7 ایده‌ها برای استخر پیش ساخته موفقیت

جنس پایه های استخر از آهن گالوانیزه ضد زنگ تشکیل شده که کاملا مقاوم در برابر وزن آب و فشار ضربه بسیار مقاوم ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس پایه های استخر از آهن گالوانیزه ضد زنگ تشکیل شده که کاملا مقاوم در برابر وزن آب و فشار ضربه بسیار مقاوم است . استخرهای پیش ساخته اینتکس از پایه های فلزی یا وینیل ساخته شدند که روی آن ها به طور کامل از پارچه های برزنت ضد آب یا سایر جنس های برزنت پوشیده شده است. اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . در صورتی که قصد ساخت استخر های بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر های پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند.

در حالی که تکمیل استخرهای بتونی ، اگر نه ماه ها ، چندین هفته به طول می انجامد و هوا به اندازه وینیل یا گونیت بر روند ساخت و ساز تأثیر می گذارد. بصورتی که در زمین مسطح یک حلقه از جنس بلوک به اندازه قطر استخر ایجاد شده و فضای داخل حلقه را توسط سیمان جهت شیب بندی و نصب لوله خروجی پر میکنیم.قبل از نصب استخر باید زیر سازی متناسب با ابعاد استخر بر روی سطح زمین، زیرسازی و نصب لوله ی خروجی و کانال خروجی طبق نقشه های از قبل مشخص شده توسط کارفرما انجام می گیرد. استخر پیش ساخته اینتکس , سبد قرص کلر برای انداختن قرص ضد عفونی کننده در داخل آن ، روکش استخر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب استفاده نمایید . ترمیم و تعمیرات به وسیله چسب قطره ای اصلی اینتکس با وصله مخصوص در هنگام صدمه دیدن. شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

در جریان حمله اعراب به پارس به عنوان بخشی از حمله اعراب به ایران، مهاجمان ابتدا مقر فرماندهی خود را در بیضا ایجاد کردند. استخر به عنوان فضای جمعی در محیط باز كه در آن استخر كودك نیز تعبیه شده است تا تمام خانواده در كنار هم جمع شده و از آب لذت ببرند. سه محل برای نشستن در استخر تعبیه شده است. 2. محل تعبیه شده برای نشستن در این استخرها، و دارا بودن طراحی اصولی و زیبا در آن ها باعث می شود که هزینه های مربوط به خرید صندلی و … استخرهای فایبرگلاس گرمتر به نظر می رسند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس تولید شده توسط گروه مهندسین مدرن استخر چه مزیتی دارد؟ جکوزی پیش ساخته را به دو شکل توکار و روکار و دو مدل گرد و افسون تولید می شود و کاربران می توانند بنا به سلیقه خود مدل های مختلف این جکوزی ها را انتخاب کنند. اگر در اطراف استخر خود گل و گیاه و درخت دارید امکان کثیفی استخر بسیار زیاد است. A rt᠎icle h​as ​been g​en​er ated  by GSA Conte᠎nt ᠎Gene rator  DE MO​!

به همین دلیل آب در استخر نمایی بسیار شفاف و زلال دارد. تولید استخر پیش ساخته فناوری جدیدی در راستای بهبود عملکرد استخرها بود. به گفته پیترو دلاواله، جهانگرد ایتالیایی که در سال ۱۶۲۱ از استخر دیدن کرد، این شهر ویران شده بود. در مورد امتداد و وسعت این شهر چنان گفتهاند که گاهی شهر اصطخر در یک سوی رودخانه پلوار و گاه در هر دو سوی رودخانه قرار داشتهاست. در دههٔ ۱۳۷۰ هجری شمسی با صرف هزینهای وسعت این استخر افزایش یافت و فضاسازی انجام گرفت و محیط آمادهٔ پذیرایی از گردشگران به ویژه میهمانان تابستانی همدان شد. در سال ۱۰۷۴ در زمان سلجوقیان، شورشی به نام فضلویه بر استان فارس تسلط یافت و در قلعه استخر سنگر گرفت. تکنولوژی فایبرگلاس برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ میلادی در آمریکا و در صنعت هواپیماسازی مورد استفاده قرار گرفت و از سال ۱۹۹۰ به بعد در طرح و شکل های مختلفی از استخر ها به بازار آمد و به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی منحصر بفرد از صرفه اقتصادی قابل توجهی بر خوردار شد. وجود سایبان با دكور كلاسیك و صندلی و مبل راحتی كه خودتان آن را انتخاب می كنید بعلاوه سیستم روشنایی برای استقبال از شما در بدو ورودتان به استخر تنها ایده هایی انگشت شمار می باشند كه زیبایی طراحی این استخر را دو چندان می كند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن