8 روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ کاناپه بادی استفاده می‌کنند

همچنین یکی از بهترین ویژگی هایی که در طراحی این کالا انجام شده قابلیت چند کاره بودن آن می باشد چراکه این کانا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همچنین یکی از بهترین ویژگی هایی که در طراحی این کالا انجام شده قابلیت چند کاره بودن آن می باشد چراکه این کاناپه دارای یک تشک متصل به نشیمنگاه بوده و باز کردن آن باعث افزایش طول نشیمنگاه و همچنین بستن آن نیز سبب می شود تا ارتفاع نشیمنگاه افزایش یابد. در نتیجه دارای بدنه ای قابل تغییر شکل است که شرایط را برای هر گونه استفاده مهیا می سازد. وزن کلی بسته بندی این کالا هم 5.25 کیلو گرم خواهد بود که حمل و نقل آن قطعا ساده و آسان می باشد. این محصولات دارای ساکی برای حمل آن و برچسب تعمیر است. دارای طراحی مواج در قسمت نشیمن گاه و پشتی می باشد که هوا به راحتی رد و بدل شود و بدن تعریق نکند. نمایندگی اصلی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس و مرکز فروش انواع لوازم بادی و غیر بادی اینتکس این افتخار را دارد که تمامی محصولات را با کمترین قیمت و با کیفیت اصلی اینتکس در سراسر کشور به صورت عمده و جزئی به فروش میرساند . کاناپه های بادی تخت شو بعلت اینکه همزمان 2 کار را برای شما انجام می دهد ، کارایی بالایی دارند.

مبل بادی تخت خواب شو یک نفره از جمله مبل های بادی منحصر به فرد اینتکس می باشد که با توجه به مزیتی که نصب به سایر مبل های بادی اینتکس دارد بسیار کارایی داشته و می تواند آرامش و استراحت را برای شما فراهم آورد . برای خرید کاناپه بادی تختخواب شو بست وی می توانید به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید. کاناپه بادی بهترین وسیله برای بهینه کردن فضای خانه میباشد، همانطور که میدانید امرهزه خانه های آپارتمانی کوچک بوده و استفاده از وسایلی که فضای کمتری را اشغال میکنند مروم شته، کاناپه بادی از این دست وسایل میباد، زیرا امکانی را فراهم میاورد که علاوه بر اینکه فرد میتواند روی آن بنشیند در صورت نیاز و در کمترین مدت میتواند این محصول را از کاناپه بادی به تشک بادی تبدیل کرده و دراز کشیده یا بخوابد، جنس کاناپه بادی یک نفره از پی وی سی بوده و و در قسمت رویه دارای روکش جیر مخملی میباشد، ساختار داخلی کاناپه یک نفره از کامفورت بوده که به صورت محفظه های استوانه ای در داخل بدنه و به صورت پِرِس هاس دایره ای شکل از بیرون قابل مشاهده میباشد، به علت استفاده از تکنولوژی کامفورت در ساختار داخلی کاناپه بادی یک نفره هنگام دراز کشیدن و خوابیدن روی آن فشار کمتری در قسمت پشتی و کمر احساس میگردد، برای استفاده دز حالت تشک بادی باید قسمت زیرین را باز کنید و برای استفاده در حالت کاناپه یک نفره باید قسمت جلویی را به زیر قسمت نشمنگاه تا کنید، برای باد کردن کاناپه بادی یک نفره میتوانید از انواع پمپ های باد نمایندگی اینتکس استفاده کنید. Th​is content has been g ener᠎ated with GSA C on᠎tent G᠎ener​ator D em​ov er᠎si on!

این محصول در حالت کاناپه دارای طول 110 و عرض 117 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز 66 سانتی متر خواهد بود. چنین رویه ای برای ایجاد نرمی بیش تر در زمان استفاده درنظر گرفته شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. محصولی که از قابلیت بسیار مهم تاشو و چند کاره بودن بهره برده است. ابعادی که این کاناپه بادی تک کاره دارد برای نشستن دو نفر بسیار مناسب می باشد. این مبل های بادی را می توان بعنوان صندلی راحتی در سالن پذیرایی خانه، اتاق خواب، مسافرت و باغ و ویلا استفاده نمود. کاناپه بادی تختخواب شو بست وی دارای بخش نشیمن تاشو می باشد که برای تبدیل شده به تخت خواب بادی می توان این بخش را باز کرد و بدنه را بزرگ تر نمود. محصول مورد نظر دارای قابلیت تاشو بودن می باشد و در واقع در صورت نیاز به صورت تخت خواب نیز استفاده می شود. بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو قابلیت سوراخ شدن را با اشیائ تیز و برنده را دارد اما به راحتی قابلیت پنچرگیری را به وسیله چسب تعمیرات اینتکس را دارد . کاناپه بادی تاجدار یکی از کاناپه های تولید شده شرکت اینتایم می باشد.

در همین رابطه باید عنوان کنیم که بخش اصلی بدنه این محصول به صورت یکدست مشکی رگ طراحی و تولید شده است که یک رنگ عامه پسند بوده و در هر فضا و شرایطی می توان از ان استفاده کرد. کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند قادر به بهره مندی از خصوصیات منحصر به فرد خواهند شد. این محصول یک مبل بادی دونفره بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کرده و از سوی دیگر با باز کردن بخش کف آن ، این محصول به یک تشک بادی دونفره تبدیل می شود. کاناپه بادی جایگزین کاناپه های دیگر می شود و می تواند موقعیت خوبی برای استفاده کنندگان ایجاد نماید. کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس با کد 68566 با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از پر فروشترین کاناپه های بادی موجود در بازار است . این محصول بسیار مقاوم در برابر تعریق بالا بوده و وزن مناسب و ایده آلی دارد پس اگر شما به دنبال یک محصول با کیفیت و تمام مخمل هستید این کالا توسط شرکت اینتکس به شما پیشنهاد می شود. همانطور که می دانید جنس بدنه همواره یکی از مهم ترین ویژگی جهت خرید هر نوع محصول بادیست که در این کاناپه بادی ایده آل در بهترین نوع خود بوده و ساخته شده از جنس پی وی سی دو لایه ضخیم با روکش تمام مخمل در قسمت های رویه می باشد و تنها در قسمت زیرین آن از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن