3M باز امیدوار است به زودی پیدا کردن اگر آن را به تماشاگران

یا تعداد کمی از طرفداران استقبال خواهد شد به TPC شهرهای دوقلو در Blaine, Minn., یا این رویداد برگزار خواهد شد

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

یا تعداد کمی از طرفداران استقبال خواهد شد به TPC شهرهای دوقلو در Blaine, Minn., یا این رویداد برگزار خواهد شد بدون تماشاگر. هنوز هم وجود دارد یک فرصت کوچک است که گزینه سوم می تواند به بازی آمده: که این مسابقات لغو شده است در مجموع این سال است.

"اما من فکر می کنم که تنها طول می کشد اگر متاسفانه برخی از نوع شیوع رخ می دهد در مینه سوتا" ولش گفت. "و هیچ کس که مایل است برای آن."

وجود دارد به احتمال زیاد خواهد شد مسابقات, اما یک دانش سطحی از طرفداران اجازه داده می شود در این دوره ؟ 3M باز امیدوار است که این اخبار در دو هفته آینده. که توپ تا حد زیادی در دولت دادگاه.

PGA Tour مجموعه ای است از سر بازی با چارلز شواب چالش در فورت ورث تگزاس در ژوئن 11. که خواهد بود که برای اولین بار از چهار مسابقات تور مصمم خواهد بود بازی بدون تماشاگر. 3M باز سوم مسابقات تور امیدوار برگزار خواهد شد با طرفداران, اما آن را فقط اتفاق می افتد با تصویب مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

PGA مطرح کرده است یک طرح است که شامل ثابت تست و غربالگری برای بازیکنان و همچنین افزایش مواد ضد عفونی کننده و برنامه بهداشت. ولش گفت: 3M باز است و ساختمان آن عملیات طرح از وجود دارد.

از دیدگاه رقابت ولش گفت: مسابقات کارکنان احساس می کند "مثل ما وقتی در یک نقطه خوب است. ایمنی است که به وضوح شماره 1 هدف برای ما هنگامی که ما در اجرای این مسابقات است." ایمنی از طرفداران یک سختتر معادله است.

مطمئن گلف بازی در خارج و ولش اشاره کرد وجود دارد "54,000 اجتماعی فاصله فوت مربع" در مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو برای تماشاگران به پرسه زدن اما چگونه می توانید این مسابقات را در مورد پلیس مناسب فاصله? کنترل آن در مهمان نوازی چادر که در آن فضاها را می توان به وضوح مشخص شده و ولش گفت: این مسابقات شرکت شرکای بالقوه می تواند خواسته به "پرواز" مهمانان خود را به طوری که آنها حضور در زمان های مختلف در طول روز است. اما فاصله خواهد بود سخت تر به اجرا در بقیه زمینه.

این مسابقات می تواند انجام بسیاری برای نگه داشتن مردم به عنوان امن که ممکن است از تست حرارتی به در دوره, داوطلبان ترویج اجتماعی فاصله را مطابق با اصول بهداشتی و ضد عفونی. ولش گفت: آنها را تشویق تماشاگران به پوشیدن ماسک و از هر کسی نشان دادن علائم به ماندن در خانه است که می تواند دشوار است زمانی که شما در حال حاضر پرداخت برای یک بلیط.

اما آنچه در مورد زمانی که همه طرفداران در این دوره در حال تلاش خودرا برای امتحان اماده بر روی نهایی دو سوراخ به نظر هیجان به پایان برساند ؟ به یاد داشته باشید سال گذشته زمانی که Bryson DeChambeau Collin Morikawa و نهایی قهرمان متی ولف تحویل مقدار زیادی از آتش بازی در اواخر بعد از ظهر یکشنبه در شماره 18?

"اگر من یا شما در حال تلاش برای گرفتن یک نگاه اجمالی از یکی از بهترین بازیکنان جهان هستند و ما واقعا می شود آگاه است که اجتماعی فاصله?" ولش تعجب است. "من می خواهم به فکر می کنم که پاسخ" بله " اما من فقط نمی دانم اگر ما در حال آماده به می گویند که در حال حاضر دانستن آنچه ما می بینیم در سواحل فلوریدا آن خیلی متفاوت به پروژه سعی کنید که از."

اگر 3M باز می تواند تماشاگران آن را نمی خواهد 15,000-17,000 طرفداران هجوم آوردند به TPC شهرهای دوقلو به صورت روزانه. که امکان پذیر نیست در این سال است. ولش پیشنهاد بهترین سناریو به احتمال زیاد خواهد بود 3000 تا 4000 در استقبال طرفداران هر روز.

"آن را به مرتب کردن بر اساس یک رویداد منحصر به فرد" ولش گفت. "من فکر می کنم اگر شما یک هسته فن گلف ... و ما مجاز به تماشاگران شما در حال رفتن به مجبور به رفتن به وب سایت زمانی که ما اعلام کند که ما قادر به طرفداران و خرید بلیط خود را."

که فقط اتفاق می افتد با دولت را تصویب. در غیر این صورت 3M باز خواهد شد یک بازیکن تنها رویداد. که از ویژگی های چالش های خاص خود را در درجه اول در مالی پایان. ولش اشاره کرد اگر طرفداران یا شرکای تجاری شرکت های بزرگ وجود دارد و نه محلی درآمد.

که خواهد صدمه دیده است یکی از علل اصلی این مسابقات به جمع آوری پول برای جامعه. 3M صندوق باز است, یک سازمان غیر انتفاعی است که تحویل 1.5 میلیون دلار در درآمد حاصل از تولید از سال گذشته مسابقات را به موسسه خیریه. طرفداران یا نه وجود خواهد داشت هنوز به جزء این مسابقات ولش گفت: این مسابقات را به محلی غیر سود بسیاری از آن خواهد شد که یک بازو برای COVID-19 امداد.

اگر طرفداران مجاز, 3M باز ارائه خواهد شد بازپرداخت به شرکای تجاری شرکت های بزرگ را ساخته اند که سرمایه گذاری و طرفداران که باید بلیط خریداری شده اما امید است که هنوز هم بسیاری از را انتخاب کنید به من بدهید.

ولش با اشاره به 3M باز با هدف آوردن بسیاری از بهترین گلف بازان در جهان به مینه سوتا. او اعتماد به نفس خواهد شد که در مورد این فصل به عنوان 3M باز یکی از فقط 13 حوادث باقی مانده در این فصل PGA Tour و بازیکنان می خواهم به بازی.

این مسابقات همچنین می خواهد به ارائه "کلاس اول رویداد برای طرفداران ورزش در مینه سوتا است." که سختتر می شود اگر طرفداران مجاز نیست اما امیدواریم که پس از آن خواهد بود را پخش انتصاب مشاهده. ولش و شرکت. کار با CBS و گلف کانال تا داستان مانند 3M تلاش برای کمک به مبارزه با کروناویروس.

طرفداران یا نه ولش اشاره کرد این مسابقات امیدوار است به یاد بگیرند که سرنوشت آن در آینده نزدیک.

"امید ما این است که ما قصد داریم به ادامه دریافت بازخورد از دفتر والی و همچنین تور و که ما می توانیم شروع به اجازه طرفداران مینه سوتا می دانم که در اینجا در 10-14 روز که در آن ما می گویند, 'OK, در اینجا چیزی است که مسابقات ما در حال رفتن به' " ولش گفت.

"اگر ما طرفداران بزرگ است. بیایید شروع به بازاریابی آن اجازه دهید شروع به فروش بلیط بسته است. و اگر ما هستید نه اجازه دهید شروع به رانندگی [مردم] به لحن به واقعی مسابقات و شروع به صحبت کردن در مورد داستان فوق العاده است که ما قصد داریم با بازیکنان ما و داوطلبان ما است که باید برای قرار دادن در این مسابقات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن