زیمبابوه وزیر بهداشت اخراج برای اعطای قرارداد به شرکت است که به فروش می رسد $28 ماسک صورت

توسط: AP | هراره | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 2:58:42 pm رسوایی می آید به عنوان حرفه ای بهداشت و در

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: AP | هراره | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 2:58:42 pm
Zimbabwe Covid-19, coronavirus Zimbabwe, Zimbabwe Coronavirus covid-19, covid-19 zimbabwe, indian express news رسوایی می آید به عنوان حرفه ای بهداشت و درمان از جمله پرستاران و پزشکان در زیمبابوه تقاضا بیشتر پرداخت و کافی دنده محافظ در یک کشور که به مدت طولانی با آن مواجه سقوط اقتصادی.

زیمبابوه وزیر بهداشت اخراج شده برای رفتار نامناسب بعد از او متهم شده بود به طور غیر قانونی از اعطای چند میلیون دلار قرارداد برای COVID-19 لوازم پزشکی به سایه شرکت به فروش می رسد که دولت دلار 28 ماسک و مواد دیگر در قیمت های متورم.

بیانیه ای در روز سه شنبه توسط رئیس دفتر رئیس جمهور Emmerson Mnangagwa اعلام کرد حذف Obediah Moyo. Moyo ماه گذشته با اتهام جنایی سوء استفاده از وظیفه به عنوان یک افسر. زیمبابوه آژانس ضد فساد دستگیر شده بود او را در پی داد و بیداد و دولت در لغو قرارداد.

یکی از Mnangagwa پسران بود مجبور به صدور بیانیه ای انکار لینک شرکت پس از عکس های پدید آمده از آن زیمبابوه نماینده با رئیس جمهور و همسر و فرزندان در چندین رویداد. این نماینده Delish Nguwaya و برخی از مقامات بالا از ملی مواد مخدر تدارکات آژانس همچنین اتهامات مربوط به رسوایی.

Nguwaya است متهم به دروغ گفت این شرکت بود داروهای تولیدی شرکت در سوئیس "در حالی که آن را صرفا یک شرکت مشاور با تجربه در تولید دارو و محصولات پزشکی", با توجه به اتهام ورق.

Moyo سابق بیمارستان, مدیر, چهره خوب و یا به 15 سال حبس و در صورتی محکوم کرد. با توجه به اتهام ورق او "اعمال فشار" بر زیردستان خود را به جایزه این قرارداد به ارزش 60 میلیون تومان در سال گذشته و سال جاری است.

رسوایی می آید به عنوان حرفه ای بهداشت و درمان از جمله پرستاران و پزشکان در زیمبابوه تقاضا بیشتر پرداخت و کافی دنده محافظ در یک کشور که به مدت طولانی با آن مواجه سقوط اقتصادی. زیمبابوه است 734 تایید coronavirus موارد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب