قلعه بادی ممکن است وجود نداشته باشد!

این پارک با مساحت ۲۰۰,۰۰۰ متر مربع بهعنوان بزرگترین پارک شیراز نیز شناخته میشود. گهواره دید، امکان تماشای منظ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این پارک با مساحت ۲۰۰,۰۰۰ متر مربع بهعنوان بزرگترین پارک شیراز نیز شناخته میشود. گهواره دید، امکان تماشای منظره زیبایی از دروازه قرآن و بخشی از شهر را از فراز کوه به گردشگران میدهد.مساحت پارک کوهپایه حدود ۱۹,۰۰۰ متر مربع است که در بخشی از آن ورزش صبحگاهی بهصورت همگانی اجرا میشود. در ابتدا این باغ و عمارت درون آن توسط حاج میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک ساخته شد و با اجرای یک طرح بهسازی از سوی شهرداری بهشکل کنونی درآمد که تفرجگاه مهمی برای تفریح و استراحت شهروندان و گردشگران به شمار میرود. در این تفریح کیش شما می توانید از 3 بخش مختلف نهایت استفاده را ببرید. اکثر تفریحات آبی کیش در دسته تفریحات هیجان انگیز قرار می گیرند و باعث بالا رفتن آدرنالین خون شرکت کنندگان می شوند. این جامپینگ قلعه بادی از نوع پرشی و ضربه ای است که کودکان با بالا و پایین پریدن در داخل آن و ضربه ای که به کف این قلعه بادی وارد می کنند به بالا پرتاب شده و موجب خالی کردن انرژی و هیجان آن ها می شود . کودکان در داخل این محصول احساس خوشایندی دارند و تایم طولانی برای بازی و سرگرمی می گذرانند. اما اکثر این محصولات ابعاد بزرگی دارند و برای باد کردن یا وکیوم کردن آنها به پمپ باد نیاز خواهید داشت.

این سرسرهها معمولاً از جنس پلاستیک یا پلی اتلین هستند، سرسرههای بادی را میتوان در ابعاد مختلف پیدا کرد، سازههای بادی معمولاً به خاطر محبوبیتشان بین کودکان میتوانند فضای بازی را جذاب کنند، البته محصولات بادی (سرسرههای بادی) در برابر ضربههای شدید و اجسام تیز آسیبپذیر هستند، پس حتماً باید تمهیداتی در این موضوع در نظر گرفته شود. قیمت سرسره های بادی با توجه به جنس بدنه، ابعاد و یا وجود بخش های چاپی متفاوت است. بادی بزرگ با قیمت مناسب یک انتخاب ایده آل برای شهربازی ها و فضای بازی روباز بنظر می رسد. جامپینگ قلعه زرد ، از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی کودکان محسوب می گردد . قصر های بادی کودکان با جنس اصلی و اورجینال به صورت عمده و تک فروشی در سایت اینتکس و نمایندگی مرکزی قلعه های بادی در ایران با کیفیت شرکتی توزیع میگردد . اینتکس تهران واردکننده انوان قلعه بادی کودک با کیفیت بالا و ارزان ترین قیمت در بازارهای داخلی همراه با پکیج کامل لوازم جانبی و ضمانت اورجینال بودن محصولات ، خرید متنوع ترین مدل های قلعه بادی به همراه پمپ باد برقی قوی برای استفاده در منازل ، باغ ها و محیط های باز همراه با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای توسط دفتر نمایندگی اینتکس در ایران ، برای مشاهده محصولات به وب سایت مراجعه نمایید . This ​da ta has be en writt​en by GSA Content G en erator Dem oversion.

مدیر اجرایی هلدینگ انترتینمنت دبی به عنوان مجری طرح قلعه بادی در دبی، در مصاحبهای گفت: “امروز، ما نه تنها با افتتاح این قلعه بادی در دبی یک رکورد جدید در گینس ثبت کردیم، بلکه یک تجربه خانوادگی منحصر به فرد دیگر را به پارکها و استراحتگاه های دبی افزودیم.” برای سفر به شهر دبی در کشور امارات متحده عربی میتوانید از سایت الی گشت بلیط پرواز و هتل محل اقامت خود را با بهترین قیمت و در اسرع وقت رزرو نمایید، سایت الی گشت به صورت ۲۴ ساعته به علاقهمندان سفر خدمات ارائه میدهد. اگر در سفر به شهر دبی در کشور امارات علاوه بر خرید کردن و بازدید از آثار و بناهای تاریخی به تفریح هم نیاز دارید، باید به شما بگوییم که در شهر دبی گزینههای جذابی برای تفریحات خانوادگی تدارک دیدهاند. بلیط یک ساعته، خانوادگی: این بلیط برای کسانی مناسب است که خانوادگی قصد استفاده از امکانات پارک بادی دبی را دارند، هزینه این بلیط برای ۴ نفر یعنی دو بزرگسال و دو کودک است و قیمت آن معادل ۱۸۰ درهم امارات میباشد. قلعه بادی و خرید و فروش انواع قلعه های بادی کودک اینتکس و بست وی در نمایندگی قلعه بادی اینتکس در ایران با قیمت ارزان عرضه میشود .

در هنگام خرید قلعه بادی، بهتر است یکی از انواع پمپ باد دستی و برقی اینتکس را نیز خریداری کنید تا در راه اندازی یا جمع کردن قلعه بادی دچار مشکل نشوید. جنس بدنه قلعه بادی سرسره دار بست وی و دیواره ها و کف قلعه کاملا بادی بوده و به راحتی قابلیت نصب و راه اندازی دارد . جنس بدنه از پی وی سی ضخیم با کیفیت و استقامت بالا ساخته شده و تمامی قسمت های بدنه قلعه کاملا نرم و بی خطر است و با خیالی آسوده میتوان کودکان را سرگرم بازی کرد . در چند سال اخیر با تولید انواع قلعه بادی و محصولات بادی اینتکس و بست وی این مشکلات کاملا رفع شده و با کمترین هزینه میتوان از قلعه های بادی برای استفاده کودکان بهره برد و از این محصول چندین استفاده مختلف مانند ، جامپینگ بادی ، خانه بازی ، استخر توپ بهره برد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن