اوکراین مادران قائم مقام مبارزه تحت قرنطینه

Intersono یکی از کسانی است که بسته به محل آن تنها تکمیل اهدای تخمک و رحم جایگزین برنامه که آغاز شد قبل از قرنط

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

Intersono یکی از کسانی است که بسته به محل آن تنها تکمیل اهدای تخمک و رحم جایگزین برنامه که آغاز شد قبل از قرنطینه آغاز شد. کلینیک بازگشایی است. با توجه به Dorofeyeva همه ده نوزادانی که متولد شد به رحم مادران در طول این زمان بودند با موفقیت جمع آوری شده توسط پدر و مادر خود و بسیاری از آنها در حال حاضر به ترک اوکراین است.

دکتر Vladyslav Svyrydyuk مدیر IVMed درمانگاه در کیف تا به حال تجربه مشابه. کلینیک خود را اما نه در آغاز هر اهدای تخمک یا رحم جایگزین برنامه پس از مرز تعطیلی. تمام چهار خارجی, ارتباط جنسی, که نوزادان متولد شده در کلینیک خود را در قرنطینه وارد در اوکراین و دو نفر از آنها در حال حاضر در سمت چپ با نوزادان خود را. نوزادان باقی مانده در بخش زنان و زایمان در حالی که در انتظار پدر و مادر خود را.

Dorofeyeva ادعا می کند که وجود دارد کمتر از موانع برای راه اندازی والدين ورود بیش از حد انتظار: آنها اغلب وارد بر پروازهای چارتر و یا با ماشین از کشورهای نزدیک (هم مرز با کشورهای همسایه مانند بلاروس شد نه بسته به خصوصی مسافران ورود خودرو). او به یاد می آورد که یک زوج اسرائیلی قادر ثبت نام فرزند خود در سفارت در یک روز و به رهبری بازگشت به خانه – هفتگی پروازها به اسرائیل ادامه داد: با وجود قرنطینه.

در حالی که IVF درمانگاه دارای مجوز هستند و به وضوح نشان می دهد مسئولیت های خود را در اساسنامه خود را, آنها اغلب فقط مسئول پزشکی بخشی از رحم جایگزین روند. سازمانی که تحت پوشش رحم جایگزین سازمان که نیروهای عملیاتی نشانه قرارداد با آنها و با کلینیک IVF تنظیم مراقبت های دوران بارداری زنان و زایمان باقی می ماند و به ترتیب برای راه اندازی پدر و مادر وارد و ثبت نام فرزندان خود.

همه گیر نشان داد که جنبه های مشکل ساز از این واسطه ها که اغلب به طور رسمی ثبت شده و نمی تواند پاسخگو باشند. برای مثال زوج هایی که در ارتباط با خود قائم مقام مادران و درمانگاه از طریق رحم جایگزین سازمان نمی شد و همیشه کمک در ورود به اوکراین یا ثبت نام فرزندان خود. به طور مشابه, جانشین مادرانی که به هنگام تولد در قرنطینه مانند Lesya دوست آنا تا به حال به مراقبت از نوزادان بدون پرداخت غرامت.

"اگر این سازمان وجود داشته باشد آنها باید به شدت کنترل شده با پاک کردن مناطق از مسئولیت می گوید:" Dorofeyeva.

نیاز به قوانین جدید

اوکراین باروری متخصصان قدر که خود را در این زمینه نیست به شدت تنظیم شده است و دولت دخالت نمی در آن است. از سوی دیگر آنها اغلب ابراز تمایل برای تنظیم و کنترل علف های هرز و غیر مسئولانه بازیکنان و روشن شدن قواعد بازی. به عنوان Dorofeyeva صرفا: "واقعیت این است که ما زمینه کاملا خود سازمان یافته است که هر دو یک مزیت و یک عیب. ما در سطح محلی ما می تواند تمام تصمیمات مربوط به پزشکی الگوریتم ها و فرآیندهای که بین المللی پروتکل های درمان را دنبال کنید. این خوب است که ما این آزادی اما این عمل نشان می دهد که همه احزاب شنده چیز درست: ایمنی و کیفیت. برخی از اولویت سود و مقدار. این نیاز به برخی از کنترل خارجی."

اما معلوم نیست چه دولتی خواهد بود قادر به مرحله. کارشناسان ترس که دخالت دولت ممکن است منجر به نامطلوب محدودیت. "اولین واکنش سیاستمداران ما این است که به ممنوعیت عمل چرا که آنها لازم نیست که تخصص در آن موضوع است. آنها نمی دانند که نیازهای این زمینه اگر آنها هرگز همکاری با آن را قبل از" سخنان Dorofeyeva.

نمایشی از عواقب بسته شدن مرزهای اوکراین صادرات محور قائم مقام صنعت خود را نشان می دهد عمیق وابستگی به محدودیت مرزی تحرک. بسیاری از راه حل های وابسته غیر رسمی ارتباطات; Dorofeyeva معتقد است که این صنعت را شکست و به بیان نگرانی های خود و فعالانه در ارائه توصیه ها تا حد زیادی به سرزنش برای عدم کمک دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب