مزایای چادر مسافرتی

به مانند دیگر چادرها، در ابتدا محلی صاف و عاری از هرگونه ناهمواری پیدا کنید. باید زمین صاف و عاری از هرگونه ن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به مانند دیگر چادرها، در ابتدا محلی صاف و عاری از هرگونه ناهمواری پیدا کنید. باید زمین صاف و عاری از هرگونه ناهمواری باشد. برخی از انواع چادرها، چند قسمت دارند و در واقع دارای چند اتاق هستند. این طرح درحالی برای استانهای دیگر هدفگذاری شدهاست که ۸۹۲ روستای لرستان مشکل آب آشامیدنی دارند و ۶۸ هزار جمعیت روستایی این استان به وسیله تانکر آبرسانی میشوند. ↑ ۳۰٫۰ ۳۰٫۱ «درخواست تأسیس استان زاگرس از سوی نماینده بروجرد». دریاچه دایمی «ولشت» یا «سما» در شمال غربی مرزن آباد شهرستان چالوس یکی دیگر از منابع آبی طبیعی است که از جوشش چشمههای اطراف تشکیل شده و از جاذبههای گردشگری استان است. پیدا کردن آژانس گردشگری که تور خارجی میفروشد یک مسئله و پیدا کردن تور خارجی که دلخواه ما باشد، مسئله دیگری بود. بخش مهمی از این انقلاب از این بود که روشنفکرانِ لائیک و چپ نیز خود را با خمینی همسو میدیدند.

به جهت افتخار به همین پیروزی بود که او، به جای یک نام اجدادی، نام پسر تازه متولد شده خود را «ناصرالدین» نهاد. ناصرالدینشاه در این سفر از ضرابخانههای سن پیترزبورگ، لندن و پاریس نیز دیدن کرد و اکثر ضرابخانههای کشورهای میزبان به افتخار ورود شاه ایران به کشورشان مدالهای یادبودی ضرب کردند. همچنین امروزه با وجود تولیدات چادرهای مسافرتی مدرن میتوانید یک خانه متحرک و ایمن را در سفر خود به همراه داشته باشید. سپس میلههای دومین پایه را نیز به مانند پایه اول متصل کنید، پس از آماده شدن پایهها به یکی از چهار گوشه بدنه چادر مسافرتی خود که از قبل بر روی زمین پهن کردهاید رجوع کنید. در داخل این میلهها یک نخ کشی قرار گرفته است که ابتدا و انتهای آن به اولین و آخرین میله پایه وصل شده تا از پاشیدن و جدا شدن میلههای پایه جلوگیری کند. مهمترین فاکتور یک چادر خوب، جنس پارچه آن است.

جنس میلههای استفاده شده در چادر مسافرتی نیز اهمیت دارد. چادر مسافرتی در ایران کاربردهای زیادی دارد. اگر به دنبال قیمت چادر مسافرتی ارزان هستید این مدل مناسب شماست. چه مکانی برای برپایی چادر مناسب است ؟ راه اندازی چادر فنری بسیار ساده است. این مدل پارچه نیز بسیار با دوام و مقاوم است. بسیاری از این دستاوردها و حقوقی که زنان ایرانی در دهه های منتهی به انقلاب به دست آورده بودند، با انقلاب اسلامی معکوس شد. بنابراین چادری که میله های آلومینیومی دارند، چادرهای بهتری هستند. البته این موضوع برای برخی از چادر ها که فرآیند پیچیده تری دارند، متفاوت است و باید میله ها به شکل دقیق در آن ها نصب شود. اگرکمپرها بخواهند از بین جنس نایلون و برزنت یکی را انتخاب کنند شاید برخی به خاطر خواص حرارتی که برزنت دارد آن در گزینه اول قرار دارند ولی در طرف مقابل سبکی جنس نایلون هم در انتخاب ها در اولویت قرار میگیرد. به همین خاطر وزن کمی دارند و به راحتی میتوانید آن را جمع کرده و در ساک با خود حمل کنید. اگر تعداد چادرها بیش از یکی است بهتر است نزدیک هم به پا شوند و اگر بیش از چهارتا است در صورتی که زمین مسطح باشد و شرایط محیطی اجازه دهد بهتر است کمپ به شکل دایره باشد تا هم نمای زیباتری داشته و هم حفاظت از آن آسانتر شود همچنین با این روش میتوان آتش را با حفظ احتیاط در مرکز دایره روشن کرد.

با چرخاندن قاب، چادر به یک بسته دایره ای تبدیل می شود. برای راه اندازی چادر عصایی باید نزدیک 5 الی 10 دقیقه زمان بگذارید. در گذشته چادرها به شکلی بودند که زمانی زیاد صرف راه اندازی و جمع کردن آنها میشد. احتمالاً در پارک یا سفرها دیدهاید که افرادی برای جمع آوری چادرشان در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند. ولی فردی به کمک آنها میآید و در عرض چند ثانیه آن را جمع میکند. اگر پارچه نایلونی را با مواد ضد آب ترکیب کنیم تا حدود زیادی از ورود آب به داخل چادر جلوگیری میکند. یکی از سؤالاتی که قبل از خرید ممکن است به ذهن شما بیاید این است که چطور چادر را راه اندازی و جمع آوری کنیم. شما میتوانید در کمتر از 15 ثانیه در دل طبیعت چادر خودتان را راه اندازی کنید. برای چادر زدن در جنگل، چند نکته را در نظر داشته باشید؛ اول این که درختها در شب دی اکسید کربن تولید میکنند، بنابراین احتمال دارد با چادر زدن زیر آن مسموم شوید پس سعی کنید در محیط بازتر و دور تر از درختا، چادر را برپا کنید. بهترین چادر مسافرتی، چادری است که جنس پارچه آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ᠎Artic le h as been cre ated  with t​he help of GSA Content​ Gen erat᠎or  DEMO.

آخرین مطالب