5 دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در کاناپه بادی

کاناپه بادی و مبل از یک خانواده محصولات بادی شرکت اینتکس، بست وی و جیلونگ هستند، کاناپه بادی معمولا قابلیت تخ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه بادی و مبل از یک خانواده محصولات بادی شرکت اینتکس، بست وی و جیلونگ هستند، کاناپه بادی معمولا قابلیت تخت خواب شدن دارد و دارای انواع متفاوتی است و نسبت به مبل بادی وزن بیشتری را تحمل می کند، معمولا جنس کاناپه های بادی تختخوابشوی اینتکس از نوع جیر می باشد و می توان جهت استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و یا منزل خود استفاده نمائید. مزیتهایی که یک مبل تختخواب شو که میتوان به چند منظور از آن استفاده کرد بسیار است و با بیان مزایای آن میتوان تصمیم مناسبتری در خرید کاناپهها گرفت. از سایر مزیت های کاناپه های تخت شو میتوان به نرم و راحت بودن آن ، قابلیت چند کاره بودن آن ، سبک بودن و قیمت مناسب و ارزان آنها اشاره کرد ، که در مقایسه با کاناپه بادی تخت شو چوبی و دیواری بسیار بهتر و به صرفه تر هستند. این برند به عنوان تولید کننده مبل بادی ارزان و با قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. مبل انتخابی شما باید سبک و قابلیت جابجایی بالایی داشته باشد. کاناپه های بادی بر اساس سایز و جنس الیاف خود قیمتهای مختلفی دارند که کاناپههای خارجی نسبت به ایرانی هزینه بیشتری باید پرداخت کرد.

کاناپه بادی قابل حمل و کاناپه بادی پرتابل مانند دیگر محصولات بادی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با انعطاف بالا بوده که از روکش های مختلفی برای قسمت رویه آنها مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از مشتریان شرایط خرید نقدی کالا را ندارند و فروش اقساطی باعث استقبال آنها میشود. دغدغه هر مشتری در خرید کالا به ویژه کاناپه بادی، ضمانت سالانه است که باعث اطمینان و اعتماد خریداران میشود. برای راه اندازی این کاناپه بادی تخت شو نیاز بوده تا از طریق دریچه هایی که بر روی بدنه محصول بوده و یک عدد پمپ برقی اینتکس ، باد را به داخل مخزن محصول پمپاژ کنید. دریچه های پیچی اصلی اینتکس که با انواع پمپ باد برقی و دستی قابلیت پر و خالی شدن را دارد . تولید کننده کاناپه بادی اینتکس مدل های یک نفره و دو نفره تخت خواب شو کارخانه بزرگ اینتکس آمریکا است که تحت لیسانس در کشور چین انواع مدل های کاناپه بادی مخمل را تولید و با کمترین قیمت در سراسر کشور ها از طریق نمایندگی کاناپه بادی محصولات را عرضه مینماید . کاناپه بادی تختشو اینتکس از جنس پی وی سی ضخیم با روکش جیر ساخته شده است که از محصولات 2020 کمپانی بزرگ اینتکس محسوب می گردد .

Th is was gener᠎at ed  by GSA Content Gener᠎ator  Demoversion!

یکی از مشکلاتی که در زندگیهای آپارتمانی امروزی ایجاد شده است، کمبود فضا در خانهها است. این کاناپه دارای بدنه اصلی و دو تشک بادی به هم متصل شده بوده که قابلیت باز و بسته شدن را دارند و می توانند ایجاد مبل، تخت و تشک دو نفره کنند. مبل و کاناپههای بادی دارای کاربردهای درمانی نیز هستند که بسته به نظر پزشک میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما در زمان خرید بر روی آن بشنید تا مبل زیاد فرورفته نباشد و گودی کمر را پوشش دهد. همراه این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را در مدت زمان کمی راه اندازی نمایید. کاناپه بادی به وسیله انواع پمپ باد برقی اینتکس و یا پمپ های دستی شرکت اینتکس قابلیت پر و خالی شدن را دارد . قابلیت تحمل وزن های مختلف را دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند.

از سایر ویژگی های بسیار خوب این کاناپه قابلیت استفاده از آن در فضای باز می باشد. یکی از شاخصهای کاربردی بودن کاناپه زمانی است که شما موقع خواب به راحتی و بدون سنگینی آن را باز و بسته کنید و در صورت لزوم جابجا شود. با توجه به بودجه شما برای خرید مبل تختخواب شو میتوانید انتخاب کنید که ایرانی یا خارجی باشد. این مبل های بادی را می توان بعنوان صندلی راحتی در سالن پذیرایی خانه، اتاق خواب، مسافرت و باغ و ویلا استفاده نمود. به عنوان دیگر ویژگی باید به قیمت مناسب این کاناپه بادی اشاره کنیم. باید به بدنه محکم چسبیده باشند. این محصول در قالب یک کاناپه طراحی شده است که به شما این امکان را میدهد تا در صورت نیاز با یک حرکت ساده آن را به تخت تبدیل کنید. کاناپه بادی نفره تخت شو یکبست وی ، کد کالا : 67278 بست وی ، طول : 193 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلوگرم ، جنس رویه : پی وی سی ( روکش مخمل ) ، جنس بخش کناری : پی وی سی ، جنس کف محصول : پی وی سی دو لایه ، وزن بسته بندی : 3.5 کیلو گرم ، قیمت 1100000 تومان ، کاناپه بادی تخت شو یک نفره با رنگ های بسیار شاد، زیبا و متنوع از شرکت بست وی می باشد ، این کاناپه بادی دو منظوره می باشد که شما عزیزان از آن به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت می توانید استفاده کنید ، شما عزیزان می توانید در هنگام تماشای تلویزیون ، مطالعه و…

آخرین مطالب