فریب لوازم شنا و تفریحات آبی Don't

کل مدت این تجربه حدود یک ساعت است که زمان پرواز در اوج بین ۶ تا هفت دقیقه خواهد بود و تا ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ متری

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کل مدت این تجربه حدود یک ساعت است که زمان پرواز در اوج بین ۶ تا هفت دقیقه خواهد بود و تا ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ متری بالا میروید. اسکوتر یک نوع غواصی است، با این تفاوت که با کمک یک موتور زیر دریایی میتوانید در عمق ۱۰ متری زیر آب با کمک مربی حرکت کنید. آقایان و بانوان با شرایط مشابه میتوانند از این تفریح استفاده کنند؛ فقط غواصی بانوان با قایق مجزا و مربی خانم انجام میشود. این تفریح برای افراد بالای ۱۸ سال (بانوان و آقایان) مناسب است که در مدتزمان ۲۰ دقیقه انجام میشود. عکاس: ناشناسبنانا، تفریح آبی دیگری است که برای انجام آن روی تیوپهای بنانا (بهشکل موز) سوار میشوید و سپس توسط قایقهای تندرو با سرعت بسیار بالا روی سطح دریا حرکت میکنید. بهعنوان مثال، با تهیه پکیج طلایی سافاری کیش امکان استفاده از تور سافاری، موتورسواری، شترسواری و کارتینگ را خواهید داشت. عکاس: سعید پروینغواصی از بهترین تفریحات آبی کیش است که گردشگران در تمامی طول سال امکان استفاده از آن را دارند. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ بهروزرسانی شده است.کیش یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران است که بهلطف وجود تفریحات و برنامههای سرگرمکننده، اوقات خوشی را برای همه گردشگران رقم میزند.  Post has  be en generated with G᠎SA Cont​ent Ge​nera​to᠎r DE MO.

نظرتان درباره بازدید از یک باغ بزرگ گردشگری چیست؟ کوه سنگی قدیمی ترین تفرجگاه ها در میان جاذبه های گردشگری مشهد است و تقریبا هیچ کسی در کل ایران نیست که آن را نشناسد. خانه اردکانی یا خانه دولابیان از خانه های قاجاری است که در میان جاهای دیدنی مشهد قرار گرفته و به عنوان یکی از آثار ملی به ثبت رسیده است. عکاس: ناشناسکایت بوردینگ ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است که با آن میتوانید در سطح آب و امواج حرکت کنید. منبع عکس: سایت irandestinationفلای بورد، وسیلهای است که با اتصال به یک جت اسکی، شما را روی هوا معلق نگه میدارد. در این تفریح باید سوار بر بورد اسکی شوید، در حالی که به کایت متصل هستید و در ادامه برای چند لحظهای در هوا معلق خواهید شد. از پر فروش ترین لوازم شنا بادی می توان به حلقه بادی ، توپ بادی و انواع شناور بادی در طرح میوه ، ماشین و حیوانات برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان اشاره کرد. منبع عکس: سایت کیش تفریحاتجت اسکی از جمله تفریحات مهیج سفر به شهرهای ساحلی نظیر جزیره کیش است که تجربه سرعت و مانور روی دریا را به شما هدیه میدهد.

از جمله مزیت های این پارک آبی محسوب می شوند. 3 پارک آبی در شهر وان وجود دارند که هرکدام ویژگیهای خود را داشته و امکانات خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند. امکانات زیادی در این پارک آبی وجود دارد؛ به طوری از بچهی ۴ - ۵ ساله تا افراد ۵۰ - ۶۰ ساله میتوانند از این پارک آبی راضی و شاد بیرون بروند. عکاس: بهزاد میبدیوجود پلاژ آقایان و پلاژ بانوان در کیش، این فرصت را به شما میدهد تا آزادانه شنا کنید و آفتاب بگیرید؛ تجربهای که در کمتر نقطهای از ایران برای بانوان امکانپذیر است. اطلاعات داخل این صفحه برای آگاهی بیشتر مسافران تور کیش درج شده است. آژانس سالیان سفر صرفاً خدمات مربوط به تور کیش (رزرو پرواز و هتل) را برای مسافران این جزیره ارائه میدهد. تفریحات آبی و دریایی این جزیره که زیر نظر تعدادی از کلوپها و مجموعههای آبی اجرا میشوند، در ماههای گرم سال طرفداران زیادی پیدا میکنند. شناور بادی و انواع لوازم شنا تفریحی به دلیل تنوع بالای خود از نظر ابعاد ، نوع ساختار بدنه و سنین مورد استفاده موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود شده است.

برای استفاده از این تفریح یک جلیقه نجات به شرکت کنندگان داده می شود و حدود 30 دقیقه زمان در اختیار آن ها قرار دارد. شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی به عنوان یکی از متنوع ترین دسته بندی محصولات بادی تولید شده توسط برند ها و شرکت های بزرگی همچون اینتکس و بست وی می باشد. معمولا انواع مدل های شناور بادی برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها تولید شده و در اشکال مختلف در بازار محصولات بادی اینتکس موجود می باشد. این شناور بادی قابلیت استفاده در استخر و آب های کم عمق را دارد . این خانه تاریخی که جزو دیدنی های نزدیک به حرم مطهر محسوب می شود در دل بازار و مغازه های اطراف حرم جا خوش کرده است. عکاس: آیدین ایرانینژادگردشگران علاوه بر استراحت و گشتوگذار در مراکز خرید کیش، فهرستی از تفریحات متنوع و جذاب را پیش رو دارند که نویدبخش اوقاتی خوش و بهیادماندنی هستند. ضمن اینکه از طریق پمپاژ آب، به شما اجازه انجام حرکات نمایشی و شیرجه را میدهد و در نتیجه میتوانید لذت و هیجان را بین آسمان و آبهای جزیره تجربه کنید. در اسکی روی آب، پاها روی بورد اسکی ثابت میشوند و یک قایق با سرعت شما را به دنبال خود میکشد.

آخرین مطالب