چهار راه‌هایی که می‌توانید از هپی چیر برای غیرقابل مقاومت شدن برای مشتریان استفاده کنید.

این محصول به دلیل رویه مخملی از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی برخوردار بوده و با ایجاد گردش هوا بین هپی چیر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصول به دلیل رویه مخملی از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی برخوردار بوده و با ایجاد گردش هوا بین هپی چیر و بدن شما مانع از تعریق می شود . نشیمنگاه این هپی چیر در ارتفاع 50 سانتی متری واقع شده است که نشمنگاه فرد را در راستای پای او قرار داده و این امر باعث می شود آناتومی بدن فرد مصرف کننده به خوبی حفظ شود . ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این عبارت می باشد: طول: 85 سانتی متر، عرض: 85 سانیت متر، ارتفاع : 90 سانتی، تحمل وزن: 150 کیلو گرم و در آخر وزن آن 5 کیلو گرم بوده و با وزن سبکی که دارد به آسانی قابل حمل و جا به جایی می باشد. مبل هپی چیر 2 نفره مخمل از جنس پارچه مخمل کبریتی بسیار لطیف و زیبا که داخل آن با یونولیت فوم سفید دانه ای پر می شود که دارای ابعادی به طول 150 سانتی متر, عرض 100 سانت و ارتفاع 100 سانتی متر است که وزن آن 8 کیلوگرم است, تحمل وزن آن 300 کیلوگرم می باشد که این صندلی هپی چیر شنی در انواع رنگ تولید می شود. داخل هپی چیر پر از فوم، یونولیت و گرانیت است. ᠎This da᠎ta was generated wi th the  help of G᠎SA C᠎ontent Gen erator DEMO!

اما محتوای شنی این مبل هپی چیر نیز از فیبر تشکیل شده است که به صورت خرد شده در داخل آستری ریخته شده است تا به واسطه شناوری بسیار خوبی که دارد موجب انعطاف بسیار خوب مبل های شنی شود . هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ساختار تمامی هپی چیر ها به این صورت است که شما با هر بار استفاده از این محصولات می توانید مشاهده کنید که محصول مورد نظر شما نرم تر و راحت تر خواهد شد و این عامل نیز قطعا در خرید شما بسیار اثر گذار می باشد. اما اگر تحت هر شرایط و زمانی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا در بدنه آن پارگی ایجاد شد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید خود آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کنید و یا به نمایندگی تهران اینتکس آورده و ما آن را همانند روز اول تحویلتان دهیم. البته نمی توان گفت که نمونه های خاص تر این ویژگی را ندارند اما در حالت کلی بیشتر برای هپی چیر های ساده و گرد این مزیت فراهم است. هپی چیر خوابیده یک نفره با خاصیت حالت پذیری به شکل و فرم دلخواه شما و طراحی زیبا از محبوب ترین هپی چیر های موجود می باشد. Post was created ᠎by GSA Con​tent᠎ Generat or D᠎emoversi᠎on!

در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این ساختار ها یکی از دلایلی است که باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن خصوصا درمحصولات دو نفره به استراحت بپردازید. در واقع باید به این نکته دقت کنید که شما چه انتظاری از محصول مورد نظر خود دارید و با در نظر گرفتن نیاز خود سعی در انتخاب و خرید این محصولات کنید. این مبل هپی چیر به هیچ راه اندازی نیاز ندارد و تنها شما باید اندکی بر روی نشیمنگاه این مبل نشسته تا این مبل حالت خودش را پیدا کرده و تا مدت ها بتوانید از مبل استفاده کرده و لذت ببرید. بسیاری از عکاسی ها برای داشتن فضای مناسب برای عکس گرفتن در حالت نشسته نیاز به یک مبل متفاوت دارند که ما انواع مبل های شنی را معرفی میکنیم . اگر دوخت ها محکم دوخته نشوند ، این مسئله می تواند به یک مسئله جدی تبدیل شود زیرا مبل شنی پاره می شود و برای دوخت دوباره آن لازم است. این محصول که مناسب همه سنین بوده و از هر لحاظی نمره بالایی گرفته را شما هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید. این مانت نیست توسط نمایندگی تهران اینتکس ارائه می شود که مخصوص خریداران این نوع هپی چیر از فروشگاه اینتکس است . This post w​as gen᠎erat᠎ed with the help ᠎of G​SA C onte᠎nt Gen᠎erat or D emoversion !

هپی چیر شنی یک نفره از محصولات فوق العاده شکیل و چشم نواز شرکت محبوب اینتکس بوده که بدون شک هر شخصی این محصول را در منزل و یا اتاق خواب خود بگذارد، آن مکان را متحول و دیدنی خواهد کرد. وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده و شما هر زمان که خواستید به آسانی می توانید آن را حمل و یا جا به جا بکنید. رنگ بدنه این محصول به صورت یکی در میان سفید قهوه ای بوده که همین رنگ بندی زیبای آن باعث خاص شدن این محصول می شود. البته شما می توانید در صورت تمایل مواد داخلی یا رویه را به طور کامل تعویض نمایید. برای یکبار هم که شده به سلامتیتان اهمیت دهید و هپی چیر یا مبل شنی را برای خوابی راحت به خود و حتی اعضای خانوادتان هدیه دهید. جنس بدنه که یکی از دلایل مهم هر فرد یا قشری برای خرید محصول خود می باشد که هر شرکتی تمام سعی خود را می کند تا در وهله اول جنس محصول خود را خوب و بهتر بکند تا طراحی زیبا تر. مبل هپی چیر چرم با مواد داخلی یونولیتی اینتکس در دو رنگ قهوه ای و نارنجی طراحی شده که از زیبایی خاصی برخوردار است و گزینه بسیار مناسبی برای تغییر دکوراسیون محل کار و منزل است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن