بررسی روش های رایگان و پولی در به دست آوردن یوسی که نمی دانید

انجام ماموریت های برنامه برای به دست آوردن یوسی  یکی دیگر از راه هایی که میتوان به وسیله آن یوسی رایگان

توسط NEWSATROPAT در 9 اردیبهشت 1400

انجام ماموریت های برنامه برای به دست آوردن یوسی

 یکی دیگر از راه هایی که میتوان به وسیله آن یوسی رایگان تهیه کرد انجام ماموریت های برنامه یا سایت point Prizes هست که به وسیله انجام این روش می توان انواع گیفت کارت ها را به دست آورد. از جمله مزیتی که این روش دارد، وجود گیفت کارت های استیم و مایکروسافت و بعضی از بازی های کامپیوتری مثل ماینکرافت یا فورتنایت و حتی اکانت پلاس پلی استیشن و... می باشد.

این روش مشکلاتی را نیز دارا است، برای مثال برای خرید یوسی پابجی باید گیفت کارت گوگل پلی را گرفت و سپس یوسی را خریداری کرد.

با Google opinion rewards یوسی بگیرید!

یکی دیگر از روش های به دست آوردن یوسی، نصب برنامه Google opinion rewards است که با انجام ماموریت های تعیین شده می توانید به امتیاز کافی برسید. در این روش از طریق خود بازی در قسمت store یا فروشگاه، با امتیاز های بدست آورده یو سی را خریداری کرده و به ادامه بازی بپردازید.

 

قیمت خرید پول یوسی پابجی موبایل چقدر است؟

 

قبل از پرداختن به انواع نرخ یوسی و مدل هایی که برای آن وجود دارد، بهتر است بدانید که برای هر یک دلار به صورت تقریبی 60 یوسی به شما تعلق خواهد گرفت. با توجه به اینکه نرخ ارز همواره در حال نوسان است، برای خرید یوسی در ایران قیمت یوسی به صورت لحظه ای و به سرعت و بر اساس نرخ روز دلار محاسبه می‌شود.

انواع مختلفی از اعتبار های یوسی پابجی وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از: 32 یوسی، 60 یوسی، 190 یوسی، 325 یوسی، 660 یوسی، 1800 یوسی، 4000 یوسی، 8400 یوسی، 10000 یوسی و 20000 یوسی.

البته با توجه به نوع امکانات و آیتم هایی که نیاز به استفاده از آنها دارید می‌توانید انواع اعتبار را تهیه کرده و در طول بازی از آن ها استفاده کنید.

منبع:

https://mihanpost.com/buy-mobile-yossi-pabji/

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن