580,000 هنگ Kongers بازیگران 'اعتراض' رای در برابر قوانین امنیت

توسط: رویترز | هنگ کنگ | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 9:24:35 pm برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خواه

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 9:24:35 pm
برچسب با پیام های جنبش دموکراسی خواهی در سمت چپ توسط معترضان در خیابان در هنگ کنگ است. (منبع: عکس از آسوشیتدپرس)

تقریبا 600,000 دلار هنگ کنگ, شهروندان بازیگران آراء بیش از آخر هفته در چه چینی-حکومت شهر مخالفت اردوگاه گفت: یک اعتراض نمادین رای در برابر سختی امنیت ملی قانون به طور مستقیم اعمال شده توسط پکن.

این نظرسنجی غیر رسمی تصمیم گیری خواهد قوی ترین طرفدار دموکراسی نامزدهای مسابقه انتخابات در ماه سپتامبر به هنگ کنگ شورای قانونگذاری. سپس آنها با هدف به دست گرفتن اکثریت کنترل برای اولین بار از نرم افزار-پکن رقبا توسط یک موج سواری ضد چین تمایلات هم زده توسط قانون است که منتقدان می گویند به شدت تضعیف دلار هنگ کنگ آزادی.

در حالی که مقدماتی هستند و تنها برای مخالفت با اردوگاه سطح مشارکت دیده می شود به عنوان یک راهنمای به نظر محبوب در شهر 7.5 میلیون نفر یک مرکز مالی عمده ای.

"یک مشارکت بالا را ارسال یک سیگنال قوی به جامعه بین المللی که ما هنگ Kongers هرگز" گفت: آفتابی Cheung, 24, یکی از دسته ای از جوان مشتاق دموکرات ها از لابی گری و دادن از بیخ و بن سخنرانی.

"و ما هنوز ایستاده با اردوگاه دموکراتیک ما هنوز هم حمایت از دموکراسی و آزادی است."

هجوم هشدار از یک مقام ارشد هنگ کنگ رسمی است که رای گیری ممکن است سقوط ناپاک از امنیت ملی قانون ساکنان جوان و پیر flocked به بیش از 250 ایستگاه های رای گیری در سراسر شهر سرنشین دار توسط هزاران نفر از داوطلبان.

صف های طولانی تشکیل شده با مردم رای گیری از طریق تلفن همراه خود را پس از داشتن هویت خود را تایید.

برگزارکنندگان گفت: 582,000 مردم رای داده بودند در پایان دو روز کامل از رای گیری — بیشتر از حد انتظار و به نمایندگی از حدود یک سوم از رای دهندگان که مورد حمایت دموکرات ها در انتخابات سال گذشته است.

"حتی در زیر سایه امنیت ملی قانون هنوز هم وجود دارد 600,000 مردم بیرون آمدن گفت:" یک سازمانده, Au, Nok-هین. "شما می توانید ببینید شجاعت از هنگ کنگ مردم در این ... هنگ Kongers ایجاد کرده اند یکی دیگر از معجزه است."

قانون جدید مجازات چه چین توصیف گسترده به عنوان تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی به زندگی در زندان و اجازه می دهد تا به سرزمین اصلی ماموران امنیتی به کار رسمی در هنگ کنگ برای اولین بار.

با وجود این تاکتیکی رای به حداکثر رساندن شانس خود را برای برخی از معترضان ترس مقامات ممکن است در عین حال سعی کنید برای جلوگیری از برخی از نامزدها از در حال اجرا در ماه سپتامبر انتخابات.

"آنها می توانند به دستگیری و یا رد صلاحیت هیچ کاندیدایی آنها دوست ندارند تحت امنیت ملی قانون بدون دلیل مناسب گفت:" اوون چو یک جوان دموکراتیک "localist" نامزد شده است.

در زمانی که دلار هنگ کنگ مقامات منع عمومی راهپیمایی و تظاهرات برای ماه در پایان در میان coronavirus محدودیت های اجتماعی و افراد دستگیر شده را برای فریاد شعار و برگزاری ورق خالی کاغذ های رای دیده می شد به عنوان یک بسیار مهم و نادر پنجره برای مردمی بیان.

"من واقعا می تواند احساس می کنید که جوان مردم داده نشده تا در عین حال حتی اگر ما رو بسیار افسرده آینده گفت:" شاهزاده وانگ 22 نامزد در سرزمین های جدید غرب در منطقه است.

"این به من کمک می کند تبدیل به بیشتر مصمم به مبارزه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن