Grand Forks 10 ساله افزایش حدود 11K برای اداره پلیس

لکسوس اولسون آغاز شده بود در تابستان مایل به انجام لیموناد می ایستد به جمع آوری پول برای علل و همچنین قرار داد

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

لکسوس اولسون آغاز شده بود در تابستان مایل به انجام لیموناد می ایستد به جمع آوری پول برای علل و همچنین قرار دادن پول کنار برای یک ترامپلاین.

اما زمانی که او و خانواده اش آموخته شده در مورد مرگ Grand Forks افسر پلیس کودی هولته که کشته شد در حین انجام وظیفه در مه 27, برنامه های خود را تغییر مامان تونیا گفت: در Facebook post.

در عوض, او می خواست برای جمع آوری پول برای خرید اداره پلیس شام.

چرا ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"از آنجا که من می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند به از دست دادن کسی" Tonya Olson نوشت: در Facebook پست های دخترش کلمات. "من از دست پدرم و عمو بنابراین من می خواهم به انجام کاری برای آنها است."

پس جمعه او را با هم ایستاده لیموناد با دیگر رفتار میکند. آن را یک موفقیت بزرگ.

بین همه لیموناد و کمک های مالی از کسب و کارهای محلی او مطرح $10,925.

"من می توانم با تشکر از هر کس به اندازه کافی برای عشق و حمایت" Tonya Olson گفت. "من خیلی افتخار می کنم به زندگی که در آن ما زندگی می کنند در حال حاضر."

این بوده است که فقط یک حمایت اداره پلیس و هولته در پی افسر مرگ است.

صدها نفر از مأموران اجرای قانون نظامی, اعضای, خانواده, دوستان و اعضای جامعه جمع آوری شده در هفته گذشته در یک مراسم یادبود به یاد داشته باشید هولته که او نیز یک ستوان در داکوتای شمالی گارد ملی. او جان سالم به در با همسر خود را از چهار سال آماندا; 10-ماه-پیر پسر خود را پدر و مادر خود را خواهر و برادر دوقلو است که یک افسر در فارگو; و بزرگ خانواده.

"ما غرق شد با تماس پشتیبانی و ارائه می دهد برای کمک از سراسر منطقه بلافاصله" چنگال پلیس سرهنگ دریک Zimmel گفت هرالد هفته گذشته است. "منطقه اجرای قانون و نظامی جوامع به عنوان آنها همیشه به کمک دیگر بدون تردید, و هر آنچه که مورد نیاز برای انجام شود کسی حاضر به انجام آن است. بنابراین من فکر نمی کنم ما تا کنون قادر به بیان درک ما کافی است."

یک GoFundMe حساب نیز تعیین شده است تا برای هولته خانواده. از صبح روز یکشنبه آن را مطرح کرده است نزدیک به $99,000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن