نه راه‌های خلاقانه برای بهبود چادر مسافرتی

گونههای مختلف بوم گردشگری عبارتند از پرنده نگری ، گردش آبی و ساحلی، کوهنوردی، غارنوردی، بیابانگردی، دامنهنورد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

گونههای مختلف بوم گردشگری عبارتند از پرنده نگری ، گردش آبی و ساحلی، کوهنوردی، غارنوردی، بیابانگردی، دامنهنوردی، مردمشناسی، طبیعتدرمانی، با تاکید بر طبیعت جاندار گیاهی و جانواری؛«با اینکه زمین گردشگری گونه مستقلی از صنعت گردشگری است و زیرشاخه بوم گردشگری محسوب نمیشود اما در مواردی جاذبههای بوم گردشگری با زمینگردشگری در تداخلاند ولی در فعالیتهای اکوتوریسمی، آموزش همگانی زمینشناسی و ژئومورفولوژی مورد نظر نمیباشد و از این رو توجه خاص به طبیعت زنده و جاذبههای آن است». یکی از این انتخاب ها کمپینگ و یا اقامت در چادر مسافرتی است که به عقیده ی بسیاری از مسافران، هزینه اقامت را به حداقل کاهش داده و موجب ارزان تمام شدن سفر می شود. فردی به نام آفت عادّی در مقطعی با مبایعه نامهای جعلی خود را صاحب جدید مزرعه اعلام کرد و در چادر مسافرتی در مزرعه زندگی میکرد؛ اما بعداً مشخص شد که بزرگ رتیل خان با سوءاستفاده از بدهی که آفت عادی به او داشت، او را مجبور کرده بود که طبق نقشههایش عمل کند. اگر قصد سفر به جای و جای کشورمان را دارید و برنامه سفر خود را تنظیم کرده اید، باید قبل از هر چیز نسبت به خرید چادر مسافرتی استاندارد اقدام کنید. پس از آن کادوسیها او را شاه کادوس کردند و او همواره به ممالک ماد تجاوز کرده و به تاخت و تاز و غارت میپرداخت. Th​is article has ​be​en created with GSA  C᠎on᠎te nt G᠎en​erator  Dem over​sion​!

↑ «۱٫۲ میلیون هکتار از جنگلهای زاگرس به لرستان اختصاص دارد». در پی آن، روزنامههای بانفوذ غربی مانند «ساندی تایمز» لندن، مطالب افشاگرانهای را دربارهٔ نحوه شکنجههای ساواک به انتشار رساندند. همزمان گروههای حامی خمینی نیز در کشور بسیار افزایش یافتند و مثل دیگر گروهها، برای گسترش تفکر انقلابی، به انتشار روزنامه، پوستر و نشریاتی با تیراژ بالا پرداختند. چادرهای سه فصلی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند اصولا این چادرها در بهار و تابستان و پاییز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی آن ها به شکلی هست که از پنجره های توری برای رد و بدل کردن هوا و جلوگیری از ورود حشرات استفاده شده است. چادرهای تک پوش: این چادرها از یک پوش متصل به میله ها تشکیل شده است که بیشتر مناسب دو فصل بهار و تابستان هستند. یکی از معیارهای مهم در انتخاب چادر مسافرتی جنس آن می باشد که در کیفیت و هزینه آن نیز بسیار تاثیر گزار است پس به بررسی جنس پارچه و جنس میله به صورت جداگانه می پردازیم.

سبک بودن چادر مسافرتی به ویژه برای کوهنوردان و افرادی که هیچهایک می کنند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای مثال قیمت چادر مسافرتی، یا وزن و کیفیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. وزن چادرهای فنری نسبتاً کم است و به دلیل باز و بسته کردن آسان آن ها جز چادرهای فوری قرار می گیرند. جا به جایی راحت و بدون درد سر چادر، نکته ای است که در خرید آن موثر است. با در نظر گرفتن تعداد همسفر ها می توانید چادر خود را انتخاب کنید. سهولت نصب برای بسیاری از افراد فاکتور مهمی برای انتخاب چادر مسافرتی محسوب می شود، چادر ها ل ز لحاظ سهولت نصب به چادرهای اتومات، چادرهای میله ای، چادرهای بادی تقسیم می شوند. در ادامه قصد داریم نکات مهمی را که در تهیه چادر مسافرتی باید مد نظر قرار گیرند را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید با اتوموبیل شخصی خود به کمپ بروید قطعا اندازه و وزن چادر برای شما مهم نیست اما اگر قصد کوهنوردی یا سفر با کوله پشتی دارید سبک بودن برای شما معیار مهمی محسوب می شود. اگر قصد کوهنوردی یا طبیعتگردی دارید، چادر مسافرتی از مهم ترین تجهیزات سفر شما است. اصولا در تولید چادرهای مسافرتی از جنس برزنت، نایلون، پلی استر، PVCو پلی یورتان با روکش UPV استفاده می شود که پارچه های پلی استری تنفس پذیری بالایی دارند اما پارچه های برزنتی فاقد تنفس پذیری هستند.  This post has been gener᠎ated ​wi᠎th GSA Con​te᠎nt  Generat or Demov​ersion !

هنگامیکه به سفر، طبیعتگردی و کوهنوردی میروید، چادر مسافرتی یکی از مهمترین وسایلی است که در سفر به آن احتیاج خواهید داشت. در راهنمای خرید چادر مسافرتی دقت به سایز بسیار مهم است. بیشتر افراد حرفه ای تر و کوهنورد ها از این نوع جنس استفاده نمیکنند چرا که برزنت جنس سنگینی میباشد که با خیس شدن، وزن آن چندین برابر و زیادی سنگین میشود به همین خاطر است که بیشتر حرفه ای ها جنس نایلون را به جنس برزنت ترجیح میدهند. برخی نازک تر و برخی ضخیم تر هستند. به اعتقاد برخی مورخان این سلسله در سال ۳۳۰ قبل از میلاد مسیح در ناحیه تپوری نشین دریای خزر واقع در کوهستان شرق مازندران شکل گرفت. شاید برای برخی خرید چادر مسافرتی ارزان در اولویت باشد و برای برخی دیگر کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. جنس میله های چادر مسافرتی انتخابی شما در وزن آن تاثیر بسیار مستقیمی دارد، اصولا چادرهای میله ای از جنس فلز، آلومینیوم، فایبر گلاس و PVC ساخته می شوند.

This was creat ed  by G​SA C onte᠎nt G en​erator Demover sion !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن