40,000 کشتی کروز کارگران هنوز به دام افتاده در دریا

توسط: AP | میامی | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 10:32:48 am خطوط کروز متوقف قایقرانی در اواسط ما

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: AP | میامی | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 10:32:48 am
cruise ship workers, cruise ship corona, coronavirus crusie ship, pandemic cruise industry خطوط کروز متوقف قایقرانی در اواسط ماه مارس پس از چندین بالا مشخصات شیوع بیماری در دریا.(AP/فایل)

بیش از 40 ، 000 کشتی کروز کارگران هنوز در گیر در دریا به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس. میامی هرالد گزارش داد که حداقل 42,000 کارگران باقی می ماند به دام افتاده در کشتی های کروز بدون حقوق و برخی هنوز در حال درد و رنج از COVID-19 سه ماه پس از این صنعت تعطیل.

خطوط کروز متوقف قایقرانی در اواسط ماه مارس پس از چندین بالا مشخصات شیوع بیماری در دریا. بیش از 600 نفر بیمار روی کارناوال Corp. الماس شاهزاده در حالی که آن را قرنطینه کردن ژاپن ،

چهارده مسافران درگذشت. مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری است ممنوع کشتی در آبهای ایالات متحده از طریق جولای 24. برخی از کشتی کروز کارگران را شروع کرده اند در حال عودت به کشورهای خود.

حدود 3000 کارناوال کروز کارگران خط خاموش کردم در کرواسی در اوایل این ماه به گرفتن و پرواز خانه در سراسر اروپا است. MSC Cruises پرواز بیش از 1000 هندی خدمه خانه در پروازهای چارتر از اروپا و آمریکای جنوبی باربادوس با توجه به هرالد. چند کشورهای کارائیب نیست اجازه کروز کشتی ها به اسکله.

رویال کارائیب نیز پرواز بیش از 1200 خدمه فیلیپینی, صفحه اصلی آخرین هفته از یونان دبی ایالات متحده و در بنادر خارج از نگرانی های است که آنها می تواند در خوشه تعداد ویروس موارد است.

تنها باربادوس اجازه داده است برای بازگشت خدمه پرواز آن از فرودگاه. برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم است که روشن کردن در عرض چند هفته. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود این ویروس می تواند علائم شدید و کشنده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب