کاربردهای جامپینگ بادی به چه صورت است؟

لازم به ذکر است که جهت دریافت تخفیفات شهربازی پارک ملت مشهد باید با بخش روابط عمومی این پارک در تماس باشید و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

لازم به ذکر است که جهت دریافت تخفیفات شهربازی پارک ملت مشهد باید با بخش روابط عمومی این پارک در تماس باشید و از این طریق کارت تخفیف شهربازی پارک ملت مشهد را تهیه کنید. نکتهی دیگری که برای نگهداری از جامپینگ بادی و در کل محصولات بادی باید رعایت کنید، دور نگه داشتن اجسام تیز و برنده از آنان است. کودک علاوه بر پرش در داخل جامپینگ بادی می تواند از آن به عنوان استخر توپ و یا خانه بازی استفاده کند . به این ترتیب با فضای رباتیک بیشتر آشنا میشوند و حضور در یکی از متفاوتترین شهربازی های تهران را تجربه میکنند. برخی از جامپینگها تحمل وزن بالایی ندارند و نمیتوانند وزن بیشتر از یک کودک را متحمل شوند. شهربازی های تهران بیشتر در محدوده غرب قرار دارند؛ اما در این مطلب از لستسکند، سعی کردهایم که همه شهربازیها در قسمتهای مختلف تهران اعم از شهربازی های سرپوشیده تهران و شهربازی های روباز تهران را معرفی کنیم. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همه قسمت های آن نرم و بادی است . جنس جامپینگ بادی ارزان از پی وی سی با کیفیت بوده که برای نصب و راه اندازی آن به یک پمپ باد مناسب نیاز است.

This c᠎onte​nt h as be en wri​tt en with GSA C on​tent  Gen erator D​em᠎oversion!

2- جامپینگ بادی طرح دار: برخی از کودکان علاقهی بسیاری به سازههای پیچیده و ظواهر هیجانانگیز دارند. ایران مال با شهربازی خود، توانسته بسیاری از انواع بازیها را درون فضایی مخصوص جای دهد و تنوع بسیار خوبی را هم برای بازیها تدارک ببیند. کلوپ پاندا نخستین کلوپ ورزشی کودکان در شهر مشهد است که توانسته است محیطی جذاب، ایمن و مقرونبهصرفه را برای خانوادهها و فرزندانشان به وجود بیاورد. تشک جامپینگ بادی و ترامپولین ورزشی محصولاتی تفریحی، ورزشی و سرگرمی های جنبنده برای سنین کودکان و همچنین بزرگسالان در انواع مختلف. یا حتی میتوانید در صورت نیاز، از وصلههای مخصوص برای تعمیر جامپینگ بادی خود استفاده کنید. البته محصولات بادی، جملگی قابلیت تعمیر شدن دارند و لذا پس از وقوع چنین مشکلی نیازی به نگرانی نیست. طنابی با قابلیت فنری که ظرفیت فشار و شک ناگهانی را دارد و معمولاً دارای پوشش لاستیکی میباشد. این مدل همانطور که از نام آن پیداست، ظاهری شبیه به یک قلعه دارد و میتواند برای یک کودک کم سنوسال بسیار سرگرمکننده باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگیهای جامپینگ بادی مقاومت بالای آن است که آن را در برابر پرشها و فشارهای وارده مقاوم و منعطف ساخته است. از معایب جامپینگ بادی میتوان به ردهبندی سنی آن اشاره کرد.

وسیله بازی ستاره گردان و وسیله بازی سقوط آزاد از محصولات آلمان هستند و بهطور منظم بازرسی میشوند. اصلیترین کاربرد این محصول استفاده به عنوان یک وسیله جامپینگ است. جامپینگ بادی کودک طول226- عرض 226- ارتفاع 100 سانتی متر و تحمل وزن 56 کیلو گرم را دارد. برخی دیگر اما حجم و تحمل بالاتری دارند و دو تا چند کودک به طور همزمان میتوانند به استفاده از آن بپردازند. همچنین برخی از جامپینگها تنها برای استفادهی کودکان به صورت انفرادی مناسب میباشند و نمیتوانند در آن واحد وزن دو یا چند کودک را متحمل شوند. برندهای اینتکس و بست وی از معروفترین و معتبرترین برندهای تولیدکنندهی جامپینگ بادی میباشند و شما میتوانید با خاطری آسوده، محصولات آنان را خریداری نمایید. اغلب این جامپینگها دارای دیوارهای بادی در دورتادور خود میباشند. لازم به ذکر است که اغلب جامپینگهای بادی طرح دار به نسبت مدلهای معمولی حجیمتر و تاحدی گرانتر هستند. این جامپینگها دارای طرح و ظاهری بسیار جذاب هستند و میتوانند کودکان شما را حسابی به وجد آورند.

دیوارهی جامپینگهای حفاظ دار در مقایسه با دیوارهی دیگر جامپینگها بسیار بلندتر میباشد. اگر همچنان از ایمن بودن این جامپینگها مطمئن نیستید، جامپینگهای حفاظ دار میتوانند گزینهی بسیار مناسبی برای شما باشند. این محصول از PVC تشکیل شده و در سه رنگ مختلف همراه با بدنهای شفاف در بازار عرضه میشود. جامپینگ اینتکس مخصوص کودکان سه تا شش سال می باشد . کاربردهای جامپینگ بادی به چه صورت است؟ همچنین در صورت تمایل میتوانید از جامپینگ بادی به عنوان یک استخر توپ نیز استفاده کنید. جنس جامپینگ از برزنت با پوشش چرم مصنوعی مستحکم است. یکی دیگر از شهربازیهای مشهد، شهربازی سرزمین عجایب است که با بهکارگیری از فناوریهای روز دنیا در صنعت وسایل بازی از لحاظ تکنولوژی و استانداردهای بینالمللی با شهربازیهای مدرن جهان برابری میکند. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیکترین ایستگاه مترو به این شهربازی، ایستگاه مترو دولت آباد است که یا باید با تاکسی خود را به پارک و شهربازی برسانید، یا با پیادهروی نسبتا طولانی مدت این کار را انجام دهید. از اینرو پیش از خرید آنان باید به فضای خالیای که برای راهاندازیشان نیاز است توجه کنید و از پیش مکانی را برای آنها در نظر بگیرید. ​Th᠎is w​as g enerated by GSA Con tent Gener​at or D​emover​sion !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن