یک اشتباه مرگبار در مبل شنی کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

قابل توجه خریداران مبل شنی و هپی چیر : 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قابل توجه خریداران مبل شنی و هپی چیر : 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، توصیه میشود برای اطمینان از مواد داخلی مبل از قسمت زیر مبل یک زیب قرار دارد آن را باز کرده و یونولیت داخل مبل را نگاه کنید ، چنانچه یونولیت داخلی مبل به صورت خرد شده و پودر شده بود مواد ضایعاتی بود از خرید مبل خودداری کنید. یکی از معایب مبل شنی مقاومت کم در برابر وزن زیاد است, مبل شنی که برای بزرگسال طراحی شده باشد میتواند 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند و با توجه به اینکه کمتر کسی ممکن است این وزن را داشته باشد می توان این عیب را نادیده گرفت .

Post w​as c᠎re ated by GSA  C on te᠎nt Generat᠎or DE MO .

مزیت های مبلمان شنی ، قیمت ارزان , وزن سبک ، تنوع بالا , راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده ، تبدیل مبل شنی به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل ، حالت دادن سریع با جا به جایی یونولیت داخلی مبل به جهات مختلف ، طبی بودن محصول , ظاهری زیبا و کاملا شیک برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , تحمل وزن بالا تا 200 کیلو گرم ، استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید و ساخت انواع مبل شنی با سلیقه مشتری در هر رنگ و اندازه بزرگ و کوچک و بسیاری دیگر از این قبیل خصوصیت های خوب اشاره کرد . اگر به دنبال خرید یک مبل راحتی یک نفره و دو نفره هستید تا بتوانید آن را برای استراحت خود و اعضای خانواده خود مورد استفاده قرار دهید، مبل شنی اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

مبل شنی با ساختار جالبی که دارد بهترین مبلمان ریلکسی برای نشستن تمامی افراد خانواده است و کاملا طبی و استاندارد تولید میشود. در صورتی که قصد خرید یک بین بگ زیبا و باکیفیت را دارید از محصولات موجود در سایت خانه شما دیدن کرده و پس از انتخاب مبل مورد نظر، خرید خود را ثبت کنید. مبل های شنی از جدیدترین انواع مبل سبک مدرن می باشند که به آنها هپی چیر و بین بگ نیز گفته می شود. این روزها استفاده از مبل های متفاوت و خاص می تواند برای افرادی که به سبک دکوراسیون خاص منازل خودشان اهمیت می دهند، بسیار حائز اهمیت باشند. شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارد، به طوری که وقتی بدن شما روی آن قرار می گیرد به دلیل نرمی فوق العاده فرم بدن شما را به خود می گیرد و تمام قسمت های بدن شما را پر می کند به همین علت روی آن احساس راحتی زیادی می کنید.

مبل شنی اینتکس یکی از انواع سبک مبلمان مدرن است که می تواند در هر یک از بخش های منزل شما نصب شود تا بتوانید به راحتی روی آن استراحت کنید و از نشستن روی یک جای گرم و نرم لذت ببرید. بهتر است در نظر داشته باشید که قیمت مبلمان شنی در آبان ماه سال 1401 از 200 هزار تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان ادامه پیدا می کند که شما با توجه به سلایق و محدوده قیمتی مد نظر خود می توانید مدل مناسبی را خریداری کرده و از آن مدل و امکانات آن لذت کافی ببرید . می توانید از مبل شنی ضد آب در داخل آب استفاده کنید و یک تجربه لذت بخش داشته باشید. اما به طور کلی میتوان گفت که ساختار مبل شنی دارای سه بخش زیر میباشد. در حالت کلی و به طور میانگین نیز یک مبل شنی از حدود قیمت یک میلیون تومان شروع شده و ممکن است در مدل های سایز بزرگ و چند نفره این محصولات تا شش میلیون تومان هم قیمت مبل شنی را مشاهده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن