استخر پیش ساخته - توجه کنید به آن‌ها 10 سیگنال‌ها

آببندی استخر بتنی پس از باز کردن قالبهای بتن و ترمیم نقاط مورد نیاز انجام میپذیرد و آب بندی استخر سیمانی پس ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

آببندی استخر بتنی پس از باز کردن قالبهای بتن و ترمیم نقاط مورد نیاز انجام میپذیرد و آب بندی استخر سیمانی پس از اجرای لایه نهایی سیمان قابل اجرا خواهد بود . زیر سازی کاملا ساده از ویژگی های این طرح می باشد به صورتی که در زمین مسطح یک حلقه از جنس بلوک به اندازه قطر استخر ایجاد شده و فضای داخل حلقه را توسط سیمان جهت شیب بندی و نصب لوله خروجی پر میکنیم. وزن اوليه و تعداد بچه ماهی قزل آلا فرانسوی تك جنسی، 40 گرم و تعداد 6000 در دوره می باشد که این مقدار بر اساس ظرفیت 2 استخر قطر 8 مترمحاسبه گردیده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد استخر بتنی پیش ساخته بحث آب بندی آن است . یکی از مهمترین مزایای بسیار ویژه این استخرها آب بندی و مقاومت بدنه در مقابل خوردگی و ضربه است. دارای رنگهای آبی کمرنگ و پررنگ، سرمهای و شیری است. در صورتی که قصد ساخت استخر های بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر های پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند.

استخرها هم از این قاعده مستثنی نیست، این در حالی است که استخرهای سنتی از این قابلیت برخوردار نیستند ولی در سوی دیگر این نوع استخرها دارای گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش گستردهتری از سوی شرکت ارائه دهنده آن هستند. طراحی استخر آماده و پیش ساخته فایبرگلاس کاملاً اصولی بوده و سبک زیبا و لوکسی برای آن اجرا شده است. این نوع استخر پیش ساخته هم به صورت توکار و روکار قابلیت اجرا دارد. از پوشش کامل بتن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که بتن تمام سطوح آرماتورها را به صورت کامل و کافی پوشش دهد . البته لازم به ذکر است که هر دو نوع استخر پیش ساخته قابلیت استفاده به صورت توکار و روکار را دارند و برای اجرای انواع توکار لازم است تمهیداتی پیش از نصب صورت گیرد. همچنین قابلیت جابجایی و پرتابل بودن استخرهای پیش ساخته از مزایای فوقالعاده آنها به حساب میآید که در استخرهای سنتی دیده نمیشود. قابلیت نصب فیلتر تصفیه، چراغ استخری و … برای نصب استخر روکار ابتدا ابعاد محل مورد نظر را اندازهگیری کرده و سپس نسبت به خرید استخری که در ابعاد مورد نظر جای میگیرد اقدام کنید و شرکت گارانتی کننده محصول کارشناس خود را برای راه اندازی استخر مورد نظر اعزام میکند.

This w as gener ated with t​he he᠎lp of GS A Cont᠎ent Ge᠎ne​ra to r DEMO​.

اگر خواهان خرید جنس مرغوب با کیفیت ساخت فوق العاده از برند اینتکس هستید باید خرید خود را از طریق نمایندگی این برند در ایران انجام دهید . با توجه به اینکه زمان ساخت استخر معمولاً برای بهره برداری افراد مشکل ساز است و همچنین نیاز به تخصص ویژه به مسائل فنی و آشنایی به انواع متریال ها و افزودنی های بتن دارد، بنابراین می توان انتظار داشت راه حل جدیدی برای استفاده از منابع آب و نگهداری آب ارائه شود . استخر پیش ساخته همان طور که از نام آن پیداست، محصولی است که از قبل در اندازه های گوناگون و متفاوتی طراحی شده است. با توجه به اینکه تایل های بتنی در قالبهای بتن ساخته می شود بنابراین اندازه مورد نظر در خصوص تایل ها محدودیتی را برای ساخت این نوع استخر ها به وجود نمی آورد . با توجه به اینکه پرکردن پشت استخر باعث به وجود آوردن فشار در پشت دیوارهها میشود، برای خنثی کردن این فشار و جلوگیری از برآمده شدن دیواره استخر، داخل استخر را متناسب با میزان خاکی که در هر مرحله در پشت دیواره ریخته میشود از آب پر نمایید. این محصول که در حال جایگزین شدن بجای استخرهای بتنی ، پلاستیکی ، انواع مختلف می باشد.

آسترهای وینیل برای استخر شنا در واقع ورق های صاف و بزرگ هستند که متناسب با خطوط استخر تکمیل شده شکل گرفته اند. شركت آلمانی تولید كننده پیشرو در استخر های پیش ساخته طرحی با عنوان style را طراحی كرده است. نشانگر تركیب مواد همراه با بالاترین كیفیت است كه در ساخت استخر پیش ساخته مورد توجه قرار گرفته است. این فریم با استفاده از جایگیریهایی بر روی پارچه برزنت تعبیه شده و در نهایت فضای سه بعدی که آب درون آن قرار میگیرد را شکل میدهد. موادی که در ساخت استخر پیش ساخته استفاده میشود معمولا به تمیزکاری زیاد و شدید نیاز ندارد. البته به منظور استفاده از نوع توکار آن نیاز به اجرای برخی عملیاتهای ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم بستر است که باید پیش از نصب انجام شود. نردبان فلزی نیز به منظور سهولت در استفاده از استخر نیز برای آن تعبیه میشود. بایگانیشده از اصلی در ۲۰۱۸-۰۴-۰۱. نکته مهم دیگر این است که این استخرها از نظر سبک اجرایی بی نظیر طراحی شده اند و سبک طراحی آنها نیز به شکل اصولی است. در این مرحله انتخاب سرامیک و رنگ و طرح آن در نما و زیبایی استخر بسیار مهم است بنابراین باید در این مرحله با پیمانکار به خوبی صحبت کنید و نظر و سلیقه خود را بیان کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن