درگ پژو 405 SLX تقویت ریو تقویت شده 2

در واقع در آن زمان پژو 205 دارای طراحی نسبتا مدرنی بود که بسیار مورد توجه دیدن صفحه اصلی قرار گرفت. از نظر فر

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

در واقع در آن زمان پژو 205 دارای طراحی نسبتا مدرنی بود که بسیار مورد توجه دیدن صفحه اصلی قرار گرفت. از نظر فرم بدنه 405 بهطور رسمی فقط در 2 گونه سدان و استیشن تولید شده است؛ اما از همان 2 نمونه، گونههای متفاوتی منشعب شده است که با توجه به نوع پیشرانه و امکانات رفاهی با حروف و اسامی متفاوتی شناخته میشوند که البته در برخی بازارها نیز همانند کشورمان دارای نامهای متفاوتی هستند. پیشرانه TU3 در انواع با کد فنی TU3 A در نمونه تک کاربراتور، نمونه TU3 A دو کاربراتور با کاتالیست، نمونه TU3 A/K، نمونه TU3 F2/K، نمونه TU3 FJ2/K تیون شده با توان تولیدی 100 اسب بخار، TU3 FJ2/Z با توانایی تولیدی 94 اسب بخار، نمونه TU3 JP در ایران و چین، TU3 M/Z، نمونه TU3 S با دو کاربراتور تولید شده است. در سال 1374 سواری پژو 405 در دو مدل دندهای و اتوماتیک با حجم موتور 2 لیتر، سواری پژو 205 مدل GR با حجم موتور 1360 سیسی به صورت محدود تولید شد.

پژو 405 برای اولینبار در سال 1984 در فرانسه تولید شد. محصول 405 نیز طبق برنامه زمانبندی تعیین شده در تابستان از مدار تولید خارج خواهد شد. علاوهبراین، 205 نیز درتریم GR به ایران آمد که به خاطر امکانات و قیمت نامناسب و تبلیغات کمتر، قائله را به کیا پراید واگذار کرد. تقویت موتور پراید و پژو… همچنین عایقبندی ضعیف کابین و نازک بودن درهای جانبی باعث میشود که صدای موتور و صدای باد در سرعتهای بالاتر درون کابین نفوذ کند که این موضوع میتواند در رانندگیهای طولانی مدت کمی آزاردهنده باشد. با اظهارات امروز مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر توقف کامل تولید پژو 405 در تابستان سال 99 گویا موضوع توقف تولید یکی از قدیمی ترین محصولات تولیدی این شرکت کاملا جدی شده و باید با این خودرو که تولیدش در مواقعی با حاشیه هایی مانند آتش سوزی نیز همراه بود خداحافظی کرد. بعد از عرضه این خودرو در بازار و درو کردن تمام رکوردهای فروش، در اتفاقی بیسابقه این خودرو با رای بسیار بالا بهعنوان بهترین خودرو سال اروپا برگزیده شد. در پایان این دهه پژو پرشیا (پارس) نیز برپایه 405 و با نیم نگاهی به 406 و 605 برای بازار ایران طراحی و عرضه شد. این صدا نسبت به 106 کامل تر و معتدل تر است ، اما شیرین تر نیز هست.

همچنین به دلیل وجود رقبایی سرسخت در بازار جهانی از جمله فولکسواگن گلف و اپل کورسا، میبایت پیشرانههای قدرتمندتری را برای این خودرو در نظر بگیرد. اولی قطع واردات خودرو و محدود شدن بازار خودرو و دومی، عرضه نمونه بهتر GLX بود. آنها قطعات و آپشن های نمونه RC را از فرانسه وارد کرده و بر روی خودروی خود نصب کرده اند، البته فقط کسانی که میخواستند یک 206 RC اصیل و واقعی جمع کنند. غربیلک فرمان اين خودرو با نمونه 207 RC تعویض شده و بسیار خوش دست تر است. البته اغلب افراد مبتدی قادر به تشخیص تفاوت گلگیر RC با گلگیر 206های معمولی نیستند، چون بسیار زیرکانه طراحی شده است. در قسمت عقبی خودرو شاهد طراحی نسبتا متفاوتی هستیم، در نگاه اول همانند نمای مشابه جلو با میتسوبیشی لنسر نمای عقب این خودرو نیز شباهت بسیار زیادی به خودروی مرسدس C280 دارد. در اخر نیز به کلید ها و سیستم کنترل تهویه مطبوع خودرو می رسیم که تنظیمات این قسمت را توسط یک صفحه نمایش تقریبا کوچک به سرنشینان نشان می دهد. محصولات جدیدتر این کمپانی با نام های دنا پلاس توربو و پژو 207 صندوق دار نتیجه تلاش همین کمپانی برای تولید محصولات داخلی است که امروزه جزو خودروهای پر فروس بازار بشمار می کلیک کنید روند.

در کنار این نمونهها گونه نادر T16 نیز بهطور محدود تولید شده است. در ابتدا این موتور با خانواده ۲۰۶ به ایرانیان معرفی شد که بعدها در دیگر محصولات ایرانخودرو نیز مورد استفاده قرار گرفت. افزایش شتاب - تهران - ایران گوگل: شاهد افزایش عملکرد موتور خواهیم بود. در پایان دهه شصت بود که قرارداد واردات و مونتاژ پژو 405 بین ایرانخودرو و پژو منعقد شد. بدین ترتیب 405 به بهترین و لوکسترین خودروی مونتاژ ایران بدل شد. از سال 1369 مونتاژ و تولید انواع اتومبیلسواری پژو (ازجمله پژو 405 جی آل، پژو 405 جی آل ایکس 1580 و 2000 سیسی و پژو 405 جی آل ایکس اتوماتیک 2000 سیسی) در خطوط تولید سواری سازی به انجام رسیده است. موفقیت این خودرو در همان سال شروع شد و توانست مقام اول رالی San Remo تصاحب کند. فرشاد مقیمی افزود: تولید این محصول صرفا برای انجام تعهدات ادامه خواهد داشت و دیگر فروشی در مورد این خودرو نخواهیم داشت.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد كليك كنيد لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402