5 چیزهایی که می دانیم امروز: تورنادو تایید چنگال بزرگ COVID-19 تست, رویداد, ساختمان های شهر بازگشایی تاریخی نشانگر سرما آتش تئاتر

چندین طوفان در چهار شنبه, ژوئن 18, آورده, سه تایید گردباد touchdowns به روسو و مارشال شهرستانهای استان است. سو

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

چندین طوفان در چهار شنبه, ژوئن 18, آورده, سه تایید گردباد touchdowns به روسو و مارشال شهرستانهای استان است. سوم و مخرب ترین گردباد باعث آسیب قابل توجهی به Pinecreek مزرعه و حوالی ان.

چنگال بزرگ بهداشت عمومی در همکاری با چنگال های بزرگ مدیریت اضطراری, داکوتای شمالی, وزارت بهداشت و با حمایت از داکوتای شمالی گارد ملی میزبان یک درایو از طریق COVID-19 تست رویداد در گرند فرک هفته آینده.

تست برگزار خواهد شد از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر روز شنبه, ژوئن 30 در Alerus مرکز 1200 جنوبی 42 سنت Grand Forks. تست باز خواهد شد به عموم مردم است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این Alerus مرکز را بازگشایی درهای خود را به عموم مردم در 24 ژوئن یک روز قبل از اینکه یک فیلم در پارکینگ رویداد برگزار شد.

بازگشایی می آید از یک فرمان اجرایی امضا شده توسط تازگی پذیرفته شهردار براندون Bochenski که بازگشایی تالار شهر و دیگر ساختمان های عمومی.

تاریخی نشانگر نصب شده در هفته گذشته در گرند فرک دادگستری شهرستان در محل وزارت امور خارجه این رأی کنوانسیون افتخارات اولیه اعطای حق رای در سالگرد 100 از گذشت 19 متمم اعطای زنان حق رای.

فراست آتش و تئاتر و یک سالن آمفی تئاتر در نزدیکی Walhalla, N. D., لغو آن به طور منظم تولید این تابستان با توجه به همه گیر است اما ارائه یک سری از چهار مجازی نشان می دهد که در دسترس خواهد بود آنلاین.

40 دقیقه ای, اصلی, موزیکال, کمدی را نشان می دهد را می توان در یوتیوب دیده می شود از تاریخ 25 ژوئیه از طریق Aug. 21. هر نشان می دهد یک موضوع و اجرا می شود از شنبه تا جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن