3M باز دوباره می تواند در خدمت به عنوان یک بیرون آمدن حزب برای گلف را افزایش ستاره

PGA Tour حوادث را برجسته انباشته زمینه های بسیاری از جهان بالا-20 بازیکن در عمل به عنوان رقبای شد champing در

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

PGA Tour حوادث را برجسته انباشته زمینه های بسیاری از جهان بالا-20 بازیکن در عمل به عنوان رقبای شد champing در بیت برای بازگشت به گلف پس از تور coronavirus ناشی از وقفه در بازی. بازگشت به عمل دیدم بسیاری از این بازی را بهترین بازی تقریبا هر هفته. این هفته رویداد در Blaine, Minn., خواهد بود کمی متفاوت است.

به دلیل آن که در آن کاهش یافت و در PGA Tour تجدید نظر در برنامه — فقط پس از یادبود به عنوان یکی از غیر رشته چون جک نیکلاس' رویداد و درست قبل از یک جهانی مسابقات قهرمانی گلف و PGA قهرمانی که در هفته متوالی پس از این هفته مسابقات — آخر این هفته ارائه یک استراحت برای بسیاری از بازیکنان برتر جهان.

که دلیل اصلی که چرا تنها هفت از 50 بازیکن برتر در این مقام گلف جهان رتبه بندی را محکم آن را شروع پنج شنبه در مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو. این مسابقات نیست خالی از نام بزرگ — داستین جانسون بروکس Koepka و تامی Fleetwood که خواهد شد بازی خود را در مسابقات برای اولین بار پس از این سفر را سرگیری خواهد تمام شود در عمل, اما آنها خواهید بود با یک دسته از نام شما ممکن است به رسمیت نمی شناسد.

اما اگر شما اجازه دهید که شما جلوگیری از تنظیم به پخش این آخر هفته شما می تواند از دست رفته. چرا که برخی از این بازیکنان که شما نمی دانید که در حال حاضر شما می دانید به زودی. 3M باز, مدیر اجرایی, Hollis Cavner باعث می شود یک نقطه برای جذب بیشتر امیدوار کننده-و-comers به مسابقات. سال گذشته او به یک ضامن معافیت به 3M باز به متی ولف, the funky-نوسانی بمب افکن تازه از ایالتی اوکلاهما. ولف آتش بازی تحویل در ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته به اوج خود رسید و با یک معجزه آسا توپ را از خارج از سبز به صورت عقاب در 72 سوراخ برای تبدیل شدن به مسابقات افتتاحیه برنده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

که عقاب رانده ولف گذشته Collin Morikawa یک همکار تازه کار است که پس از برنده دو بار در تور است. در اوایل این ماه ولف به پایان رسید دونده تا به Bryson Dechambeau در موشک وام مسکن کلاسیک در میشیگان و سپس Morikawa برنده روز کاری خیریه کلاسیک در اوهایو یک هفته بعد. یک سال پیش از آن ناشناخته بودند خارج کالج گلف. و در حال حاضر ؟ آنها دو بازی را افزایش ستاره ها.

"من همیشه در تلاش برای پیدا کردن جدید بچه های جوان که در حال رفتن به چیزی خاص" Cavner گفت: "و من همیشه جذب آنها به دلیل این که ما آنها را می خواهید با ما بود دراز مدت و حمایت از رویداد ما دراز مدت است."

این که چرا او را دعوت کالج اخیر standouts پیتر Kuest و Sahith Theegala به رقابت این هفته در معافیت. Cavner گفت Theegala که تحت سلطه در NCAA سطح در پپرداین می تواند "یک بعدی" از این سفر را افزایش ستاره ها.

"او خواهید بود یک بار برنده در تور و از آن می تواند این هفته" Cavner گفت. "او همه گیری آن است."

Theegala یک بازیکن که بسیاری از پروژه برای تبدیل شدن به یک نیرو در این سفر اما برخی دیگر در حال حاضر در حال رسیدن به آن سطح است. Doc Redman است که 22 ساله است و سه پس از اتمام از 21 یا بهتر در گذشته خود چهار شروع می شود در تور است. سام برنز و 23 ساله به پایان رسید در 30 بالا در هر یک از سه گذشته شروع می شود. خواهد گوردون همچنین 23 به دست آورده موقت عضویت در تور PGA ماه گذشته با پایان در یک کراوات برای سوم مسافران قهرمانی.

این بازیکنان جوان گاه به گاه فن احتمالا شنیده نشده از, به سادگی از آنجا که آنها برنده نشده در تور است. اما همه آنها ضربه زدن بر روی درب. Cavner همچنین با اشاره داگ Ghim معافیت گیرنده ماتیاس شواب و Kristoffer Ventura, در میان دیگران, به عنوان افزایش ستاره ها.

"شما پایین این لیست و شروع به نگاه کردن به بازیکنان که در حال off-the-نمودار خوب که نه فقط شکست و در عین حال که بخشی من به دنبال به جلو به دیدن" Cavner گفت. "من آن را دوست دارم مثل سال گذشته داشتن (Morikawa و ولف) با هم و آن را مانند یک در ضربات پنالتی این چیزی است که سرگرم کننده است برای ما. شور و شوق خود را از طریق می آید به طوری سریع است."

آن را به استفاده نمی شود به این راه. Cavner اشاره کرد آن استفاده می کنند تور newbies چهار تا پنج سال قبل واقعا پیدا کردن جای پای خود در گلف بالاترین سطح. اما او گفت کالج گلف خیلی خوب است که تازه وارد هستند و "دور" که در آن آنها استفاده می شود.

"هر یک از این بچه ها می تواند برنده" Cavner گفت: "که بخش بزرگی در مورد آن."

Cavner اشاره کرد آن است که سرگرم کننده برای چت با Morikawa است که در این هفته زمینه و ولف خواهد شد که در شهر به دفاع از عنوان خود به یاد این رویداد در سال گذشته و خاطرات زیادی است که از آن.

"آنها همه در ادامه به موفقیت های بزرگ و من دوست دارم برای دیدن همان چیزی که اتفاق می افتد در این سال" Cavner گفت. "من فکر می کنم این امر می تواند بزرگ برای دیدن (کسانی که بازیکنان جوان) اجرا کردن هیئت مدیره دوباره. این می تواند واقعا سرگرم کننده در هفته است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن