هارد اکسترنال خرید انواع هارد اکسترنال به قیمت روز و عمده در مشهد آی تی پاژ

اساسی جدی خیس شدن نیاز اعضا به جهت ذخیره داده ها اعضا به مرور زمان، از جمله حق تقدم های مهم آن ها اشنایی حساس

توسط NEWSATROPAT در 1 مهر 1401
اساسی جدی خیس شدن نیاز اعضا به جهت ذخیره داده ها اعضا به مرور زمان، از جمله حق تقدم های مهم آن ها اشنایی حساس بهترین هارد اکسترنال و خرید کردن آن است. هارد اکسترنال جهت ذخیره‌سازی برنامه‌ها و فایل‌ها آیتم استفاده فرارو گریز می‌گیرد. امروزه هارد‌های اکسترنال به عنوان حافظه دوم برای کامپیوتر کاربران فعالیت می‌کنند.
  • بنابراین در زمان خرید احتمال دارد بهترین گزینه، تعیین از در میان همین سه مارک باشد.
  • این هارد کاملا اساسی بقیه مدل‌های پیشین خود متفاوت هست زیرا قطعات متحرک ندارد.
  • قبل از خرید کردن هارد اکسترنال، حتما بایستی اطلاعات مهمی در همین راستا داشته باشید.
  • البته فناوری SDD همیشه در اکنون پیشرفت هست و سرعتشان سال به سال بیشتر می‌شود.
این مغازه پهناور اینترنتی همواره در کارایی میباشد تا در راستای کسب رضایت مشتریان کالاهای خود را به بهترین رخ ممکن حساس مناسب ترین قیمت به کاربران عرضه کند. شما می توانید تنها دارای یکسری کلیک معمولی کالای گزینه نیاز خویش را از مبیت خریداری کنید ؛ مجموعه چابکدست پشتیبانی این دکان بزرگ هم در همگی مراحل خرید، حتی پس از تحویل متاع نیز شما را ملازمت خواهد کرد. ضمانت اصالت همگی کالاهای موجود در مبیت مهر تاییدی بر کیفیت آن ها می باشد.

هارد اکسترنال ای‌دیتا مدل HD720 گنجایش 2 ترابایت

با توجه به پرتابل یا این که رومیزی بودن هارد اکسترنال شتاب آن فی مابین 5400 تا 7200 به دور بر دقیقه متغیر است. اطلاعات اساسی ترین بخش دنیای دیجیتال می باشند؛ ورقه ها مالی و پروژه های یک شرکت، تصاویر یک مسافرت خانوادگی، فیلم مراسم عروسی و… اطلاعات حساس ارزشی هستند که در شکل از میان رفتن تکرار آن قابلیت ناپذیر است. پس به جهت محافظت و حراست از این اطلاعات ما به دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات نظیر هارد نیاز داریم. هارد ها به دو شکل اینترنال (داخلی) و اکسترنال (خارجی) ارائه می شوند. حجم‌هایی از هارد اکسترنال موجود در بازار حتی تا ۴ و ۶ ترابایت و فراتر نیز قابل خریداری هستند. عمومی ای دیتا یک عدد از برندهای مهم در حوزه تولید و عرضه هارد اکسترنال است که به‌خاطر زیبایی محصولاتش گزینه توجه قرار گرفته است. هارد اکسترنال HD710 Pro 4TB External Hard Drive یکی از این محصولات هست که اهمیت ظرفیت ۴ ترابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و سایز هد آن ۲.۵ اینچی است. همین هارد درایو اساسی ۳۹۰ گرم وزن بوده و قابلیت و امکان حمل بسیار لطف هم دارد. هارد درایو HD680 1TB External Hard Drive یک عدد دیگر از این محصولات هست که کلیدی رنگ زرد در اختیار شما قرار گرفته و جلب توجهی جالبی هنگام حمل خواهد داشت. این هارد اکسترنال حساس گنجایش ۱ ترابایتی است و از رابط USB 3.1 استعمال می‌کند. مطمئنا google نمی‌تواند مالکیت این عکس‌ها و فیلم‌های فردی شما را برای خویش بداند، ولی به راحتی می‌تواند از آنها برای مقاصد دیگری استفاده کند. مواقعی وجود دارد که ولتاژ برق بیش از حد فراوان یا قلیل می شود و حتی برای یکسری نانوثانیه می‌تواند آسیب‌های جدی به دستگاه‌های الکترونیکی وارد کند که شامل قطعات داخلی هارد اِکسترنال نیز می‌شود. در بعضا مواقع این شوک به حدی میباشد که می‌تواند موجب سوخته شدن هارد اکسترنال شود. چنانچه می خواهید اصلی همین نقص‌ رویارویی کنید بهتر هست برای خرید حافظ الکتریکی، هزینه‌ای را در لحاظ داشته باشید. همانطور که می‌دانید اطلاعات ما به شکل یکپارچه بر روی هارد اکسترنال یا این که اینترنال ذخیره نمی‌شود و تکه تکه شدن (منظور پراکندگی اطلاعات) فایل به خودی خویش مستقیما به هارد جراحت نمی‌زند. از آنجایی که هاردهای اکسترنال، قابلیت حمل دارند، پس می بایست در برابر ضربه مقاومت مهربانی داشته باشند. به زمان خرید کردن قطعا دقت نمایید که هارد گزینه نظر، از این قابلیت بهره مند باشد. البته همین نکته را مد لحاظ قرار دهید که هاردهای اکسترنال در برابر ضربات شدید مقاومت ندارند و ضربه پذیری آنها به همین مضمون‌ نمی باشد اگر از یک برج 10 طبقه به تحت سقوط کرد، هارد شما هیچ نوع آسیبی نخواهد دید. احتمالا وقتی در یک سری سال پیشین نام هارد اکسترنال 1 ترابایتی را می شنیدید، گنجایش و حجم بالا به ذهن تان می آمد. ولی امروزه هارد هایی حیاتی ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند، از گنجایش 2 ترابایتی گرفته تا 16 ترابایت.

وسترن دیجیتال My Passport USB 3.0 ظرفیت 1 ترابایت

دلیل همین تفاوت هم در مقدار حافظه ارائه شده توسط هارد اکسترنال رومیزی و به کارگیری از هاردهای ۳.۵ اینچی است که ظرفیت آنها تا 16 ترابایت هم می‌رسد. چنانچه نیاز به جابه‌جایی مداوم هارد اکسترنال ندارید یا گنجایش بالای هارد مورد نیز شما است، دسته رومیزی مطلوب شماست. این هاردها برخلاف مدل قابل حمل مستمند اتصال به برق برای کارکردن هستند.

هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال

اما درصورتیکه سوال شما همین هست که چرا‌ سایت منبع در تلویزیون بالا نمی‌آید؟ بایستی به تنظیمات تلویزیون اعتنا کنید. جواب سوال چرا‌ هارد اکسترنال رو تلویزیون نمی‌خونه؟ در تنظیمات‌ هارد است. علاوه بر همین چنانچه اصلی سوال چرا‌ هارد اکسترنال به تلویزیون وصل نمیشه؟ مواجه شده‌اید می بایست مطمئن شوید پورت را به صدق گزینش کردید. هارد اکسترنال SSD از فناوری‌های تازه استفاده می‌کند و در آن قطعات مکانیکی وجود ندارد. صدای‌ هارد اکسترنال در انواع‌ هارد HDD به عامل چرخش یک دیسک مغناطیسی میباشد و به همین برهان سرعت انتقال داده ها در آن کاهش است. پس به جهت محافظت از داده ها اهمیت خویش یک‌ هارد اکسترنال فن ای تهیه کنید.

WD My Book Duo 8TB Desktop External Hard Drive

هاردهای اینترنال کامپیوتر، هاردهای اینترنال لپ‌تاپ و بیشتر هاردهای اکسترنال در این دسته قرار می‌گیرند. هارد اکسترنال Armor A85 External Hard Drive 1TB یکی دیگر از محصولات همین مارک است که یک ترابایت ظرفیت داراست و از قابلیت‌های متنوعی از پاراگراف مقاومت در برابر شوک، ضربه و آب برخوردار است. فراموش نکنید که همین هارد در برابر خش مقاومتی ندارد و باید به‌خوبی از آن مراقبت کنید. یکی دیگر از عوارض مهمی که خرید کردن هارد اکسترنال را لازم می‌کند، مالکیت داده‌ها است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital Elements 2TB

در میان هاردهای اینترنال محصولات وسترن دیجیتال، توشیبا و سیگیت و در میان محصولات اکسترنال هاردهای وسترن، ای دیتا و سیلیکون پاور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به وسیله کابل USB به درگاه خروجی لپ‌تاپ، کیس یا این که از روش کابل OTG به موبایل هوشمند و تبلت وصل شده و می‌توانید اطلاعات را روی هارد ذخیره کرده و یا از روی آن بخوانید. عموما همین جور هارد به جهت ذخیره سیستم‌عامل و نرم‌افزارها استعمال نمی‌شود بلکه بیشتر کاربرد آرشیوی و ذخیره فایل‌های کم‌ استفاده‌تر دارند. هارد اکسترنال به انگلیسی External HDD وسیله‌ای هست که برای ذخیره داده ها به کار می‌رود. این وسیله که انواع مختلفی دارااست می‌تواند بهترین وسیله به جهت محافظت از اطلاعات محرمانه شما باشد. جهت مقایسه بها هارد دیسک اکسترنال در گونه های برند موجود در بازار هارد اکسترنال، بر روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. هارد اکسترنال یا این که فضای ابری؟ همین کمپانی ها حساس گرفتن مبلغ ماهیانه یا سالیانه ، فضایی در اختیار شما قرار می دهند تا پوشه های خود را در آن آپلود و آن گاه ذخیره کنید. مطابق اهمیت تصویر زیر، سه لایه حفاظتی و جاذب ضربه در اطراف یک هارد دیسک بی آلایش قرار گرفته و از آن در مقابل ضربه، سقوط از ارتفاع، گرد و خاک و همینطور آب، حفاظت می‌کند. هارد اکسترنال سری Elements ورژن ساده‌تر از هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال است که ظواهر متفاوتی داشته و امکانات نرم افزاری از قبیل پسوردگذاری روی هارد را ندارد و به همین برهان بها آن یه خرده پایین‌تر است. این هارد اکسترنال در نسخه‌های 1 ترابایت، 2 ترابایت، 3 ترابایت، 4 ترابایت و 5 ترابایت تولید می‌شود. یک گزینه دیگر نیز این‌که در بازار برندهای دیگری نیز به جهت هارد اکسترنال وجود دارد، ولی چون آنان خود ایجاد کننده هارد دیسک نمیباشند از هاردهای سه شرکت سیگیت، وسترن دیجیتال و یا این که توشیبا به کارگیری می‌کنند. در واقعیت آن‌ها تنها جعبه را می‌سازند و یک هارد از همین سه کمپانی را در داخل آن جعبه قرار دیتا و کلیدی مارک خویش می‌فروشند. کمپانی وسترن دیجیتال برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات اضطراری شما یک نرم‌افزار حرفه‌ای به نام WD Smart Ware طراحی کرده است.

Western Digital Portable My Passport Element - 1TB

این هارد دیسک اساسی کلیه کنسول های بازی سازگاری داراست و از قبل به تیتر ExFAT فرمت شده است، که می تواند بهترین کارایی را به جهت استفاده در زمینه بازی داشته باشد. علاوه براین، هارد اکسترنال WD BLACK 5TB P10 Game Drive اهمیت 5 ترابایت حافظه ذخیره سازی می باشد که فضای متعددی را در اختیار شما قرار می دهد و از این بابت نیز تصور شما را راحت می کند. چنانچه می خواهید بهترین هارد اکسترنال 2022 را داشته باشید ما خرید کردن Seagate Backup Plus را به شما سفارش می کنیم. حیاتی ترین ویژگی این هارد دیسک قابلیت حمل آسان آن می باشد که به خوبی طراحی جمع و جوری که دارااست به سادگی می توانید آن را در هر زمان و مکانی همراه خود داشته باشید. حالا که متوجه حیاتی مراقبت از اطلاعات شده‌اید، احتمالاً می‌خواهید یک‌ هارد اکسترنال یک ترابایت وسترن رشته ای تهیه کنید. اگر می خواهید بدانید کدام‌ هارد اکسترنال خوب می باشد در آغاز باید به سراغ اشکال آن‌ها برویم تا حساس اعتنا به نیاز خویش متوجه شوید‌ هارد اکسترنال چی بخریم.‌ هاردهای اکسترنال را می‌توان به دو دسته تبارک تقسیم کرد که در ادامه آورده‌ایم. حافظه‌های SSD نسبت به هاردهای HDD سرعت انتقال دیتا و تلاوت دیتاها بالاتری دارند به این استدلال نسبت HDD بها بالاتری دارند؛ در بعضی مدل‌ها تا یک‌سری ده برابر سریع‌تر هستند. تفاوت دیگر حافظه SSD مهم هارد HDD در مقاومت آن است؛ حافظه SSD به ادله عدم وجود هرگونه قطعه مکانیکی در آن نسبت به ضربه کلیدی نیستند. هارد اکسترنال Seagate Backup Plus اهمیت حداکثر ظرفیت 5 ترابایت یک فضای ذخیره سازی بزرگ را در اختیار شما قرار می دهد و همینطور حساس پشتیبانی از رابط USB 3.0 به شما قابلیت و امکان دسترسی پرسرعت به داده های ذخیره شده را آماده می کند. اگر می‌خواهید هاردی اهمیت قابلیت حمل‌ونقل آسان و اصلی کارایی بالا خریداری کنید، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای پاسپورت آیتم لطف به جهت شماست. اگرچه که علاوه بر همین برندها، هارد اکسترنال سیلیکون پاور ،لیسی ، سامسونگ و ای داده در نیز در راستا طراحی و تولید SSD فراوان کار کشته فعالیت کرده‌اند. البته باید بگوییم 3 مارک اول یعنی برند سیگیت، مارک توشیبا و برند وسترن دیجیتال از بهترین و پرفروش ترین برندهای بازار محسوب می شوند، پس در صورتی که قصد خرید هارد اکسترنال در اصفهان را دارید، می توانید از این برندها استفاده نمایید. اغلب هاردهای اکسترنال که امروزه در بازار قابل خریداری هستند، فقط مهم یک سیم به سیستم متصل می‌شوند. چنانچه شما از آن جور اشخاصی هستید که دیتاها خویش را در لپتاپ و یا این که تلفن همراه گوشی خویش ذخیره می‌کنید، بایستی به خاطر داشته باشید که هر زمانی قابلیت سرقت تلفن همراه گوشی و یا این که لپتاپ شما بوده است. گاهی ممکن هست آن گاه از خرید بدون هیچ مشکلی‌ هارد اکسترنال بلااستفاده باشد و درصورتیکه می‌پرسید آیا‌ هارد اکسترنال می‌سوزد بایستی بگوییم که بله، خرابی بعضی از قطعات آن ممکن است‌ هارد را به طور کلی خراب کند. پس به دنبال گارانتی معتبر‌ هارد اکسترنال باشید تا بعد از خرید پشیمان نشوید! فروشگاه دیدنگار محصولات اورجینال و با را کلیدی بهترین بها در اختیار شما می‌گذارد. داشتن یک هارد اکسترنال به شما کمک می کند که از هر یک از اطلاعات موجود در کامپیوتر یا این که لپ تاپ خویش پشتیبان تهیه کنید. در هر هنگامی که در حیث داشته باشید، قابلیت پیدایش هرگونه اشتباه و آسیب دیدگی به جهت اطلاعات وجود دارد. ممکن است که در حین رفت و آمد، لپ تاپ خود را بیندازید یا این که اینکه بدون دلیل خاصی هارد کامپیوتر شما بسوزد. USB 3.0 و USB 3.1 جابجایی دیتا ها را حیاتی شتاب زیادی (تا 10 گیگابیت بر ثانیه) ممکن می کنند؛ این در حالی است که USB 2.0 مقداری دیرین شده و شتاب متعددی را به جهت جابجایی داده عرضه نمی کند. دستگاه هایی که اصلی تاندربولت 3 هم هستند، حاذق به انتقال داده ها تا 40 گیگابیت بر ثانیه هستند. هاردهای اکسترنال 1 ترابایت در طرح‌ها و قابلیت‌های متفاوت توسط کمپانی‌های مختلف به سطح تولید و عرضه می‌رسند. ارزش گذاری و فروش هارد اکسترنال 1 ترابایت در فروشگاه سورس به صورت مقطوع انجام می گردد و شما همواره می‌توانید قیمت به‌روز شده را بازدید فرمایید. هارد اکسترنال ای داده HD720 حساس دیجیتالی شدن دیتاها ، نیاز مبرم به تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات احساس می شود و بهترین وسیله به جهت این فعالیت هارد اکسترنال می باشد. هارد اکسترنال ای داده HD720 یکی از مورد های مناسب برای ذخیره اطلاعات می باشد.

امنیت هارد اکسترنال

این هارد دیسک حساس روکشی سیلیکونی مهم ساختاری شش ضلعی نظیر می باشد که مقاومت لطف نسبت به ضربات و افتادن از ارتفاع... این هارد دیسک اهمیت روکشی سیلیکونی اصلی ساختاری شش ضلعی مثل می باشد که مقاومت خوبی نسبت به ضربات و افتادن از... شرکت وسترن دیجیتال یکی از بهترین و اساسی میزان مرغوب بودن ترین شرکت‌هایی می باشد که در راستا تولید تجهیزات ذخیره‌سازی کار می‌کند. این کمپانی در حوزه ساخت هارد اکسترنال، هارد اینترنال و حافظه اس اس دی کار دارد. البته ای داده ساخت کننده هارد دیسک نیست، ولی بدنه هارد اکسترنال را ایجاد کرده و هارد دیسک یک عدد از موسسه ها توشیبا، وسترن دیجیتال یا این که سیگیت را در این بدنه قرار می‌دهد. هارد دیسک اکسترنال از آن نوع تجهیزاتی است که به جهت اشخاص مختلف کاربرد دارد. آرشیو فایل‌ها، مراقبت داده ها خصوصی و بکاپ‌گیری از داده‌ها بیشترین استفاده را در هارد دیسک اکسترنال دارد. گنجایش هارد دیسک، دسته آن، ویژگی‌های ارتباطی و هر آنچه که بایستی در مورد هارد اکسترنال بدانید را در مقالات آونگ پوشش داده‌ایم. دارای گارانتی معتبر و به قیمت روز و اکثر را گردآوری نماید تا شما بتوانید حیاتی حسی خوب، لذت خرید کردن اینترنتی را تجربه کنید. البته علاوه براین اهمیت یک پورت USB نیز می باشد که قابلیت و امکان اتصال درایو های خارجی را نیز مهیا می کند. اگر‌چه می توانید به شکل نرم افزاری هارد درایو را رمزگذاری کنید ولی ساخت کنندگان هارد اکسترنال برای اطمینان خوبتر آن را به صورت مشقت بار افزاری بر روی بعضا مدل های خویش اعمال می کنند که Aegis Desktop 4 TB FIPS از جمله آن ها است. این درایو اصلی گواهینامه FIPS است و در رخ جدا اتصال USB به رخ مداد قفل می شود و همچنین یک محفظه آلومینیومی دور تا دور آن را پوشانده است، به همین استدلال ما آن را به عنوان بهترین هارد اکسترنال اهمیت امنیت بالا به شما معرفی می کنیم. سری هاردهای Armor A85 اهمیت قرارگیری لایه‌های حفاظتی مختلف و در غایت بدنه آلومینیومی در اطراف یک هارد دیسک ساخته می‌شوند و در درمقابل گرد و خاک، آب، سقوط از ارتفاع و ضربه مقاومت می‌کنند. همین هاردها در عمق دو متری آب تست شده و در درمقابل سقوط از طول 1.2 متری نیز به مهربانی مقاومت می‌کنند. هارد دسته سه لایه حفاظتی هارد اکسترنال HD770G در دو رنگ مشکی و قرمز رنگ و اهمیت ظرفیت‌های 1 ترابایت و 2 ترابایت ساخت می‌شوند. اگر قاب هارد اکسترنال را گشوده نمایید در باطن آن یک هارد اینترنال را تماشا خواهید کرد. بعضی از اشخاص اهمیت خرید یک قاب مناسب، هارد اینترنال خود را به اکسترنال تبدیل کرده و از آن برای ذخیره اطلاعات استعمال می‌کنند. هارد اکسترنال قابل حمل یا هارد دیسک پاسپورتی بعد ها کوچک و وزن مقداری دارااست و عموما از هارد‌های ۲.۵ اینچی در آنها استعمال می‌شود. هارد دیسک یا این که HDD را می‌توان بزرگترین قطعه سخت‌افزاری در کامپیوتر دانست که وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. اهمیت وجود ظهور SSD هنوز نیز به استدلال ارزان‌تر بودن هاردها، این تجهیزات ذخیره‌سازی از محبوبیت بالایی به خصوص برای ذخیره حجم بالای داده ها برخوردار هستند. هارد اکسترنال 500 گیگ‌هایی اصلی حافظه دو تا چهارده ترابایت، محبوب‌ترین هاردهای اکسترنال بازار هستند. همانطور که احتمالا می دانید هاردهای HDD از یک دیسک گردان به یار یک بازو که وظیفه جابجایی هد را بر روی دیسک دارد تشکیل شده اند. هر چه میزان سرعت چرخش دیسک فراتر باشد سرعت خواندن و تایپ کردن هد و در سرانجام سرعت انتقال دیتاها بالاتر است. برای خرید هارد اکسترنال خوبتر هست قبل از خرید در آیتم گونه های آنها اطلاعات کافی کسب نمایید و به بعضا نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد، اعتنا کنید. افزایش بی حد و محدودیت اطلاعات و مراقبت آن ها به بهترین رخ ممکن، یکی از از مباحثی است که امروزه بخش اعظمی را نگران کرده است. خرابی سیستم، یکی از عواملی هست که می تواند اطلاعاتی که در کامپیوتر یا این که لپ تاپ تان دارید را در معرض خطر هلاکت قرار دهد. یعنی بعد از آن از اتصال‌ هارد به کامپیوتر چه میزان دوران برای شناسایی آن بوسیله سیستم شما نیاز است. هارد اکسترنال SSD که از تکنولوژی‌های جدیدتری بهره‌مند شده، می‌تواند در روزگار کوتاهی دیتاها را جابجا کرده و فراهم به کار گیری کند. در واقع‌ هارد اکسترنال اس اس دی هیچ قطعه مکانیکی ندارد و ضربه به آن نمی‌تواند منجر از فی مابین رفتن اطلاعات شود. در انواع‌ هارد اکسترنال اختصاصی مک بوک ایر یا مک بوک پرو، یک پورت به اسم تاندربولت وجود داراست که سرعت انتقال اطلاعات در آن دو برابر USB3.0 است. همین پورت فقط بر روی محصولات اپل وجود دارااست و اگر شما نیز اصلی سوال چرا‌ هارد اکسترنال بالا نمیاد در مک مواجه شدید، بایستی به سراغ تعمیر همین پورت باشید. دسترسی ریلکس و آسان کاربران یک شبکه محلی به دیتاها بر روی هارد اکسترنال NAS را می‌توان مهم‌ترین مزیت همین دسته هارد دانست.
آخرین مطالب