زمان-تست‌شده راه‌ها به استخر ایزی ست

برای دسته بندی انواع استخرهای پیش ساخته ایزی ست باید به نوع کاربرد و همچنین ردههای سنی مختلف دقت کرد. در این

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای دسته بندی انواع استخرهای پیش ساخته ایزی ست باید به نوع کاربرد و همچنین ردههای سنی مختلف دقت کرد. در این ویدیو تنوع مدل های مختلف استخر ایزی ست را برای شما عزیزان شرح داده ایم که شما پس از مشاهده این تیزر با مدل های گوناگون این دسته از استخرهای آماده آشنا شده و می توانید خریدی مطمئن را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید. استخرهای ایزی ست به خاطر طراحی بدون پایه خود، یک چالش بزرگ دارند و آن زمانی است که لبههای بادی این استخرها که در واقع عملکردی مشابه پایه دارند؛ دچار سوراخ و پارگی میشوند و دیگر قابل استفاده نیستند. نردبان: از جمله ابزاری که در استفاده از استخرهای ایزی ست به کار میآید؛ نردبان است. برای خرید استخر های ایزی ست بزرگ و کوچک اینتکس با همکاران ما در نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . بدنه محصول منعطف و راحت است به طوری که می توان به راحتی برای جا به جایی محصول آن را جمع آوری کرده و در بسته بندی کوچک قرار داد. Th is  data has been cre​ated by GSA᠎ C᠎on tent G​enerator Dem᠎ov er᠎si on !

از این رو افراد با توجه به محیطی که در اختیار دارند و یا با توجه به نیازی که بر اساس آن محصول را انتخاب می کنند می توانند استخر ایزی ست را خریداری کرده و بهترین محوطه آبی را ایجاد سازند. در واقع مهمترین نکتهای که هنگام خرید استخر ایزی ست باید به آن توجه کنید، قطر آن است. کسانی که تمایل به داشتن تفریحات آبی در خارج از خانه و در مسافرت را دارند می توانند استخر ایزی ست را انتخاب کرده و به استفاده کردن از آن بپردازند. به وسیله پمپ تصفیه، آب استخر شما به مدت بیشتری پاکیزه باقی میماند و در نتیجه میتوانید بیش از یک بار از آب آن برای شنا یا آبتنی استفاده کنید. در واقع باید گفت که شرکتهای سازنده استخرهای پیش ساخته بنا به کاربرد، رده سنی، ابعاد، میزان ارائه خدمات جانبی و سایر نیازهای مخاطبان را پاسخ میدهند و مشکلات استفاده از این محصولات را به حداقل رساندهاند. محصولات مشابه استخر ایزی ست ۳۶۶ اینتکس با ابعاد بزرگ و کوچک و کیفیتهای بسیار عالی در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند. این استخرها در ابعاد و سایزهای مختلفی از کوچک تا بزرگ طراحی و ساخته شدهاند.

از طرفی نگران هواگیری پمپ نباشید برای این منظور امکانات و ابزار لازم در نظر گرفته میشود. با باد کردن این بخش، در واقع استخر ایزی ست تا حدودی راهاندازی شده است. دیواره استخر از جنس الیاف شمعی برزنتی با بافتی بسیار محکم و مقاوم است که در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و اشعههای آن، دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نمیشود و تا سالها کیفیت اولیه خود را حفظ میکند. پس در نظر بگیرید اگر لبههای استخر ایزی ست شما دچار آسیبدیدگی شده است؛ حتما نیاز به بررسی و تعمیر دارد. هر چند که از آلومینیوم محکم با مقاومت بالا ساخته شدهاند؛ اما برخلاف باور عموم این نردبانها در صورتی که به درستی قرار نگیرند؛ در برابر وزن بالا به طور حتم دچار خمیدگی یا شکستگی میشوند. در انواع دیگر استخرها شما نیاز دارید تا در ابتدا میله و پایههای استخر را نصب کنید اما در استخرهای ایزی ست تنها کافی است تا لبههای برزنتی استخر را با پمپ دستی باد کرده و آن را از آب پر کنید تا فرم اصلی خود را بگیرد. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا انواع استخرهای پیش ساخته اینتکس را در طرحها و رنگهای متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا به راحتی استخر خانگی خود را خریداری کنید.

᠎This post w as done  with GSA Conte​nt Gener at᠎or  DEMO.

توصیه میشود در زمان نصب دقت کنید که نصب نردبان به درستی صورت گرفته باشد. شما میتوانید استخر ایزی ست را در 10 دقیقه و به راحتی راهاندازی کنید. اگر فردی به قصد سفر میخواهد استخر پیش ساخته بخرد؛ میتواند از انواع مسافرتی آنها که در ابعاد مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی شدهاند؛ استفاده کند. قیمت استخر ایزی ست نیز نسبت به انواع استخرهای پیش ساخته دیگر بسیار ارزان تری و مقرون به صرفه تر می باشد. انواع استخرهای ایزی ست کودک و خانوادگی اینتکس به راحتی قابل نصب و راه اندازی هستند. نصب استخرهای بتنی دردسر و مشکلات زیادی دارد که داشتن استخر شخصی را گاه سخت یا ناممکن میکند. تمایل به خرید این محصول در بین افراد وجود دارد و محبوبیت آن زیاد است. این محصول به حالت تاشو در می آید و ابعاد کمی را به خود می گیرد. پمپ تصفیه در دریچه ورود و خروج آب متصل شده است و به دلیل قدرت بالای میتواند حجم زیادی آب را در هر ساعت تصفیه کند. افرادی که دارای حیاطهای بزرگ یا باغ و ویلاهای تفریحی میباشند بدون شک استخر ایزی ست ارزان قیمت میتواند به محوطه مورد نظر حسی تازه بخشیده و آنجا را به یک مرکز تفریحی کوچک تبدیل کند. Po st was c᠎reated with t​he help of GSA᠎ Conte᠎nt Generator ᠎DEMO᠎!

آخرین مطالب