هشت چیزهایی که مادرتان باید درباره قایق بادی به شما یاد داده باشد

قایق جیمینی دارای لوازم جانبی مانند دو عدد پارو آلومینیومی حرفه ای ، ساک حمل و نقل ، پمپ باد فابریکی و اصلی ،

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قایق جیمینی دارای لوازم جانبی مانند دو عدد پارو آلومینیومی حرفه ای ، ساک حمل و نقل ، پمپ باد فابریکی و اصلی ، برچسب تعمیرات ، طناب نجات ، دو تخته آلومینیومی برای نشستن ، جای نصب موتور های برقی و بنزینی یا همان کیت موتور میباشند . محصولی زیبا و منحصر بفرد از اینتکس است، تحمل وزن این قایق ۱۶۰ کیلوگرم و جنس بدنه آن نیز از pvc سه لایه است کف محصول باد شونده و از قسمت های مختلف برای باد شدن بهره میگیرد و این مطلب باعث بهبود در وضعیت ایمنی قایق میشود و این محصول را دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا و همچنین استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی کرده است، کایاک نیز تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را داشته و استاندارد های بروز جهانی دارد، صندلی های این محصول باد شونده و پشتی دار است که در مقایسه با سایر کایاک های بادی از راحتی خاصی برخوردار است، دو کمربند قسمت پشتی این آن دیده میشود که برای ثبات بیشتر صندلی است، پاروهای فلزی بسیار حرفه ای از نوع کایاکی جهت استفاده روی آب داشته که از چند قسمت مختلف بیکدیگر بسته میشوند تا در هنگام جابجایی بتوان براحتی آنها را حمل و نقل کرد، برای ایمنی و تعادل بهتر روی آب یک زائده بسیار حرفه ای زیر محصول نصب شده که کار آن تعادل بهتر محصول است، پمپ باد دستی دوبل، دسته حمل و نقل، چسب تعمیراتی طناب دور و یک جای لوازم که بشکل یک تور جلوی قایق نصب است داشته و تمامی لوازم بهمراه محصول داخل یک ساک حمل قرار میگیرد.  Da ta h​as been c᠎re ated by GSA C ontent G​en erator Demoversion!

قایق مارینر دارای لوازم جانبی مانند دو عدد پارو آلومینیومی حرفه ای ضخیم ، ساک حمل و نقل ، پمپ باد فابریکی ، برچسب تعمیرات بدنه قایق ، طناب نجات ، میباشد . تمامی لوازم جانبی فابریکی و اصلی شرکتی اعم از دو عدد پارو آلومینیومی مقاوم ، پمپ باد دستی بزرگ ، ساک حمل و نقل ، طناب نجات ، برچسب تعمیرات ، صندلی بادی در بسته بندی این مدل قایق وجود دارد . این قایق بادی حرفه ای قابلیت استفاده در آب هایی مختلف مانند رودخانه های کم عمق ، تالاب ، دریاچه های پر عمق ، سد ، دریا را دارد . این دو مدل قایق بادی قابلیت نصب موتور های بنزینی تا 5 اسب بخار را دارند . تمامی لوازم جانبی فابریکی و اصلی شرکتی اینتکس را اعم از دو عدد پارو آلومینیومی مقاوم برای مدل سه نفره و چهار نفره و پارو پلاستیکی برای قایق دو نفره سیهاوک ، پمپ باد دستی بزرگ ، طناب نجات ، برچسب تعمیرات ، صندلی بادی در بسته بندی این مدل قایق وجود دارد . چتر پاراسل یک نفره، دو نفره و تا سه نفر ظرفیت دارد که بدون هیچ محدودیت سنتی انجام می شود.

این مدل قایق بادی از فضای داخلی مناسب و بزرگی برخوردار است و در دوطرف دو عدد صندلی پشتی دار بادی قرار دارد که برای نشستن بسیار عالی و راحت است و قابلیت جدا کردن از بدنه قایق را نیز دارند . قایق بادی حرفه ای با کف فایبر گلاس که در رده دوم قرار میگیرد مدل قایق بادی مارینر اینتکس است که در دسته قایق های بادی پرفروش و پرطرفدار قرار میگیرد چرا که از نظر وزن بسته بندی ایدآل بوده و از نظر کیفیت نیز کاملا مناسب است . قسمت های مختلف قایق بادی مارینر از درییچه های مجزا باد میشوند که امنیت قایق را چند برابر میکند و چنانچه قسمتی از قایق سوراخ و یا پاره شود دیگر قسمت های بدنه قایق بر روی آب باقی میماند . دریچه های باد این مدل قایق نیز همانند قایق های بادی فایبر گلاس و آلومینیومی به صورت جداگانه باد میشود و از امنیت بالایی برخوردار است و چنانچه قسمتی از بدنه قایق سوراخ و یا پاره شود دیگر قسمت های بدنه قایق بر روی آب باقی میماند و هیچ گونه خطری سرنشین های قایق را تهدید نمیکند . گاهی برای یک خانواده که قصد خرید قایق بادی خانوادگی با بودجه متوسط دارند، قایق بادی 4 نفره با جنس عالی بهترین خرید محسوب میشود و گاهی فردی طالب قایق بادی پیشرفته میباشد که به طبع باید هزینه بیشتری برای آن بپردازد.

تولید و عرضه شده که هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارا می باشد. مناسب برای استفاده در رودخانه های پر عمق ، دریاچه ، سد ، دریا در صورت آرام بودن و نبود موج میباشند و هر سه مدل قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی تا 2 اسب بخار را دارند . قایق بادی کایاک یک نفره و دو نفره اینتکس با نام های کایاک اکسپلورر و کایاک چلنجر تولید شده اند و مناسب قایق رانی رفتینگ در آبهای مختلف هستند و با شکل ظاهری و ساختاری که دارند بهترین گزینه برای ورزش های ابی در فصل های مختلف سال میباشد . تولید شده در اندازه های قایق بادی مارینر 3 نفره و 4 نفره میباشد که دارای ضخامت مناسب و کیفیت بالایی برای استفاده در رودخانه های پر عمق ، تالاب ها ، سد ، دریا ، دریاچه را دارد . قایق بادی سیهاوک در اندازه های قایق بادی 2 نفره ، 3 نفره ، 4 نفره ، تولید شده و در دسته چهارم قایق های بادی اینتکس قرار میگیرد و بدنه تمام بادی دارد . در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ قایق بادی موجود است.

آخرین مطالب