صفحه اصلی میلیون دلاری

پیکسلها به جای پوند بریتانیا به دلار آمریکا فروخته شدند، زیرا در آمریکا جمعیت بیشتری نسبت به بریتانیا از اینت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پیکسلها به جای پوند بریتانیا به دلار آمریکا فروخته شدند، زیرا در آمریکا جمعیت بیشتری نسبت به بریتانیا از اینترنت استفاده میکنند و تیو بر این باور بود که اگر پیکسلها به دلار آمریکا فروخته شوند تعداد افراد بیشتری از این ایده استقبال خواهند کرد. صفحه زمینساختی استرالیا قاره استرالیا، تاسمانیا و نیز بخشهایی از گینه نو، نیوزیلند و حوضه اقیانوس هند را در بر میگیرد. نخستین آببازسانان در نزدیک ۵۰ میلیون سال پیش در کنارههای اقیانوس باستانی تتیس در جایی که امروزه هند و پاکستان قرار دارند پدیدار شدند. این صفحه در اصل بخشی از قاره قدیمی گوندوآنا بود که تا حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش به صفحه هند و صفحه جنوبگان متصل مانده بود. سه روز پس از آغاز به کار وبگاه، اولین پیکسلها را یک وبگاه موسیقی برخط خرید که توسط یکی از دوستان تیو گردانده میشد. اسپیساکس استارشیپ (در تصویر)، قدرتمندترین موشک فضایی، سه دقیقه پس از پرتاب آزمایشی از تگزاس منفجر شد. آژانس فضایی اروپا کاوشگر قمرهای یخی مشتری را برای مطالعه گانیمد، اروپا و کالیستو به فضا پرتاب کرد. وبگاه به مدت یک هفته از دسترس بازدیدکنندگان خارج شد تا اینکه سرور میزبان سامانهٔ امنیتیاش را بهروز کرد و با استفاده از نرمافزارهای ضد محرومسازی از سرویس، جلو ترافیک مخرب را گرفت.

ویکیپدیا دانشنامهای اینترنتی با بیش از ۳۲۹ زبان با محتوای آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته میشود و هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد میتواند مقالههای آن را ویرایش کند. در لایههای بالاتر، یک سرور در وب میتواند اجازه دسترسی را فقط به شبکههای محرمانه مانند اینترانت شرکتها بدهد یا میتواند سطح دسترسی را برای کل وب باز بگذارد. ، قمارخانههای برخط، کسبوکارهای کوچک خصوصی، و شرکتهای ارائهدهندهٔ ترفندهای زود پولدار شو، خدمات دوستیابی اینترنتی، وامهای شخصی، نمونههای رایگان، و طراحی وب. صفحهٔ اصلی وبگاه متشکل بود از یک بنر که نام وبگاه روی آن نقش بسته بود، یک شمارشگر که تعداد پیکسلهای فروختهشده را نشان میداد، یک نوار ناوبری که حاوی ۹ پیوند کوچک به صفحات داخلی وبگاه بود، و یک شبکهٔ مربعی خالی متشکل از ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ پیکسل که به ۱۰٬۰۰۰ قالب ۱۰۰ پیکسلی تقسیم شده بود. خریداران قالبهای پیکسلی، تصویری کوچک بر روی پیکسلها قرار میدادند که به یک نشانی اینترنتی پیوند میخورد و هنگامی که مکاننمای ماوس بر روی تصویر قرار میگرفت نوشتهای تبلیغاتی نیز ظاهر میشد.

وال استریت ژورنال دربارهٔ صفحهٔ اصلی میلیون دلاری و تأثیرات آن بر جامعهٔ اینترنتی نوشت «آقای تیو خودش در جامعهٔ اینترنتی به یک فرد مشهور تبدیل شدهاست . به گزارش وال استریت ژورنال، این وبگاه الهامبخش سایر وبگاههایی شدهاست که پیکسل میفروشند. صفحهٔ اصلی وبگاه از یک میلیون پیکسل که در شبکهای ۱۰۰۰ × ۱۰۰۰ چیدمان یافتهاند تشکیل شدهاست و پیوندهای تصویری موجود در آن به ازای یک دلار برای هر پیکسل در قالبهای ۱۰ × ۱۰ به فروش رفتند. تبلیغگران جذب تازگی و نو بودن آن شدهاند . در درگیریهای سودان دست کم ۴۱۳ نفر کشته و بیش از ۳۵۰۰ نفر مجروح شدهاند. ۱۹۹۳ - موزه یادبود هولوکاست در شهر واشنگتن دیسی، با حضور ۸۵ نفر از سران کشورهای جهان، گشایش یافت. تیو اعلام کرد که تا شب اول سال نو، تعداد بازدیدها از وبگاه به ۲۵٬۰۰۰ نفر در هر ساعت رسیده و رتبهٔ ۱۲۷ را در الکسا به دست آوردهاست.

این صفحه در جهت ساعتگرد مرز یان صفحه از شرق با صفحه بردز هد در غرب گینه نو، صفحه استرالیا، صفحه تیمور، صفحه سوندا و منطقه برخوردی دریای ملوک محدود میشود. در منطقه غرب مدیترانه نیز، حرکات نسبی صفحات اوراسیا و آفریقا، ترکیبی از نیروهای فشاری و جنبی را ایجاد میکند که تمرکز اصلی آن بر منطقه ی معروف گسل متغیر آزور-جبلالطارق میباشد. فارغ از چنین فرضیاتی، سرعت حرکت صفحه ی آفریقا بر روی کره ی زمین در طول یک سال، برابر است با ۲٫۱۵ سانتیمتر (۰٫۸۵ اینچ). ↑ «طرز قرار گرفتن حروف و علائم زبان فارسی بر روی صفحه ایران اینتکس محصولات کلید رایانه» (PDF). ویکیپدیای فارسی دو سال پس از شروع پروژهٔ ویکیپدیای انگلیسی، در ۲۸ آذر ۱۳۸۲ (۱۹ دسامبر ۲۰۰۳) فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در ردهٔ نوزدهم ویکیپدیاها قرار دارد و بزرگترین دانشنامهٔ فارسی محسوب میشود. س. پ. آببازسانان آغازین بهطور کامل با زندگی در آب خو گرفته بودند و فرزندان خود را در آن به دنیا آورده و شیر میدادند.

This  po st was c reat᠎ed by G​SA C onte nt​ Gener᠎ator Demov er sion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن