5 چیزهایی که می دانیم امروز: بن بست, مینه سوتا, ماسک, دستور, داکوتای شمالی, دانشگاه, سیستم, $3.3 M گرانت 'نخست جراحی' ماشین نشان می دهد

دو مرد بودند را بازداشت گرفته شنبه شب پس از پنج ساعت بن بست با اجرای قانون در شمال Grand Forks اقامت. بن بست آ

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

دو مرد بودند را بازداشت گرفته شنبه شب پس از پنج ساعت بن بست با اجرای قانون در شمال Grand Forks اقامت. بن بست آغاز شده به عنوان یک پا تعقیب با ادوارد هارپر جونیور, 33, که, پلیس می گویند که یک فرد علاقه به اتهام آدم ربایی است.

گفت: آن را "یک قربانی کوچک برای یک پتانسیل بزرگ به دست آورید" و اضافه کرد که "ما نمی خواهیم به اسلاید به عقب" رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد در پنج شنبه, جولای 22, یک ایالت ماسک قیمومیت در طول یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی.

"Minnesotans باید از ماسک داخل خانه (در اماکن عمومی)," Walz گفت: فرمان اجرایی 20-81. سفارش ندارد تاریخ انقضا آغاز می شود جمعه در 11:59 p. m. و تخلف است یک خرده تخطی از قانون مجازات به 100 دلار بلیط.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی دانشگاه سیستم صدراعظم علامت Hagerott می گوید داکوتای شمالی کم تراکم جمعیت و دانش آموزان بهبود سلامت روان دو مزایای داشتن در کلاس های حضوری پاییز امسال حتی اگر دانشگاه ها ممکن است به محور عقب تا حد زیادی به کلاس های آنلاین گاهی اوقات در طول ترم.

کلاس های تنظیم شده برای شروع در سراسر داکوتای شمالی دانشگاه سیستم on Aug. 24. این سیستم است که امید بستن به یک مخلوط از حضوری و کلاس های آنلاین در این پاییز.

UND اعطا شده است بیش از 3 میلیون دلار برای پزشکی مربوط به پژوهش است.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی از طریق موسسه ملی علوم پزشکی عمومی اهدا $3,379,827 به UND. این کمک مالی را حمایت فارماکولوژی فیزیولوژی و زیستی شیمی پژوهش از طریق داکوتای شمالی ایده شبکه تحقیقات پزشکی تعالی.

حدود 40 خودرو به شمار می رود بر روی صفحه نمایش در "نخست جراحی نشان می دهد و درخشش در I-29" رویداد تنظیم برای 10 صبح تا 3 بعد از ظهر روز شنبه 25 ژوئیه در Alerus مرکز پارکینگ.

نخست جراحی, ماشین, باشگاه, اسپانسر شده از طرف نخست, فولاد, ماشین, باشگاه, نمی, نگه, نشان می دهد در سال گذشته این گروه به تعویق افتاد برنامه ریزی شده خود را نشان می دهد در این آوریل گذشته با توجه به همه گیر با توجه به Leah Byzewski رئیس این باشگاه در سال 1981 تاسیس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب