صفحه اصلی میلیون دلاری

مراحل انجام این کار بدین صورت است که صفحهای که برای جایگزینی انتخاب شده از حافظه اصلی خارج شده و در دیسک نوشت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مراحل انجام این کار بدین صورت است که صفحهای که برای جایگزینی انتخاب شده از حافظه اصلی خارج شده و در دیسک نوشته میشود. شبه جزیره عربستان و ایران در صفحات تکتونیکی مجاور و جداگانهای در این منطقه قرار دارند. وقتی مرورگر یک صفحه را باز میکند ابتدا وب سرور آدرس صفحه خانگی را به مرورگر ارسال میکند و سپس از آنجا به صفحات دیگر منتقل میشود. سپس سیستمعامل یک صفحه تصادفی را از آخرین گروه برای حذف شدن انتخاب میکند. از آنجا که برای هر دسترسی به حافظه باید آدرس منطقی را به آدرس فیزیکی تبدیل کنیم، خواندن جدول صفحه به ازای هر بار مراجعه به حافظه هزینهبرخواهد بود. خواندن انتخاب کرده باشید. یعنی تغییرات را اگر بر روی صفحه اصلی انجام می دهید، برای مشاهده شدن در زمان بازدید از سایت، باید دربخش خواندن هم تنظیم کرده باشید. حال اگر قرار باشد که این صفحه جایگزین شود، سیستمعامل با نگاه کردن به این بیت تصمیم میگیرد که آیا نیاز است صفحه بر روی دیسک نوشته شود یا نه. این الگوریتم دارای مشکل ناهنجاری بلیدی است و خیلی کم از آن استفاده میشود. این الگوریتم مشکل ناهنجاری بلیدی را ندارد. منطق این روش آن است که صفحهای که زودتر از همه به حافظه آورده شده، احتمالاً برنامه کار خود را با آن به اتمام رسانده و در آینده دیگر به آن احتیاج نیست.

در این الگوریتم صفحهای از حافظه خارج میشود که از همه زودتر وارد حافظه شده باشد. صفحهبندی وقتی انجام میشود که یک خطای نقص صفحه اتفاق افتاده و صفحه خواسته شده را نتوان اختصاص داد، یا به این دلیل که هیچ صفحه خالی در حافظه نیست یا به این دلیل که تعداد صفحات خالی کمتر از حد آستانه است. اگر یک نقص صفحه رخ دهد و قاب خالی هم در حافظه وجود نداشته باشد، آنگاه بیت دستیابی در صفحهای که عقربه به آن اشاره میکند بررسی میشود. اگر این بیت ۱ بود، ابتدا صفحه بر روی دیسک نوشته میشود و سپس صفحه جدید وارد حافظه شده و جای این صفحه را میگیرد. و بیشتر زمینلرزههای ایران در مرز برخورد این دو صفحه در منطقهٔ زاگرس متمرکز است. به عبارت دیگر، صفحهای که از همه قدیمیتر باشد از حافظه خارج میشود تا فضا برای صفحه جدید محیا شود. در لایههای پایینتر، مرورگر وب برای درخواست از پروتکل انتقال ابرمتن استفاده میکند. This h as  been cre at᠎ed ​by GSA Content G​en᠎erator  Demov er᠎si on​!

بدین صورت یک یک صفحه تنها زمانی به حافظه آورده میشود که برنامه واقعاً آن را درخواست داده باشد. صفحهای که برنامه آن را درخواست نداده وارد حافظه نمیشود. در نتیجه، آخرین صفحه بهطور کامل پر نمیشود و مقداری از آن به هدر میرود. اینها شامل صاف شدن کامل ستون مهرهها، از دست دادن پاهای عقبی به شکل کامل و به دست آوردن دمباله به عنوان وسیله پیشرانشی، چرخش حفره بینی به سوی بالای سر و پدید آمدن سوراخ تنفسی، و بسیاری دیگر دگرگونیهای ریختی میشوند. یک وب سایت بهطور عمومی شامل گروهی از صفحات وب است که به یکدیگر متصل یا لینک شدهاند. صفحات مربوط به پروسههای دیگر انتخاب نمیشوند. به طور مشابه، وقتی که اطلاعات صفحهای تغییر میکند، «بیت تغییر» مربوط به آن صفحه هم ۱ میشود تا نشان دهد اطلاعات صفحه دستکاری شده است. در سیستمعاملی که از تکنیک صفحهبندی برای مدیریت حافظه مجازی استفاده میکند، الگوریتمهای جایگزینی صفحه تصمیم میگیرند که کدام صفحه باید از حافظه اصلی خارج شده و در دیسک نوشته شود تا فضا برای اختصاص دادن صفحه جدید محیا شود. در بیشتر سیستمها برای کاهش عمل ورودی/خروجی از یک تکنیک سختافزاری به این صورت استفاده میشود: هر صفحه دارای یک بیت m (به معنی modify) است.

به این معنی که صفحه استفاده شده است. قرار بود که الکس به زودی دورهای سه ساله را دربارهٔ مدیریت کسبوکار در دانشگاه ناتینگهام بگذراند و از این ناراحت بود که باید از وام دانشجویی استفاده کند که بازپرداخت آن ممکن است سالها طول بکشد. در این حالت برای آوردن صفحه جدید به حافظه، مجبور هستیم صفحاتی را از حافظه خارج کرده و در دیسک بنویسیم تا فضای کافی برای اختصاص صفحه جدید فراهم شود. یا کیبورد (به انگلیسی: Keyboard) یک دستگاه جانبی و ورودی برای روش ورودی است که به کاربر اجازه تایپ میدهد. در الگوریتم اخیراً استفاده نشده (به انگلیسی: Not recently used)، صفحهای جایگزین میشود که اخیراً کمتر از همه مورد استفاده قرار گرفته است. اولین ورودی، اولین خروجی (به انگلیسی: First in, First out) سادهترین الگوریتم صفحهبندی است. این الگوریتم ساده است و سربار کمی به سیستمعامل تحمیل میکند. این الگوریتم بدین شکل کار میکند: در جدول صفحه، هر صفحه دارای چند بیت کنترلی است. در این الگوریتم، هر صفحه دارای یک «بیت دستیابی» است. پیادهسازی برخی از این الگوریتمها نیازمند پشتیبانی سختافزاری است و برخی از آنها هم قابل پیادهسازی نیستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد iran intex لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب