کاناپه بادی - چیست؟

نمایندگی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس تمامی این محصولات بادی را به صورت پخش عمده و تک فروشی از طریق وب سای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نمایندگی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس تمامی این محصولات بادی را به صورت پخش عمده و تک فروشی از طریق وب سایت در سراسر کشور توزیع می نماید . ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که شما با خیال راحت می توانید پس از خرید آن و قرار دادن این محصول در داخل منزل ، محل کار و یا هر فضای دیگری به راحتی از این کاناپه فوق العاده لذت ببرید. مواج بودن این محصول باعث می شود تا هنگامی که شما بر روی این کاناپه قرار میگیرید، فضایی بسیار کم بین بدن شما و سطح این کاناپه بادی ایجاد شده و با جریان یافتن هوا از این فضا از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کند. کاناپه بادی تک نفره تخت شو اینتکس نیز از محصولات پرطرفدار این شرکت بشمار می رود که همانند مدل دو نفره خود، دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل به همراه روکش مخملی می باشد که کاملا ضدتعریق می باشد. This con᠎tent was wri᠎tt​en with G SA Content​ Generat​or  DEMO !

چسب اصلی اینتکس خاصیت چسبندگی بالا و نیز حل شدن پی وی سی در قسمت سوراخ شده را دارد به همین دلیل کاملا قسمت آسیب دیده را ترمیم میکند . جنس بدنه این کاناپه از پی وی سی و روکش بدنه کاملا از مخمل ضد تعریق ساخته شده . بدنه این کالا از پی وی سی مخملی دولایه تشکیل شده است و دارای روکشی از جنس مخمل ضدتعریق می باشد تا بتوانید ساعات طولانی از محصول استفاده نمایید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد. وینیل متریالی است که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. این بدنه تشکیل شده از پی وی سی وینیل موجب ضدآب شدن تمام نقاط محصول خواهد شد و شما نگرانی بابت استفاده از محصول در کنالر استخر و یا حتی داخل استخر و فضاهای باز مرطوب نخواهید داشت. باد کردن این محصول توسط دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه و هر یک از پمپ بادهای دستی، برقی و یا پدالی شرکت های اینتکس و بست وی صورت خواهد گرفت. This ᠎data has ​be᠎en c​reat ed  by G​SA Conten t Gene ra tor  DE​MO​!

در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این دریچه ها به گونه ای شکل گرفته اند که شما در هنگام باد کردن با توجه به بزرگ بودن دریچه بتوانید با فشار بیشتری محصول را باد کنید که خب در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود. ساختار داخلی این محصول کامفورت یا طرح دار می باشد و سطح نشیمنگاه آن دو تکه است، کاناپه بادی تخت خواب شو برای ثبات بیشتر دارای دریچه های بادی مجزا می باشد. دریچه های باد کاناپه بادی تخت شو دو نفره پیچی هستند و از سه قسمت به صورت جداگانه باد میشود . در واقع کاناپه بادی به مبل راحتی و نیز با باز شدن تشک بادی تبدیل به تشک خواب میشود و میتوانید استراحت کنید . وسایل سنگین روی مبل قرار ندهید زیرا باعث فرورفتگی تشک میشود. کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره INTEX مدل 66552 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جدید تولید شده و با توجه به شکل ظاهری زیبایی که داشته مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

᠎This data w as gener​at​ed with G SA Content Generat᠎or DEMO !

کاناپه بادی دو نفره تختشو بست وی نیز از محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دارای چندین کاربرد نیز می باشد و با نام کاناپه بادی ۵ کاره نیز شناخته می شود. کاناپه بادی چند کاره اینتکس بدنهای بزرگ داشته و با ابعادی به طول 224 سامتیمتر، عرض 223 سانتیمتر و ارتفاع 66 سانتیمتر بسیار جا دار است و این خصوصیت سبب شده که بتوان از آن برای استفاده دو نفر به بالا به کار برد. استفاده از پی وی سی وینیل دولایه در بخش کف موجب ضدآب شدن بخش کف محصول شده است. بخش کف کالا نیز از پی وی سی چرمی تشکیل شده است تا در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد و بتوانید از محصول در فضاهای باز نیز استفاده نمایید. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه ابنتکس در زمینه محصولات مورد استفاده برای خانواده بوده که از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس با کد 68566 با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از پر فروشترین کاناپه های بادی موجود در بازار است . علاوه بر امکان حمل و نقل راحت با باربریهای دایر در سطح کشور و انتخاب از تمامی شهرها، فروشگاههای اینترنتی به دلیل هزینههای پایین و فروش به صورت مستقیم با قیمت کمتری نسبت به بازار میفروشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن