فسیلی در این کشور از همیشه قبل از.

پیشنهاد تجاری تولید گازهای گلخانه ای طرح بخشی کوچک از کلی مبارزه با تروریسم در اروپا برنامه ریزی اما موفقیت آن می تواند بخش مهمی در بریتانیا جاه طلبی برای رسیدن به خالص-صفر کربن تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050.

اتحادیه اروپا ETS عمل به عنوان یک cap-and-trade سیستم با ارزش حدود 34 میلیارد یورو ($38 میلیارد دلار) در سال گذشته فراهم می کند که یک بازار انگیزه ای برای سنگین آلوده به کاهش انتشار کربن.

خیلی از برنامه های آینه اتحادیه اروپا را حراج مبتنی بر سیستم اما با چند ترفند. حدود 1000 UK, نیروگاه, کارخانه ها و شرکت های هواپیمایی تحت پوشش بازار اتحادیه اروپا خواهد بود بخشی از این برنامه جدید است.

"این کاملا صعودی در جاه طلبی وجود دارد گفت:" ریچارد هوارد مدیر تحقیقاتی شفق قطبی تحقیقات انرژی. "این در حال حاضر که نشان می دهد این بازار سخت تر خواهد شد و در نتیجه بازیگران در بازار خواهد شد یا مجبور به پرداخت قیمت بالاتر و/یا قوی تر مراحل را به decarbonise فعالیت است."

در میان طرح های پیشنهادی عبارتند از:

* انتشار کلاه در ابتدا مجموعه ای از 5 درصد کمتر از انگلستان فاز چهارم EU ETS
* برنامه ریزی برای تنظیم کلاه ژانویه سال 2024 به سقوط در خط با سیاست های به آمار خالص صفر
* مزایده به ادامه به راه اصلی معرفی کمک هزینه به بازار
* 15-پوند قیمت حراج رزرو قیمت
* اعتبار بین المللی را نمی توان مجاز
* در نهایت کربن قیمت می تواند به عنوان بالا به عنوان 100 پوند در هر تن دی اکسید کربن در سال های پایانی از فشار به شبکه صفر, هوارد گفت.

اتحادیه اروپا کربن قیمت هرگز بالاتر از 31 یورو یک تن از آنجایی که بازار شروع به تجارت در سال 2005. قرارداد معامله شده به عنوان بالا به عنوان 22.11 یورو یک تن در روز سه شنبه.

بازار اروپا دارای اب و هوای سال از قیمت های پایین در میان سیل مجوز که مانع قرارداد از رسیدن به سطح است که مجازات آلوده برای سوزاندن سوخت های فسیلی است.

در حالی که هنوز هم وجود دارد احتمال است که این کشور را به یک توافق برای ماندن مرتبط با بازار اتحادیه اروپا باید مذاکرات شکست این طرح کمک می کند تا آماده انگلستان آماده می شود اگر آن برگ بلوک بدون یک معامله است.

"وجود دارد بدیهی است که به وضوح یک فرصت است که بریتانیا برگ اتحادیه اروپا بدون توافق رسمی آن را مرتبط با طرح غیر ممکن است" گفت: Joshua Buckland مدیر در لندن مشاوره سنگ چخماق جهانی. "این در حال آماده سازی برای هر احتمال است."

در حال حاضر دولت هفت ماه برای آماده سازی یک سیستم کاملا جدید. که نیاز به راه اندازی یک رجیستری حسابرسی انتشار و آماده سازی کسب و کار برای روند جدید.

دولت گفت: آن را به شما به ارمغان بیاورد قانون در سال 2020 به طوری که انگلستان ETS می تواند راه اندازی در ماه ژانویه 2021.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب